تعمیر آبسردکن هیمالیا

تعمیر آبسردکن هیمالیا

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس آبسردکن هیمالیا توسط تکنسین های فنی شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس انواع مدل های آبسردکن انجام می شود، برای ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن هیمالیا شما می توانید به صورت شبانه روزی از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران ما تماس حاصل فرمایید، ضمنا تعمیر آبسردکن هیمالیا با گارانتی معتبر 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش برای تعویض هر کدام از قطعات آبسردکن انجام می شود.

قیمت تعمیر آبسردکن هیمالیا
قیمت تعمیر آبسردکن هیمالیا

قیمت تعمیر آبسردکن هیمالیا

هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن هیمالیا بستگی به این دارد که کدام یک از قطعات این مدل آبسردکن دچار خرابی شده باشد، به عنوان مثال شاید شیر سه طرفه آبسردکن هیمالیا نیاز به تعویض داشته باشد، و یا آبسردکن هیمالیا فقط به دلیل عدم سرد نشدن آب به یک سرویس جزیی نیاز داشته باشد.

به همین دلیل برای استعلام هزینه تعمیرات آبسردکن هیمالیا شما می توانید از طریق شماره های 09129529351 و 02122369713 با نمایندگی اصلی تعمیرات آبسردکن هیمالیا تماس حاصل فرمایید و هزینه تعمیرات را از کارشناسان مربوطه استعلام نمایید، ضمنا می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن با سایر خدمات بهترین شرکت تعمیرات انواع آبسردکن های ایرانی و خارجی بیشتر آشنا شوید.

نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیمالیا در تهران

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی رسمی آبسردکن های هیمالیا در تهران می باشد، و تمامی خدماتی مانند نصب و راه اندازی آبسردکن هیمالیا، تعمیرات و سرویس کامل آبسردکن هیمالیا در این مجموعه با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش انجام می شود.

در ضمن شرکت تهران سرویسکار با راه اندازی شعبات متعدد در اقسا نقاط تهران، تعمیرکار سیار آبسردکن هیمالیا را در کمتر از 2 ساعت به محل اعزام خواهد کرد.

تعمیر آبسردکن یخچال هیمالیا

به غیر از تعمیرات تخصصی آبسردکن های ایستاده و آبسردکن های مخزن دار هیمالیا، تکنسین های حرفه ای شرکت تهران سرویسکار آبسردکن های یخچال هیمالیا را نیز به صورت تضمینی تعمیر و عیب یابی می کنند.

پس اگر که آبسردکن یخچال هیمالیا نیز درست عمل نمی کند، و با مشکلاتی مثل سرد نشدن آب آبسردکن، عملکرد نادرست یخ ساز یخچال هیمالیا و مشکلات اینچنینی مواجه است، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با نمایندگی تعمیرات و سرویس یخچال و آسردکن های شرکت هیمالیا تماس حاصل فرمایید.

تعمیر آبسردکن هیمالیا در کرج

نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس آبسردکن های هیمالیا در استان البرز و در شهر کرج نیز دارای نمایندگی فعال است، به همیل دلیل هموطنان عزیز ساکن مناطق مختلف کرج مانند عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، فردیس، طالقانی، حافظیه، کیانمهر، قزل حصار، کوی مهر، محمدشهر، ماهشهر، حصارک، آق تپه و دیگر مناطق شهر کرج و استان البرز از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه می توانند با نمایندگی تعمیرات آبسردکن های هیمالیا تماس حاصل فرمایند.

تعمیرات و سرویس آبسردکن هیمالیا

یکی از فاکتور های مهمی که باعث می شود آبسردکن هیمالیا در بازه زمانی طولانی مدت برای شما به خوبی کار کند، این است که سرویس دوره ای آن را به صورت منظم و سر وقت انجام دهید، انجام سرویس سالیانه آبسردکن های هیمالیا باعث می شود که این دل از آبسردکن کمتر دچار مشکل خرابی شود و قطعات آن نیز طول عمر طولانی تری داشته باشند.

تعمیرات و سرویس آبسردکن هیمالیا شامل چه بخش‌ هایی است؟

آبسردکن‌ های مدل هیمالیا مانند دیگر وسایل در طول بازه‌های زمانی مختلف ممکن است دچار نواقص و ایراداتی شوند، به عنوان مثال کار نکردن موتور آب سردکن هیمالیا یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای این وسیله به وجود آید، دلیل اصلی آن هم می‌تواند به خاطر عدم سرویس به موقع آبسردکن و یا عدم نگهداری درست از آبسردکن هیمالیا باشد.

همچنین مشکلات دیگری مثل سرد نشدن آب داخل آبسرکن هیمالیا و یا نشتی در آبسردکن هیمالیا هم می تواند رخ دهد.

و برای جلوگیری از بروز این مشکلات نیز شما باید سعی کنید همواره داخل مخزن آبسردکن هیمالیا را با آب تصفیه شده پر کنید، هرچند که برخی از مدل‌های آبسردکن هیمالیا خود دارای دستگاه تصفیه هستند اما همیشه آب تصفیه شده را وارد مخزن نمایید تا رسوبات آب موجب آسیب رساندن به مخزن و نشتی آب از آبسردکن هیمالیا نشود.

سایر مشکلاتی که برای آبسردکن‌ های هیمالیا می‌تواند به وجود آید عبارتند از:

  • خرابی شیر آب سردکن هیمالیا
  • تمام شدن گاز فریون آبسردکن
  • به هم خوردن تنظیم دمای آبسردکن هیمالیا
  • عدم گرم شدن آب داخل مخزن
  • عدم خروج آب از آبسردکن
  • یخ زدن دیواره‌های مخزن آبسردکن هیمالیا
  • ارور و خطاهای مختلف بر روی صفحه نمایش آبسردکن
  • عدم روشن شدن صفحه نمایش آبسردکن هیمالیا

تمامی مشکلات ذکر شده با انجام یک سرویس منظم و سر وقت قابل برطرف شدن است و شما می‌توانید با یک هزینه بسیار ناچیز و سرویس آبسردکن خود به صورت سالیانه از بروز چنین خطاهایی در آبسردکن هیمالیا جلوگیری نمایید.

مراقبت و نگهداری از آبسردکن هیمالیا

این بخش قصد داریم یک سری دستورالعمل‌ها را برای شما ذکر نماییم که با رعایت آنها می‌توانید طول عمر آبسردکن هیمالیا را افزایش داده و با رعایت این نکان از شر تعمیر آبسردکن هیمالیا و صرف هزینه هنگفت برای تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف آن اجتناب نمایید.

در درجه اول همانطور که گفته شد همیشه از آب تصفیه شده برای پر کردن مخزن آب سرد کنه هیمالیا استفاده نمایید و سعی کنید اگر از آبسردکن‌های هیمالیا در اداره جات و سازمان‌ های پر رفت و آمد استفاده می‌ کنید هفته‌ای یک بار حتما آبسردکن هیمالیا را تمیز کنید.

اگر در منزل و یا جا های دیگر که رفت و آمد زیادی ندارد و زیاد از آب سرپا استفاده نمی‌شود، آبسردکن مدل هیمالیا را نصب کرده‌اید می‌ توانید ماهی یک بار به صورت کامل این دستگاه را نظافت نمایید.

برای تمیز کردن آبسردکن هیمالیا ابتدا آن را از برق بکشید و سپس برای ضدعفونی کردن آن از محلول آب سفید به اندازه یک قاشق غذاخوری استفاده نمایید و با استفاده از اسفنج و محلول سفید کننده‌ای که تهیه کرده اید، اجازه دهید که این محلول به مدت ۱۵ دقیقه درون مخزن آب سردکن هیمالیا باقی بماند و سپس آبسردکن را با آب ولرم بشویید و ۴ یا ۵ مرتبه در داخل آن آب بریزید و آب آن را خارج نمایید.

از انجام این کار با استفاده از یک حوله تمیز داخل مخزن را تمیز نمایید و اجازه دهید که خشک شود و سپس مخزن دستگاه را با استفاده از آب تصفیه شده پر کنید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی