تعمیر کولر گازی تک الکتریک

تعمیر کولر گازی تک الکتریک

فهرست مطالب

سرویس، تعمیر و نصب کولر گازی تک الکتریک، عیب یابی و شارژ گاز کولر گازی Tech Erlecteric توسط نمایندگی اصلی کولر گازی تک الکتریک در تهران و کرج به صورت شبانه روزی انجام می شود، جهت برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی تک الکتریک می توانید با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید و با تعمیرکار سیار کولر گازی تک الکتریک ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر کولر گازی تک الکتریک شبانه روزی
تعمیر کولر گازی تک الکتریک شبانه روزی

تعمیر کولر گازی تک الکتریک شبانه روزی

یکی از مزیت های مهم شرکت نمایندگی تعمیرات و نصب کولر گازی تک الکتریک در تهران و کرج این است که تمامی خدمات خود را به صورت شبانه روزی و به کمک شعبات مختلفی که در اقسا نقاط استان تهران و البرز در اختیار دارد به مشتریان خود ارائه می دهد.

پس از ثبت تماس شما با شرکت تعمیر کولر گازی در کمتر از 2 ساعت تعمیرکار سیار کولر گازی Tech Erlecteric در کنار شما خواهد بود، و کار تخصصی خود را با گارانتی معتبر برای تعمیرات تمامی قطعات کولر گازی تک الکتریک انجام خواهد داد.

نصب کولر گازی تک الکتریک
نصب کولر گازی تک الکتریک

نصب کولر گازی تک الکتریک

مهمترین کاری که نصاب کولر گازی تک الکتریک باید به آن دقت داشته باشد و با بررسی کامل انجام دهد انتخاب محل مناسب نصب کولر گازی تک الکتریک می باشد.

نصاب کولر گازی باید با انواع لوله کشی ها متناسب با محل قرارگیری کولر گازی آشنایی داشته باشد و طبق نقشه کانال کولر عمل کند.

قرارگیری صحیح کندانسور کولر گازی باعث می‌شود که این قطعه طول عمر بیشتری داشته و باعث افزایش کارایی کولر گازی خواهد شد.

در صورتی که فرد برای نصب کندانسور اشتباه کند احتمال سوختن این قطعه وجود دارد. پس بهتر از کسی را برای نصب کولر گازی تک الکتریک خود انتخاب کنید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.

قیمت نصب کولرگازی تک الکتریک

قیمت نصب کولر گازی تک الکتریک به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که کولر گازی تک الکتریک خودرو از نمایندگی معتبر این برند خریداری کرده باشید می توانید از خدمات نصب رایگان کولر گازی تک الکتریک بهره مند شوید.

قیمت نصب کولر گازی در تهران سرویس کار نسبت به سایر شرکت ها بسیار ارزان تر بوده و برای رفاه حال مشتریان همکاران ما در کوتاه ترین زمان برای نصب کولر گازی تک الکتریک به محل شما اعزام خواهند شد.

نمایندگی رسمی کولر گازی تک الکتریک

با افزایش قیمت لوازم منزل بهتر است کولر گازی و سایر محصولات خود را از نمایندگی رسمی خریداری کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات بهره مند شوید.

با خرید کولر گازی از نمایندگی رسمی کولر گازی تک الکتریک می توانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید

.تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی کولر گازی تک الکتریک در تهران آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان و تعمیر کولر گازی تک الکتریک به شما عزیزان می باشد. بهتر است برای خرید این محصول به نمایندگی tech electric مراجعه کنید.

سرویس کولر گازی تک الکتریک

در صورتی که سرویس کولر گازی تک الکتریک در زمان مشخص انجام شود شما می توانید تا حدود زیادی از خرابی قطعات داخلی کولر گازی پیشگیری کنید.

اما اگر کولر گازی شما دچار مشکل شد می توانید با کمک گرفتن از تعمیر کار متخصص مشکل قطعات داخلی کولر گازی را برطرف کرده و از آن استفاده کنید.

اگر از کولرگازی پرتابل استفاده می کنید می توانید برای تعمیر کولر گازی پرتابل با قیمت استثنایی با همکاران ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی تک الکتریک نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد.اگر این کار توسط افراد نابلد و غیر حرفه‌ای انجام شود امکان آسیب رساندن به سایر قطعات کولر گازی وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که برای تعمیر کولر گازی tech Electric حتما از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

همکاران ما در تهران سرویس کار برای تعمیر کولر گازی شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.

قیمت سرویس کولر گازی تک الکتریک

قیمت سرویس کولر گازی تک الکتریک در تهران سرویس کار که به عنوان نمایندگی معتبر کولر گازی تک الکتریک در تهران شناخته شده است بسیار منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

خوشبختانه کارشناسان تهران سرویس کار تمام خدمات خود را مطابق با تعرفه ثابت و دولتی انجام داده و شما می توانید از خدمات با کیفیت سرویس کولر گازی تک الکتریک در تهران سرویس کار با ۱۰% تخفیف بهره مند شوید.

برای اطلاع دقیق از قیمت سرویس کولر گازی تک الکتریک میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و از قیمت سایر خدمات نیز مطلع شوید، ضمنا می توانید با مراجعه به صفحه سرویس کولر گازی نیز لیست قیمت تعمیرات و تعویض تمامی قطعات کولر گازی تک الکتریک را مشاهده نمایید.

شارژ گاز کولرگازی تک الکتریک

فرآیند خنک سازی محیط ساختمان به وسیله کولر گازی به وسیله گازی به نام مبرد انجام می پذیرد.

در صورتی که گاز مبرد تمام شود و یا مشکلی در این قسمت ایجاد شود فرایند خنک سازی کولر گازی با اختلال روبرو شده و کولر گازی به خوبی خنک نخواهد کرد.

شارژ گاز کولر گازی هم مانند مراحل شارژ کولر گازی است که به صورت تخصصی در مرکز تهران سرویس کار در سراسر تهران انجام میشود.

از مهمترین دلایل خنک نکردن کولر گازی تمام شدن گاز می باشد، شما با شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کرده و کارایی محصول خود را افزایش دهید، ضمنا برای مشاهده تعرفه قیمت شارژ گاز کولر، می توانید به صفحه شارژ گاز کولر گازی مراجعه نمایید.

قیمت شارژ کولر گازی تک الکتریک

مقدار گاز مصرفی و حجم آن در تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک دخیل می باشد.به طور کلی محدوده قیمت شارژ گاز کولر گازی از ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر میباشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت شارژ کولر گازی تک الکتریک از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

عیب یابی کولر گازی تک الکتریک
عیب یابی کولر گازی تک الکتریک

عیب یابی کولر گازی تک الکتریک

اولین قدم برای تعمیر کولر گازی تک الکتریک عیب یابی آن می باشد و در صورتی که این کار به درستی انجام نگیرد هزینه بیشتری برای تعویض و تعمیر قطعات به دنبال خواهد.

بهتر است عیب یابی کولرگازی تک الکتریک توسط افراد متخصص انجام شود و مشکل به صورت تخصصی ریشه یابی شود.

یکی از مشکلات رایج در عیب یابی و تعمیر اسپیلت تک الکتریک خنک نکردن می‌باشد، در اولین مرحله باید کمپرسور بررسی شود و در صورتی که این سالم باشد باید فیلتر کولر گازی تمیز گردد.

از دیگر مشکلات رایج کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سرمای زیاد کولر گازی
  • وجود برق در بدنه
  • ایجاد اتصال کوتاه در هنگام روشن شدن موتور کولر گازی
  • خارج شدن باد گرم
  • گرم شدن بیش از حد کمپرسور
  • اتومات نشدن کولر گازی

بهتر است برای عیب یابی کولر گازی تک الکتریک از کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی تک الکتریک در تهران کمک بگیرید.کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما عزیزان می باشند.

معایب کولر گازی تک الکتریک

از جمله مهمترین معایبی که ممکن است برای کولر گازی تک الکتریک بوجود آید، و شما را مجبور به تعمیرات و سرویس کولر گازی تک الکتریک کند مشکلاتی مثل پرتاب باد گرم در فصل تابستان، ظاهر شدن کد خطاهای متعدد در صفحه نمایش کولر گازی تک الکتریک، و همچنین سر و صدای زیاد در زمان کار کردن است، که تمامی این مشکلات ذکر شده با انجام یک سرویس سالیانه و با صرف هزینه بسیار ناچیز برطرف می شود.

توصیه کارشناسان کولر گازی تک الکتریک به شما این است که در اواسط اردیبهشت یک سرویس کامل بر روی کولر گازی تک الکتریک انجام دهید تا در طول فصل تابستان مشکلی بابت سرمایش کولر نداشته باشید.

راهنمای کنترل کولر گازی تک الکتریک

راهنمای کنترل کولر گازی تک الکتریک شامل موارد زیر است:

دکمه روشن و خاموش: شامل Off – On و در برخی از مدل های کولر گازی تک الکتریک نام این دکمه Power است برای روشن و خاموش کردن کولر از آن استفاده می شود.

دکمه انتخاب حالت دستگاه: دکمه Mode برای انتخاب حالت های مختلف دستگاه می باشد، که با استفاده از دکمه Mode شما می توانید حالت های زیر را برای کولر گازی تنظیم نمایید.

حالت FAN ریموت کنترل تک الکتریک

در حالت fan کولر گازی تک الکتریک موظف است که هوای داخل اتاق را جابه جا نماید، دقت داشته باشید که در این حات کولر باد خنک تولید نمی کند.

حالت COOL ریموت کنترل تک الکتریک

حالت cool بهترین حالت برای فصل گرم تابستان است که کولر گازی تک الکتریک در حالت cool به خوبی می تواند باد خنک تولید نماید، البته به شرطی که حداقل یک یا دو ماه قبل از فصل تابستان سرویس اولیه آن انجام شده باشد.

حالت DRY ریموت کنترل تک الکتریک

در صورتی که کولر گازی تک الکتریک روی این حالت قرار بگیرد، رطوبت موجود در فضا را به خود جذب می‌کند، درواقع حالت DRY بیشتر برای مناطق شرجی مانند شهر های شمالی و جنوبی کشور که آی و هوای شرجی دارند مناسب است.

حالت HEAT ریموت کنترل تک الکتریک

در صورتی که اسپیلت تک الکتریک را در فصل زمستان نیز روشن می کنید که باد گرم را به محیط انتقال نماید، می توانید حالت HEAT را برای آن انتخاب نمایید تا باد گرم تولید نماید.

حالت AUTO ریموت کنترل تک الکتریک

به کمک حالت AUTO شما می توانید کولر گازی تک الکتریک را روی حالت اتومات قرار دهید تا متناسب با دمای محیط باد سرد و یا باد گرم را تولید نماید، حالت AUTO ایده آل ترین حالت برای کولر گازی تک الکتریک می باشد.

ارور کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک (Tech Erlecteric) مانند سایر مدل های کولر گازی دارای یکسری کد های خطا است، که هر یک از این کد های خطا نشان دهنده بروز یکسری مشکلات در کولر گازی است، رایج ترین ارور های کولر گازی تک الکتریک عبارتند از:

ارور F01 کولر گازی تک الکتریک

مشاهده کد خطای F01 در کولر گازی تک الکتریک به خاطر خرابی برد دستگاه است، که با مشاهده این کد خطا باید برد دستگاه خود را تعویض نمایید.

ارور F02 کولر گازی تک الکتریک

مشاهده این کد خطا نیز مربوط به خرابی برد دستگاه تک الکتریک می باشد.

ارور F03 کولر گازی تک الکتریک

کد خطای F03 به معنی به هم خوردن تنظیمات سنسور دما در کولر گازی تک الکترک می باشد.

ارور F04 کولر گازی تک الکتریک

کد خطای F04 به معنی از کار افتادن فن کولر گازی تک الکترک می باشد.

ارور P2 و P3 کولر گازی تک الکتریک

ظاهر شدن کد خطای P2 و P3 در کولر گازی تک الکتریک به معنای از کار افتادن کمپرسور کولر می باشد.

ارور E01 کولر گازی تک الکتریک

زمانی که ارتباط بین یونیت داخلی و یونیت بیرونی قطع شود، شما کد خطای E01 را در صفحه نمایش کولر گازی تک الکتریک را مشاهده خواهید کرد.

ارور E02 کولر گازی تک الکتریک

در صورت مشاهده کد خطای E02 باید سنسور دستگاه را تعویض نمایید.

سایر کد های خطایی که در کولر گازی تک الکتریک ممکن است مشاهده نمایید به شرح زیر است، که در صورت مشاهده هر کدام از این کد های خطا با مرکز تعمیرات و سرویس کولر گازی تک الکتریک تماس بگیرید.

  • ارور E03
  • ارور E04
  • ارور E05
  • ارور E06
  • ارور E07
  • ارور E08
  • ارور E09

کولر گازی تک الکتریک ساخت کجاست

کولر گازی تک الکتریک ساخت کشور چین است، که در حال حاضر به دلیل قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با دیگر مدل های کولر گازی، آمار فروش بسیار بالایی را در بازار ایران به دست آورده است، و به همین دلیل است که تقاضای بسیار بالایی برای تعمیرات و سرویس تخصصی کولر گازی تک الکتریک بویژه در فصل گرم تابستان وجود دارد.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی