تعمیر آبسردکن افترون

تعمیر آبسردکن افترون

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس آبسردکن افترون (Afternoon) توسط تکنسین های فنی شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس انواع مدل های آبسردکن انجام می شود، برای ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن افترون شما می توانید به صورت شبانه روزی از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران ما تماس حاصل فرمایید، ضمنا تعمیر آبسردکن افترون با گارانتی معتبر 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش برای تعویض هر کدام از قطعات آبسردکن انجام می شود.

قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک
قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک

قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک

هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن افترون بستگی به این دارد که کدام یک از قطعات این مدل آبسردکن دچار خرابی شده باشد، به عنوان مثال شاید شیر سه طرفه آبسردکن افترون نیاز به تعویض داشته باشد، و یا آبسردکن افترون فقط به دلیل عدم سرد نشدن آب به یک سرویس جزیی نیاز داشته باشد.

به همین دلیل برای استعلام هزینه تعمیرات آبسردکن افترون شما می توانید از طریق شماره های 09129529351 و 02122369713 با نمایندگی اصلی تعمیرات آبسردکن افترون تماس حاصل فرمایید و هزینه تعمیرات را از کارشناسان مربوطه استعلام نمایید، ضمنا می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن با سایر خدمات بهترین شرکت تعمیرات انواع آبسردکن های ایرانی و خارجی بیشتر آشنا شوید.

نمایندگی آبسردکن افترون در تهران
نمایندگی آبسردکن افترون در تهران

نمایندگی آبسردکن افترون در تهران

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی رسمی آبسردکن های افترون در تهران می باشد، و تمامی خدماتی مانند نصب و راه اندازی آبسردکن افترون، تعمیرات و سرویس کامل آبسردکن افترون در این مجموعه با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش انجام می شود.

در ضمن شرکت تهران سرویسکار با راه اندازی شعبات متعدد در اقسا نقاط تهران، تعمیرکار سیار آبسردکن افترون را در کمتر از 2 ساعت به محل اعزام خواهد کرد.

نمایندگی آبسردکن افترون در شیراز

شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی آبسردکن افترون در اکثر استان های کشور از جمله استان فارس و شهر شیراز هم دارای نمایندگی فعال است، پس برای خدماتی مثل تعمیرات و سرویس سالیانه آبسردکن افترون، خرید آبسردکن های افترون با اقساط بلند مدت و گارانتی معتبر شما می توانید از سراسر نقاط کشور از طریق مین وب سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های آبسردکن افترون

آبسردکن های افترون ساخت کشور کره جنوبی هستند، و این آبسردکن ها دارای یک کمپرسور قدرتمند می باشند که با افزایش کیفیت در عملکرد این دستگاه شده است.

البته از آن جایی که کمپرسور آبسردکن افترون قیمت بالایی دارد و با توجه به شرایط تحریم به سختی در بازار پیدا می شود، توصیه ما به شما این است که دستورالعمل های لازم برای نگهداری و مراقبت از آبسردکن های افترون را رعایت نمایید و هفته ای یکبار حتما مخزن آبسردکن را با محلول و شوینده مخصوص مورد شستشو قرار دهید و همیشه آب تصفیه شده در مخزن آبسردکن افترون بریزید، این کار باعث می شود که تعمیر آبسردکن افترون هزینه ای کمتری را روی دست شما بگذارد.

یکی دیگر از ویژگی های بارز آبسردکن افترون این است که می تواند در یک تایم کوتاه به سرعت آب را سرد کند و به همین دلیل از آبسردکن های کره ای افترون در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد زیاد استفاده می شود، در بخش زیر چند نمونه دیگر از ویژگی های آبسردکن افترون را ذکر کرده ایم.

  • استاندارد CE اروپا: دارد
  • دستگاه تصویه آب: دارد
  • گاز خنک کننده: R134a/34g
  • توان خنک کنندگی : 90W
  • توان گرم کن : 430W الی 520W
  • قفل آب جوش: دارد
  • دارای دو شیر آب سرد و آب گرم
  • نوع اتصال به آب: فقط مخزن

هواگیری آبسردکن افترون

یکی از مشکلات رایجی که در زمان تعمیر آبسردکن افترون همکاران ما زیاد با آن برخورد می کنند، بحث هواگیری آبسردکن کره ای افترون می باشد، در صورتی که اتصال مخزن شناوردار به آبسردکن افترون به درستی انجام نشود، آبسردکن افترون در زمان کار کردن بسیار سر و صدا تولید می کند که در این زمان شما باید مخزن شناور دستگاه را مجددا و به درستی متصل نمایید.

نحوه تعویض شیر آبسردکن افترون

در زمان استفاده از آبسردکن های مدل افترون در صورتی که شما فشار بیش از حد به شیر آبسردکن وارد نمایید، و یا از آب تصفیه نشده برای پر کردن مخزن آبسردکن افترون استفاده نمایید، و سرویس سالیانه آبسردکن افترون را به تعویق بیاندازید، در نتیجه به مرور زمان قطعاتی مثل شیر آبسرد کن افترون دچار خرابی می شوند و تنها راه حل این مشکل هم تعویض این قطعه می باشد.

برای خرید شیر آبسردکن شما باید حتما با نمایندگی های معتبر آبسردکن افترون تماس بگیرید تا قطعات اصل و اورجینال را خریداری نمایید، چرا که در صورت خرید قطعات فیک و تقلبی در کمترین زمان مجددا شیر آبسردکن شما خراب شده و مجبور به تعویض آن خواهید شد.

علت آب نیامدن از آبسردکن افترون

یکی دیگر از مواردی که تکنسین های ما در زمان تعمیر آبسردکن افترون زیاد با آن برخورد می کنند مشکل نیامدن آب از آبسردکن افترون است که دلیل اصلی این مشکل احتمالا به خاطر جرم گرفتن شیر آبسردکن و یا هرز شدن شیر آبسردکن افترون می باشد.

طبیعتا دلیل اصلی جرم گرفتن قطعاتی مثل شیر آب سرد کن هم به این خاطر است که شما مخزن را با آب تصفیه نشده پر کرده اید و رسوبات مختلف به قطعات آبسردکن آسیب زده است.

نحوه نصب مخزن آبسردکن افترون

برای نصب مخزن آبسردکن افترون شما ابتدا باید درپوش آبسردکن را باز نمایید که برای باز کردن درپوش آبسردکن افترون باید آن را در جهت عقربه‌های ساعت چرخانده و از بخش بالا خارج نمایید.

در ابتدا دقت داشته باشید که مخزن سنسوردار آبسردکن افترون معمولا دارای دو نوع شناور است:

  1. شناور بالا برای کنترل کردن جریان ورود آب
  2. شناور پایین به منظور کنترل کردن آب داخل مخزن اصلی آبسردکن افترون

همانطور که مشخص است سنسور پایین به عنوان شناور روی مخزن آبسردکن افتران به راحتی نصب می‌شود، شناور پایینی هم دارای یک محفظه خیلی کوچک است که هوا داخل آن قرار می‌گیرد و این شناور در بخش بالا دارای یک رزوه می‌باشد که قابلیت اتصال به حفره پایین مخزن را دارد.

دقت داشته باشید که قبل از نصب کردن شناور پایین در بخش مورد نظر خود شما در ابتدا باید مهره و اورینگ های آن را باز نمایید.

مرحله بعد هم شما باید در بخش پایین مخزن که یک سوراخ وجود دارد باید رزوه شناور آبسردکن را از زیر آن وارد کنید، و سپس اورینگ را از داخل مخزن روی رزوه قرار دهید.

در مرحله بعد هم باید مهره را روی رزوه قرار داده و آن را محکم ببندید، در مرحله بعد هم که باید سنسور بالا را روی مخزن آب سردکن نصب نمایید، در زمان نصب کردن مخزن شناوردار آبسردکن افترون باید آن را به صورت عمودی نگه دارید و به همان صورت روی آبسردکن قرار دهید.

البته اگر شما آبسردکن‌های افترون را از نمایندگی اصلی آن خریداری نمایید در کنار محصول دفترچه راهنمای نصب و تنظیمات آن هم به شما ارائه می‌شود و در زمان سرویس و تعمیرات آبسردکن افترون نیز همکاران ما راهنمایی‌های لازم جهت استفاده و نگهداری از این آبسردکن را به شما ارائه می‌دهند.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی