تعمیر آبسردکن مجیک

تعمیر آبسردکن مجیک

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس آبسردکن مجیک توسط شرکت تهران سرویسکار نمایندگی تخصصی آبسردکن های مجیک در تهران انجام می شود، تعمیر آبسردکن مجیک به صورت شبانه روزی در اقسا نقاط تهران توسط نمایندگی معتبر آبسردکن های مجیک به شما مشتریان عزیز ارائه می شود، جهت ارتباط با تعمیرکار سیار آبسرکن مجیک شما می توانید با شماره های 9129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر آبسردکن مجیک
نمایندگی تعمیر آبسردکن مجیک

نمایندگی تعمیر آبسردکن مجیک

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی معتبر آبسردکن های مجیک در تهران و کرج می باشد، این شرکت دارای شعبات مختلف در مناطق شمال، جنوب، غرب و شرق تهران است و ضمنا تمامی خدمات تعمیرات و سرویس تخصصی را با گارانتی معتبر برای مشتریان خود انجام می دهد.

به عنوان مثال تمامی قطعاتی که توسط تعمیرکاران این مجموعه تعمیر و یا تعویض می شوند دارای گارانتی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل، به صورت رایگان مجددا قطعات مربوطه عیب یابی خواهد شد، برای مشاهده دیگر خدمات نمایندگی اصلی آبسردکن های مجیک شما می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن به صورت آنلاین با کارشناسان خبره شرکت تولید کننده آبسردکن مجیک ارتباط داشته باشید.

نمایندگی مجیک غرب تهران

شعبع مرکزی شرکت تهران سرویسکار در شمال غرب تهران در منطقه سعادت آباد، شهرک غرب، میدان چهار سرو، کوچه سپیدار، پلاک ۱۴ واقع شده است، و اکثر تکنسین های تعمیرات آبسردکن مجیک از این شعبه به مناطق مختلف تهران اعزام می شوند.

نمایندگی فروش آبسردکن مجیک در تهران

شرکت تهران سرویسکار علاوه بر تعمیرات تخصصی آبسردکن های مجیک، نمایندگی فروش و عرضه این مدل از آبسردکن ها را نیز بر عهده دارد که شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه مشاوره رایگان را در مورد خرید انواع آبسردکن های مخزن دار و بدون مخزن دریافت نمایید.

نمایندگی آبسردکن مجیک در کرج

تعمیرکاران سیار آبسردکن مجیک علاوه بر مناطق مختلف تهران در کرج و استان البرز نیز به صورت شبانه روزی خدمات تعمیرات و سرویس آبسردکن های مجیک را ارائه می دهند، جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار آبسردکن مجیک در کرج نیز از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت اقدام نمایید.

نمایندگی آبسردکن مجیک در اصفهان

تعمیرات و سرویس تخصصی آبسردکن های مجیک در اصفهان نیز به صورت شبانه روزی انجام می شود، به دلیل کیفیت بالای آبسردکن های مدل مجیک آمار فروش بسیار بالایی را در سراسر کشور دارند و به همین دلیل شرکت تهران سرویسکار اقدام به تاسیس شعبات مختلف در دیگر مناطق کشور کرده است.

نمایندگی آبسردکن مجیک در اهواز

در صورتی که ساکن اهواز هستید می توانید جهت ثبت درخواست برای اعزام تعمیرکار سیار آبسردکن مجیک از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید.

سرویس آبسردکن مجیک

یکی از کارهای تخصصی که توسط شرکت نمایندگی تعمیرات آبسردکن مجیک ارائه می شود سرویس کامل آبسردکن مجیک است، که با انجام این سرویس تخصصی در طول سال آبسردکن مجیک بدون هیچ گونه ایراد و عیب و نقصی برای شما کار خواهد کرد، در ادامه شما با قطعات مهم این مدل از آبسردکن که نیاز به سرویس دارد آشنا خواهید شد.

قطعات آبسردکن مجیک

مهمترین قطعات آبسردکن مجیک که نیاز به سرویس و نگهداری دارد عبارتند از:

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • سیستم تبادل حرارت
  • اوا پراتور
  • پمپ
  • مخرن

پدال آبسردکن مجیک

به طور کلی پدالهای آبسردکن برای کنترل و تنظیم عملکرد دستگاه به کار می‌ روند، آبسردکن های مجیک نیز به دو دسته آبسردکن پدالی و دکمه ای تقسیم می شوند که برای استفاده در مکان های عمومی بهتر است که از آبسردکن های پدالی استفاده شود.

نحوه تعویض شیر آبسردکن مجیک

یکی دیگر از کارهای تخصصی که در زمان سرویس آبسردکن های مجیک باید انجام شود، تعویض کردن شیر آبسردکن است.

شیر آبسردکن مجیک جز قطعاتی است که زیاد دچار خرابی می شود، مخصوصا برای آبسردکن هایی که در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل بهتر است که از آبسردکن های پدالی استفاده نمایید.

در صورتی که در خانه و یا اداره نیز از آبسردکن های معمولی استفاده می کنید که دارای سه حالت آب سرد، آب ولرم و آب داغ هستند، در زمان استفاده از آبسردکن مراقبت نمایید که زیاد از حد به شیر آبسردکن فشار وارد نشود.

برای باز کردن شیر آبسردکن مجیک هم ابتدا برق دستگاه را قطع نمایید، سپس بعد از خالی کردن مخزن اتصالات شیر را باز کرده و شیر جدید را جایگزین نمایید، برای خرید شیر آبسردکن مجیک هم حتما با نمایندگی معتبر آبسردکن مجیک تماس بگیرید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی