تعمیر آبسردکن نوبل

تعمیر آبسردکن نوبل

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس آبسردکن نوبل (Noble) توسط تکنسین های فنی شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس انواع مدل های آبسردکن انجام می شود، برای ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن نوبل شما می توانید به صورت شبانه روزی از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران ما تماس حاصل فرمایید، ضمنا تعمیر آبسردکن نوبل با گارانتی معتبر 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش برای تعویض هر کدام از قطعات آبسردکن انجام می شود.

قیمت تعمیر آبسردکن نوبل
قیمت تعمیر آبسردکن نوبل

قیمت تعمیر آبسردکن نوبل

هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن نوبل بستگی به این دارد که کدام یک از قطعات این مدل آبسردکن دچار خرابی شده باشد، به عنوان مثال شاید شیر سه طرفه آبسردکن نوبل نیاز به تعویض داشته باشد، و یا آبسردکن نوبل فقط به دلیل عدم سرد نشدن آب به یک سرویس جزیی نیاز داشته باشد.

به همین دلیل برای استعلام هزینه تعمیرات آبسردکن نوبل شما می توانید از طریق شماره های 09129529351 و 02122369713 با نمایندگی اصلی تعمیرات آبسردکن نوبل تماس حاصل فرمایید و هزینه تعمیرات را از کارشناسان مربوطه استعلام نمایید، ضمنا می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن با سایر خدمات بهترین شرکت تعمیرات انواع آبسردکن های ایرانی و خارجی بیشتر آشنا شوید.

نمایندگی تعمیر آبسردکن نوبل در تهران

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی رسمی آبسردکن های نوبل در تهران می باشد، و تمامی خدماتی مانند نصب و راه اندازی آبسردکن نوبل، تعمیرات و سرویس کامل آبسردکن نوبل در این مجموعه با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش انجام می شود.

در ضمن شرکت تهران سرویسکار با راه اندازی شعبات متعدد در اقسا نقاط تهران، تعمیرکار سیار آبسردکن نوبل را در کمتر از 2 ساعت به محل اعزام خواهد کرد.

نمایندگی آبسردکن نوبل

با توجه به کیفیت بسیار بالای آبسردکن های نوبل درخواست های بسیار بالایی برای تعمیرات تخصصی و سرویس آبسردکن های نوبل و همچنین خرید آبسردکن های نوبل در سراسر کشور وجود دارد، به همین دلیل شرکت تهران سرویسکار با ایجاد شعبات مختلف در تمامی نقاط استان تهران، البرز، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد، تبریز این خدمات را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

قیمت آبسردکن نوبل

با توجه به مدل های مخلف آبسردکن نوبل مانند مخزن دار، بدون مخزن در بازار قیمت این محصولات حدود 8 میلیون تومان است، که شما می توانید برای دریافت کاتالوگ محصولات آبسردکن نوبل و لیست قیمت این محصولات از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش نوبل

شرکت تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی اصلی آبسردکن نوبل و با هدف جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود در کنار ارائه خدماتی مثل تعمیر آبسردکن نوبل و سرویس کامل آبسردکن های نوبل، و ارائه 2 سال گارانتی معتبر، 5 سال خدمات پس از فروش را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

شیر آبسردکن نوبل

یکی از قطعات بسیار مهم آبسردکن نوبل که زیاد دچار خرابی می شود شیر آبسردکن است، دلیل اصلی خراب شدن شیر آبسرد کن نوبل این است که گاهی اوقات در اثر فشار بیش از حد به شیر آبسردکن در زمان استفاده خراب می شود، مخصوصا آبسردکن هایی که در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث خراب شدن شیر آبسردکن نوبل می شود این است که متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل نداشتن آگاهی کافی نسبت به شرایط مراقبت و نگهداری از آبسردکن های خانگی و اداری، مخزن آبسردکن را با آب تصفیه نشده پر می کنند و این امر موجب رسوب گرفتن داخل مخزن و جرم گرفتن شیر آبسردکن می شود.

برای تعمیر شیر آبسردکن نوبل در صورتی که این قطعه قابل تعمیر باشد باید توسط تعمیرکاران حرفه ای تعمیر شود، در غیر اینصورت نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس آبسردکن نوبل باید این قطعه را برای شما تعویض نماید.

قطعات آبسردکن نوبل

مهمترین قطعات آبسردکن های نوبل که در زمان تعمیرات آبسردکن نوبل و سرویس سالیانه آن باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرند عبارتند از:

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • اوا پراتور
  • ترموستات
  • شیر آب
  • پمپ آب
  • فیوز
  • برد کنترل
  • مخزن آب
  • لوله های آب
  • فیلتر آب
  • قاب آبسردکن

هر کدام از این قطعات در صورتی که خراب شدن شما باید از نمایندگی اصلی آب سردکن نوبل قطعات اورجینال و اصل را خریداری نمایید، البته از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت می توانید با تعمیرکاران آبسردکن نوبل به صورت شبانه روزی ارتباط برقرار نمایید و مشاوره رایگان را از همکاران ما دریافت نمایید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی