تعمیر آبسردکن میدیا

تعمیر آبسردکن میدیا

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس آبسردکن میدیا (media) توسط تکنسین های فنی شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس انواع مدل های آبسردکن انجام می شود، برای ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن میدیا شما می توانید به صورت شبانه روزی از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران ما تماس حاصل فرمایید، ضمنا تعمیر آبسردکن میدیا با گارانتی معتبر 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش برای تعویض هر کدام از قطعات آبسردکن انجام می شود.

قیمت تعمیر آبسردکن میدیا
قیمت تعمیر آبسردکن میدیا

قیمت تعمیر آبسردکن میدیا

هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن میدیا بستگی به این دارد که کدام یک از قطعات این مدل آبسردکن دچار خرابی شده باشد، به عنوان مثال شاید شیر سه طرفه آبسردکن میدیا نیاز به تعویض داشته باشد، و یا آبسردکن میدیا فقط به دلیل عدم سرد نشدن آب به یک سرویس جزیی نیاز داشته باشد.

به همین دلیل برای استعلام هزینه تعمیرات آبسردکن میدیا شما می توانید از طریق شماره های 09129529351 و 02122369713 با نمایندگی اصلی تعمیرات آبسردکن میدیا تماس حاصل فرمایید و هزینه تعمیرات را از کارشناسان مربوطه استعلام نمایید، ضمنا می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن با سایر خدمات بهترین شرکت تعمیرات انواع آبسردکن های ایرانی و خارجی بیشتر آشنا شوید.

نمایندگی آبسردکن مدیا

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی رسمی آبسردکن های میدیا در تهران می باشد، و تمامی خدماتی مانند نصب و راه اندازی آبسردکن میدیا، تعمیرات و سرویس کامل آبسردکن میدیا در این مجموعه با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش انجام می شود.

در ضمن شرکت تهران سرویسکار با راه اندازی شعبات متعدد در اقسا نقاط تهران، تعمیرکار سیار آبسردکن میدیا را در کمتر از 2 ساعت به محل اعزام خواهد کرد.

نمایندگی آبسردکن مدیا در اهواز

با توجه به تقاضای بسیار بالایی که برای خرید آبسردکن های میدیا در سراسر کشور وجود دارد، و همچنین درخواست بالایی برای سرویس و تعمیرات آبسردکن میدیا در وب سایت تهران سرویسکار ثبت می شود، نمایندگی اصلی آبسردکن های میریا تصمیم گرفته است که با راه اندازی نمایندگی جدید خود در استا خوزتان و شهر اهواز خدمات تعمیرات، و سرویس این مدل آبسردکن را به صورت شبانه روز در اهواز نیز ارائه دهد.

پس هموطنان محترم ساکن شهر اهواز برای خدمات سرویس و تعمیرات آبسردکن میدیا (media) از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت تماس بگیرند.

خدمات پس از فروش آبسردکن مدیا

شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیر آبسردکن میدیا (media) و ارائه 2 سال گارانتی معتبر برای سرویس کامل و تعمیرات تخصصی تمامی قطعات آبسرد کن میدیا، 10 سال خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد تا آن ها با خیالی آسوده کار تعمیرات و سرویس تخصصی آبسردکن میدیا (media) را به تکنسین های حرفه ای این مجموعه واگذار نمایند.

عیب یابی آبسردکن مدیا

آبسردکن میدیا (media) در صورتی که به صورت منظم سرویس نشود، و در زمان استفاده از این دستگاه یکسری دستورالعمل ها را شما در نظر نگیرید، قطعا برخی از قطعات آن دچار خرابی خواهد شد، مشکلات مختلفی که برای آبسردکن میدیا می تواند بوجود آید عبارتند از:

  • سرد نشدن آب آبسردکن
  • عدم گرم شدن آب آبسردکن
  • عدم خروج آب از شیر آبسردکن
  • خوش طعم نبودن آب آبسردکن میدیا
  • هرز شدن شیر آبسردکن میدیا
  • یخ زدن دیواره های آبسردکن میدیا
  • صدا دادن آبسردکن زمانی که آن را به برق می زنید و غیره

از جمله مشکلاتی هستند که در بازه های زمانی مختلف ممکن است برای آبسردکن میدیا (media) بوجود آید، برای جلوگیری از بروز این مشکلات بهترین راهکار سرویس به موقع و منظم آبسردکن های میدیا می باشد.

تنظیم دمای آبسردکن مدیا

تنظیم دمای آبسردکن‌ های میدیا برای مناطق مختلف می‌تواند متغیر باشد، اما به طور کلی دمای این آبسردکن‌ ها باید بین ۱۰ الی ۲۰ درجه سانتیگراد باشد، به شما هم پیشنهاد می‌کنیم پس از نصب و راه‌اندازی آبسردکن میدیا برای جلوگیری از یخ زدن دیواره‌های مخزن آبسردکن و همچنین جلوگیری از سرد شدن بیش از حد دمای آب تنظیم دمای آبسردکن مدیا را در حالت استاندارد بین ۱۰ الی ۲۰ درجه سانتیگراد قرار دهید.

کیفیت آبسردکن میدیا

در ابتدای مطلب به این نکته اشاره شد که درخواست بسیار بالایی برای تعمیر آبسردکن مدیا و همچنین سرویس و تعمیرات تخصصی آن در مناطق مختلف کشور وجود دارد، و دلیل اصلی این موضوع هم کیفیت بسیار بالای آب سردکن‌های میدیا می‌باشد.

به عنوان مثال در این مدل از آب سردکن‌ ها از کمپرسور های بسیار قدرتمندی استفاده می‌ شود که نقش بسیار مهمی در عملکرد این دستگاه دارد، همچنین آبسردکن‌های مدل مدیا دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • دارای خروجی آب سرد و آب گرم
  • تامین آب توسط مخزن
  • دارای قفل کودک و سینی چکه گیر
  • دارای کمپرسور با گاز مبرد R410a
  • دارای دستگاه تصفیه آب مخصوص

البته یک نکته را که بسیاری از افراد در زمان استفاده از آب سردکن مدیا به آن توجه نمی‌ کنند این است که با اینکه این دستگاه دارای تصفیه آب مخصوص می‌باشد اما بهتر است که شما برای پر کردن مخزن آبسردکن مدیا از آب تصفیه شده در همان ابتدای کار استفاده نمایید.

تنظیم ترموستات آبسردکن مدیا

همانطور که می‌ دانید وظیفه اصلی ترموستات‌ ها در انواع مدل‌ های آبسردکن کنترل دمای آب می‌باشد، در واقع ترموستات با استفاده از سنسور های مخصوص وظیفه سرد کردن و یا گرم نگه داشتن آب درون مخزن آبسردکن را بر عهده دارد.

برای همین منظور شما برای تنظیم ترموستات آبسردکن مدیا ابتدا باید دمای دقیق را در نظر داشته باشید که در بخش قبلی گفته شد بین ۱۰ الی ۲۰ درجه سانتیگراد دمای آبسردکن مدیا را تنظیم نمایید، اگر تنظیم دمای آبسردکن را شما درست انجام ندهید ترموستات به خوبی نمی‌تواند دمای آب را کنترل نماید.

به عنوان مثال یکی از مشکلاتی که در اثر تنظیمات نادرست ترموستات آبسردکن مدیا می‌تواند به وجود آید مثلا در زمان بالا رفتن بیش از حد دمای آب ممکن است دیواره‌های آبسردکن مدیا یخ بزند، اما اگر شما دمای آبسردکن مدیا را به خوبی تنظیم نمایید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری خواهید کرد.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی