تعمیر کولر گازی آکس

تعمیر کولر گازی آکس

فهرست مطالب

سرویس و تعمیر کولر گازی آکس توسط نمایندگی کولر گازی آکس (AUX) در تهران و کرج به صورت شبانه روزی و با گارانتی معتبر انجام می شود، جهت برقراری اراتباط با تعمیرکار حرفه ای کولر گازی آکس شما می توانید با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید تا تمامی خدمات تعمیرات تخصصی، شارژ گاز، سرویس کامل، نصب و راه اندازی کولر گازی آکس توسط حرفه ای ترین تعمیر کاران کولر گازی برای شما انجام شود.

تعمیرات کولر گازی آکس
تعمیرات کولر گازی آکس

تعمیرات کولر گازی آکس

شرکت AUX از جمله شرکت های تولید کننده کولر گازی و اسپلیت است که در میان ایرانیان نیز توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند.

این شرکت در زمینه تولید اسپلیت AUX توانسته بسیار موفق عمل کند و بهترین اسپلت ها را تولید نماید، شما می توانید این اسپلیت را از نمایندگی اسپلیت آکس تهیه کنید، در تهران سرویس کار خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی آکس با گارانتی تعمیرات و قیمت بسیار مناسب انجام می شود.

هزینه تعمیر کولر گازی آکس

مجموعه تهران سرویس کار با قیمت بسیار مناسب تعمیرات کولر گازی آکس را در سراسر تهران و کرج انجام می دهد، قیمت تعمیر کولر گازی آکس در مجموعه ما مطابق با تعرفه ثابت بوده و هزینه اضافی بری تعیمرات از شما دریافت نمی شود.

هزینه تعمیرات کولرگازی آکس بسته به خدماتی که برای تعمیر کولرگازی آکس نیاز است متغیر است، تشخیص میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر باید توسط تکنسین متخصص انجام شود تا هیچ گونه ایرادی در کولر گازی شما باقی نماند.

ضمنا شما می توانید برای استعلام هزینه تعمیرات تخصصی کولر گازی آکس به صفحه تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید، در این صفحه راه های لیست قیمت تعمیر و تعویض تمامی قطعات کولر گازی آکس درج شده است، ضمنا در این صفحه شما می توانید به صورت آنلاین با تعمیرکار سیار کولر گازی آکس ارتباط برقرار نمایید.

نصب کولر گازی آکس
نصب کولر گازی آکس

نصب کولر گازی آکس

اگر مزایای فراوان کولر گازی آکس شما را مجاب به خریدن آن کرده است، اکنون نوبت مرحله نصب آن رسیده است.

نصب کولر گازی آکس باید به صورت تخصصی انجام شود. هرگونه سهل انگاری در نصب منجر به هزینه اضافی برای تعمیرات در مدت زمان کوتاه می شود، برای آشنایی با مراحل نصب و راه اندازی کولر گازی آکس شما می توانید به صفحه نصب کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه آموزش نصب کردن کولر گازی آکس را به صورت آموزش تصویری و گام به گام مشاهده نمایید.

شارژ گاز کولر گازی آکس

برخلاف خدمات مربوط به سرویس کولر گازی که باید به طور دقیق و منظم صورت بگیرد، شارژ کولر گازی هر سال لازم نیست و تنها زمانی انجام می‌ شود که حجم گاز مبرد داخل دستگاه اسپلیت آکس کم شده باشد و بنابراین خنک کنندگی لازم صورت نگیرد.

حجم و نوع گاز مورد نیاز برای کولر گازی باید توسط نیروهای متخصص نمایندگی کولر گازی آکس تعیین گردد.

ما در تهران سرویس کار از بهترین نوع گاز مبرد برای کولر گازی استفاده می کنیم، انواع گاز های مورد نیاز برای کولر گازی در مجموعه ما موجود است و شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود هر نوع گازی که مدنظرتان است را برای شارژ انتخاب نمایید و در صفحه شارژ گاز کولر گازی نیز می توانید تعرفه های قیمت شارژ گاز کولر و اسپیلت آکس را مشاهده نمایید.

سرویس کولر گازی آکس

سرویس منظم کولرگازی آکس، باید هر ۶ ما یکبار انجام شود تا به بهبود کارایی و عملکرد اسپلیت آکس کمک کند، اگر می‌ خواهید دستگاه شما برای مدت بسیار طولانی عمر کند و بدون نیاز به تعمیرات به کار خود ادامه دهد بهتر است برای سرویس منظم دستگاه اسپلیت خودبرنامه ریزی داشته باشید.

سرویس کولرگازی آکس بهتر است از زمان خرید این محصول تا ۳ سال یک بار در سال انجام شود، پس از گذشت این زمان بهتر است برای آن که کولر گازی شما کارایی خود را از دست ندهد، هر ۶ ماه یکبار قبل از شروع فصل گرما و یا بعد از تمام شدن گرما برای سرویس کولر گازی آکس اقدام کنید.

عیب یابی کولر گازی آکس

مهمترین ویژگی که تعمیر کار کولرگازی آکس باید داشته داشته باشد تخصص کافی برای عیب یابی اشکالات اخلی است.

گاهی امکان دارد مشکل کولر گازی شما تنها با سرویس ساده و نظافت و شستشو پنل داخلی و خارجی برطرف شود ولی اگر تعمیرکار تخصص نداشته باشد و یا برای سودجویی شروع به تعمیر قطعات داخلی کند و هزینه بیشتر از شما دریافت کند.

تشخیص ایراد کولر گازی و برطرف کردن این ایرادات از عهده متخصصین تهران سرویس کار نمایندگی تعمیر کولر گازی آکس در تهران می باشد بر میاید.

نمایندگی کولر گازی آکس AUX

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی معتبر و رسمی کولر گازی آکس در تهران و کرج می باشد که تمامی خدمات تعمیرات تخصصی کولر گازی و اسپیلت آکس، سرویس کامل قطعات کولر گازی آکس، شارژ گاز، لوله کشی و نصب تخصصی کولرگازی و اسپیلت آکس نیز در این مجموعه با ضمانت نامه معتبر انجام خواهد شد.

مشکلات احتمالی کولر گازی آکس

برخی مشکلات رایج در کولر گازی آکس مشاهده شده که در ادامه تعدادی از این مشکلات را برای شما آورده ایم. در صورت بروز هر یک از این مشکلات بلافاصله با مجموعه ما که مرکز تعمیرات کولر گازی آکس در تهران است تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان مشکل را برطرف کنند.

  • خنک نکردن اسپلیت AUX
  • یخ زدن پنل کولر گازی
  • چکه کردن آب از اسپلیت
  • ایجاد ایراد در کنترل کولر گازی
  • نمایش کد خطا و ارور روی کولر گازی
  • روشن نشدن دستگاه
تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپلیت AUX

اگر کولر گازی اسپلیت AUX خود را از تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپلیت AUX خریداری کرده باشید برای مدت ۲ سال میتوانید از خدمات پس از فروش آکس بهره مند شوید.

دقت داشتته باشید که برگه گارانتی را نزد خود نگه دارید تا صورت بروز هرگونه مشکل به سرعت و بدون پرداخت هزینه اضافی مشکل کولر گازی برطرف شود.

در صورت تمام شدن گارانتی میتوانید از خدمات نصب کولر گازی آکس و شارژ گاز و سرویس اسپلیت با قیمت استثنایی در تهران سرویسکار بهره مند شوید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی