نصب کولر گازی

نصب کولر گازی

فهرست مطالب

نصب کولر گازی در محل توسط تکنسین های شرکت تعمیرات و نصب کولرگازی در تهران و کرج انجام می شود، جهت برقراری ارتباط با تعمیرکاران و نصابان سیار کولرگازی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت برای دریافت خدمات نصب کولرگازی شبانه روزی تماس حاصل فرمایید، ضمنا شماره های 09129529351 و 02122369713 به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان است.

ضمنا تکنسین های شرکت تهران سرویسکار تمامی مدل های کولر گازی را در محل با گارانتی معتبر برای شما نصب و راه اندازی می کنند.

نصب کولرگازی
نصب کولرگازی

نصب کولرگازی

نحوه نصب کولر گازی در عملکرد آن تاثیر زیادی دارد، استفاده از کولرهای گازی به دلیل مزایایی که نسبت به کولر آبی دارد، در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و امروزه این کولرهای گازی در انواع و برندهای مختلف را می توان در منازل و شرکت ها و سازمان ها مشاهده کرد، از طرفی بازار خرید و فروش کولرهای گازی نیز رونق زیادی دارد.

نصب و جابجایی کولر گازی با کولرهای آبی متفاوت است و کاری کامل تخصصی می باشد، کولرهای آبی معمولا توسط یکی از اعضای خانواده راه اندازی می شود و نیازی به نصاب کولر آبی نیست، این در حالی است که کولرهای گازی به علت سیستم برق کشی و نیاز به اتصال کمپرسور به کندانسور نیاز به یک نصاب حرفه ای دارند.

از طرفی تشخیص محل نصب یونیت های کولر گازی به خصوص یونیت خارجی کولر گازی و نحوه اتصال دو یونیت به هم نیز نیاز به تخصص و تجربه دارد.

اگر لوله های اتصال فاصله مناسب را از همدیگر نداشته باشند و یا در مسیر از خم های نامناسب و زیادی استفاده شود، عملکرد کولر گازی تحت تاثیر قرار می گیرد.

لذا توصیه ما این است که از افراد با تجربه کافی در نصب کولرهای گازی و تعمیر کولر گازی در انواع برندها که شرایط نصب مختلف را تجربه کرده اند بهره بگیرید.

نصاب کولر گازی
نصاب کولر گازی

نصاب کولر گازی

نصب کولر گازی نیاز به یک نصاب کولر گازی حرفه ای دارد که هم در تشخیص محل نصب کولر گازی و هم در جزئیات نصب و اتصال یونیت های خارجی و داخلی از تجربه کافی برخوردار باشد. تشخیص محل و نحوه نصب کولر گازی توسط نصاب کولر گازی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد تا کمپرسور کولر گازی تحت فشار بالا کار نکند. در بالای همین صفحه شماره تلفن نصاب کولر گازی تهران را مشاهده می کنید که با هماهنگی تیم ما به محل شما اعزام می شوند.

پیشنهاد ما استفاده از خدمات تهران سرویسکار می باشد که با مجرب ترین گروه از متخصصین تعمیر لوازم خانگی از جمله نصابان کولر گازی همکاری دارد و در کمترین زمان متخصص خود را به محل اعزام می کند.

برای بهره گیری از خدمات تهران سرویسکار با شماره های درج شده در بالای همین صفحه تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای اعزام نصاب کولر گازی به محل به عمل آید. 

همچنین اگر کولر گازی شما به شارژ گاز کولر گازی احتیاج داشته باشد، سرویسکاران ما متناسب با نوع کولر گازی، شارژ گاز و تنظیم فشار متناسب را به صورت اصولی انجام می دهند.

خدمات نصب کولر گازی

یکی از خدمات تهران سرویسکار، خدمات نصب کولر گازی می باشد، خدمات نصب کولر گازی باید توسط افراد با تجربه ارائه شود. خدمات نصب و سرویس کولر گازی باید توسط نصاب کولر گازی به شکل حرفه ای کارشناسی شود.

نحوه و محل نصب کولر گازی به شکلی نیست که کاملا به دلخواه مشتری باشد و گاهی باید محل نصب را طوری انتخاب کرد که از لحاظ فنی کمپرسور کولر گازی در بهترین حالت و بدون فشار کار کند.

این وظیفه یک نصاب کولر گازی حرفه ای است که نکات فنی لازم را به مشتری بگوید و او را در مورد بهترین محل نصب کولر گازی متقاعد کند.

اخلاق و وجدان کاری نیز ایجاب می کند که یک نصاب کولر گازی به شکلی دلسوزانه تاثیرات نصب کولر گازی در یک محل نامناسب را به مشتری اطلاع دهد.

متخصصان تهران سرویسکار با تشخیص بهترین محل نصب کولر گازی و طراحی مسیر نصب لوله ها و کابل ها به نحوه کولر گازی را نصب می کنند که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای خانه و داشتن تناسب هندسی، بیشترین عملکرد را از لحاظ فنی داشته باشد، لوله کشی کولر گازی در تهران سرویسکار به شکل کاملا اصولی و با کمترین تعداد خم صورت می گیرد تا عملکرد حداکثری کولر گازی حفظ شود. کولرهای گازی انواع مختلفی دارند که نصب آنها می تواند متفاوت باشد. خدمات نصب انواع کولر گازی در تهران سرویسکار به قرار زیر است:

  • نصب کولر اسپلیت
  • نصب کولر گازی پرتابل
  • نصب کولر گازی پنجره ای
  • نصب کولر گازی ایستاده
  • نصب کولر گازی سقفی

نصب کولر اسپلیت

کولرهای گازی انواع مختلفی دارند، یکی از انواع کولر گازی، کولر گازی اسپیلت است. کارشناسان نصب کولر گازی در تهران سرویسکار با طراحی نقشه نصب کولر گازی اقدام به نصب کولر گازی می کنند.

نقشه نصب کولر اسپیلت از اهمیت زیادی برخوردار است، همانطور که از تصاویر نصب کولر گازی در این صفحه مشاهده می کنید، نصب کولر گازی باید با تخمین فاصله دو یونیت داخلی و خارجی انجام شود.

متخصصان تهران سرویسکار با در نظر گرفتن فواصل استاندارد و در نظر گرفتن مسیر گذر کابل ها، بهترین محل نصب کولر گازی اسپیلت را انتخاب و نصب را به انجام می رسانند.

نصب کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل نوعی از کولر گازی می باشد که یونیت داخلی و یونیت خارجی در یک یونیت جمع آوری شده است و کل کولر گازی به شکل یکپارچه و یک تکه در آمده است.

در این نوع کولر گازی یک لوله از پشت کولر گازی هوای گرم داخل را از محیط داخلی خارج می کند، نصب این نوع از کولرهای گازی ساده تر از کولرهای گازی با دو یونیت خارجی و داخلی است اما نکات مهمی نیز دارد که باید حتما هنگام نصب رعایش شوند تا هوای گرم داخل با بیشترین بازده به بیرون از خانه منتقل شود، متخصصان تهران سرویسکار لوله کشی و نصب کولر گازی پرتابل را به بهترین نحو به انجام می رسانند.

نصب کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای نوعی دیگر از کولرهای گازی یک تکه است که یونیت داخلی و خارجی در آن یکپارچه شده است، کولرهای گازی پنجره ای یه دلیل اینکه در پنجره نصب می شوند تا هوای گرم داخل را به بیرون انتقال دهند به این نام مشهور شده اند.

طریقه نصب کولر گازی پنجره ای از اهمیت زیادی برخوردار است، اگر فضای تعبیه شده برای کولر گازی پنجره ای به نحوی باشد که عمل کشش هوای گرم از فضای داخل به خارج به خوبی صورت نگیرد، بازده کاری کولر دچار مشکل می شود.

نصب خازن کولر گازی پنجره ای

یکی از بخش های حساس در زمان نصب کردن کولرگازی پنجره ای، نصب خازن کولرگازی پنجره ای است، که تکنسین های با تجربه و حرفه ای کولرگازی پنجره ای با دقت کامل و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام خواهند داد، ضمنا از آن جایی ارائه تمامی خدمات نصب و راه اندازی کولرگازی با گارانتی معتبر انجام می شود، نیازی نیست که شما هیچ نگرانی بابت نصب خازن های کولرگازی پنجره ای داشته باشید.

نصب کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده نوعی از کولر گازی با کمپرسور خیلی قوی برای خنک سازی فضاهای خیلی بزرگ است، کولرهای گازی ایستاده از ولتاژ قوی تر و کابل های ضخیم تری تشکیل شده اند.

نصب کولر ایستاده باید حتما توسط یک متخصص انجام شود، متخصصان نصب کولر گازی ایستاده تهران سرویس با نصب این نوع کولر گازی با بهترین کیفیت و در بهترین شرایط باعث می شوند این کولر گازی ایستاده با بیشترین بازده کاری به کار خود ادامه دهد.

نصب کولر گازی سقفی

برای نصب کولر گازی سقفی باید حتما از یک متخصص نصب کولر گازی با تجربه کمک بخواهید، در نصب کولرهای گازی سقفی، پنل داخلی در سقف خانه و در یک جای مناسب نصب می شود و یونیت خارجی نیز در فضای بیرون، معمولا در پشت بام نصب می شود.

برای نصب کولر گازی سقفی باید لوله ها و کابل های یونیت خارجی و داخلی را به همدیگر متصل کنیم، نصب کولر گازی سقفی توسط بهترین نصابان کولر گازی تهران در تهران سرویسکار و با بیشترین کیفیت انجام می شود.

نصب ریموت کنترل کولر گازی

در کنار نصب و راه اندازی کولرگازی توسط تکنسین های حرفه ای شرکت تهران سرویسکار، خدمات دیگری مانند نصب کردن ریموت کنترل کولرگازی نیز توسط همکاران ما به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

نصب برق کولر گازی

در زمان نصب کردن برق کولر گازی و همچنین سیم کشی کولر گازی باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از سیم‌ هایی که تکه تکه شده‌اند و یا روی آنها چسب برق زده شده است استفاده نکنید، چرا که اگر توجه داشته باشید دمای هوا در فصل تابستان در طی سال‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و این موضوع می‌تواند باعث ذوب شدن سیم‌ها و آتش سوزی شود

به همین دلیل باید در زمان نصب کردن برق کولر گازی، سیم‌ ها باید از جعبه فیوز کشیده شود و تا مسیر رسیدن به کولر گازی امتداد داشته باشد.

قطعا در زمان نصب کردن برق کولر گازی تکنسین‌ های شرکت تعمیرات و نصب کولر گازی به این نکات ایمنی توجه خواهند کرد.

نصب پایه کولر گازی

در زمان نصب کردن کولر گازی باید از پایه‌ هایی با جنس محکم و مقاوم استفاده شود تا در طول دوره‌ های زمانی مختلف این پایه‌ ها زنگ نزند، ضمنا باید ابعاد پایه‌ های کولر با توجه به سایز و اندازه کولر گازی انتخاب شود تا کولر گازی کاملا به شکل تراز نصب شود.

نصب پنل کولر گازی

نصب پنل داخلی کولرگازی نیز یکی دیگر از مراحل نصب و راه اندازی کولر می باشد که توسط تکنسین های حرفه ای شرکت تعمیرات و نصب کولرهای گازی انجام می شود.

محل مناسب نصب کولر گازی
محل مناسب نصب کولر گازی

محل مناسب نصب کولر گازی

محل نصب اسپیلت از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت نصب کولر گازی به صورت غیر اصولی و در مکان غیر اصولی اگر محل نصب کولر گازی به درستی انتخاب نشود به موتور کولر گازی فشار وارد می شود و کولر گازی باد گرم می زند و نمی تواند با حداکثر قدرت به کار خود ادامه دهد. از طرفی به دلیل فشاری که به موتور وارد می شود قطعات کولر گازی دچار مشکل می شوند و باید در فواصل کوتاه آن را تعمیر کرد، در این صورت هزینه شما نیز افزایش می یابد.

کارشناسان تهران سرویسکار با تنظیم و تشخیص بهتری جای نصب کولر گازی باعث می شوند کولر گازی شما با بیشترین کیفیت راه اندازی شود و کار کند و هوای گرم داخل به طور کامل به بیرون انتقال یابد و هوای خنک به بهترین شکل جایگزین آن شود.

کولر گازی می تواند در مکان های مختلفی نصب شود. نحوه نصب و مکان های مختلفی که کولر گازی در آن نصب می شود به قرار زیر است:

  • نصب کولر گازی در بالکن
  • نصب کولر گازی در حیاط خلوت
  • نصب کولر گازی در نمای ساختمان
  • نصب کولر گازی در نورگیر
  • نصب کولر گازی در ارتفاع
  • نصب کولر گازی روی دیوار
  • نصب کولر گازی به دیوار
  • نصب کولر گازی در پشت بام
  • نصب کولر گازی پشت بام
  • نصب کولر گازی از سقف
  • نصب کولر گازی به سقف
  • نصب کولر گازی توکار
  • نصب کولر گازی روکار
  • نصب کولر گازی روی پنجره
  • نصب کولر گازی زمینی
  • نصب کولر گازی بدون وکیوم

برای نصب کولرگازی خود حتما شماره های تهران سرویس تماس بگیرید تا متخصصان ما با اعزام به محل به همراه تمام تجهیزات لازم، در کمترین زمان و با بیشترین دقت و حوصله، نصب کولر گازی شما را به شکل اصولی به انجام برسانند.

محل مناسب نصب کندانسور کولر گازی

برای نصب کندانسور کولرگازی شما باید محلی را انتخاب نمایید که قدرت تحمل کندانسور کولر را داشته باشد، برای نصب کندانسور کولر موارد زیر را حتما باید در نظر گرفت:

  1. محل نصب کندانسور باید به دور از اتاق خواب باشد(به دلیل سر و صدای آن)
  2. از نصب کندانسور در فضاهای بسته خودداری نمایید
  3. کندانسور در محل تابش مستقیم نور خورشید نصب نشود
  4. وسایل آتش زا در محل نصب کندانسور نباشند

برای نصب کولر گازی چه چیزهایی لازم است

برای نصب کولرهای گازی به ابزارآلات و تجهیزات زیر نیاز است، البته اگر نصب و راه اندازی کولر توسط شرکت نمایندگی کولرگازی انجام شود تکنسین های شرکت خود این وسایل را همراه دارند، اما اگر شما خودتان قصد دارید که این کار را انجام دهید باید تجهیزات زیر را فراهم نمایید.

  • لوله بر مسی
  • پرچ کن یا لاله کن
  • منیفولد سرویس
  • مولتی متر
  • پمپ وکیوم
  • ترمومتر
  • مانومتر
  • دستگاه فنر خم کن لوله ی مسی
  • انبردست
  • پیچ گوشتی
  • آچار فرانسه و آچار لوله گیر
  • آلن ستاره ای
  • پمپ خلاء
  • دستگاه جوش
  • آچار فیلتر روغن
  • لوله کاتر
  • دستگاه مته
  • چکش

و در آخر بسته به محل نصب کولر شاید به چراغ قوه هم نیاز باشد.

هزینه نصب کولر گازی
هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب اسپیلت به نوع اسپیلیت و محل نصب وابسته است. هرچه جای نصب کولر گازی سخت تر باشد و فاصله یونیت داخلی با یونیت خارجی کولر گازی بیشتر باشد، مسلما نصب آن سخت تر است و به کار و زحمت بیشتری نیاز دارد.

از طرفی فرض کنید یک کولر گازی پرتابل که فقط یک یونیت دارد نصب خیلی آسان ترین نسبت به نصب یک کولر گازی سقفی دارد، به همین دلیل هزینه نصب کولر گازی تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید توسط نصاب کولر گازی در محل بررسی شود.

تهران سرویسکار از پایین ترین هزینه نصب کولر گازی ۱۴۰۲ برخوردار است و اجرت نصب را به شکل کاملا منصفانه از مشتری دریافت می کند، تهران سرویسکار پایین ترین قیمت نصب کولر گازی ۱۴۰۲ را به همراه بیشترین کیفیت نصب به شما تضمین می دهد، برای آگاهی از اجرت نصب کولر گازی با شماره های بالای همین صفحه تماس بگیرید.

هزینه جابجایی کولر گازی

گاهی اوقات که قصد اثاث کشی و جابجایی از یک خانه به یک خانه دیگر را دارید نیاز دارید کولر گازی خود را باز کنید و جای دیگر آن را نصب کنید.

جابجایی کولر گازی دردسر زیادی دارد و تمام کابل ها و لوله کشی ها باید از یک محل به شکل کاملا سالم به محل دیگر منتقل شوند.

برای جابجایی کولر گازی باید تمام نکات فنی به درستی در نظر گرفته شوند. اگر کولر گازی به درستی باز و بست نشود، کابل ها و لوله ها دچار قطعی می شوند و بدین ترتیب فرایند نصب دچار ایراد می شود، اگر متخصصان کولر گازی ماهر باشند و شرایط آن نیز فراهم باشد، امکان جابجایی کولر گازی بدون تخلیه گاز وجود دارد.

هزینه جابجایی کولر گازی به شرایط محل باز کردن و نصب مجدد کولر گازی وابسته است. پیشنهاد می شود جابجایی کولر گازی خود را حتما به متخصصان تهران سرویسکار بسپارید تا از اصولی بودن نحوه جابجایی کولر گازی خود و نتیجه کار مطمئن باشید. هزینه جابجایی کولر گازی پنجره ای با جابجایی کولر گازی اسپیلت یا انواع دیگر تفاوت دارد. برای اطلاع از هزینه جابجایی کولر گازی با تهران سرویسکار تماس بگیرید.

قیمت نصب کولر گازی ۱۴۰۲

نصب کولر گازی کاری کاملا تخصصی می باشد که نیاز به صرف زمان و حوصله کافی برای انجام کار با دقت دارد، قیمت نصب کولر گازی ۱۴۰۲ به محل نصب کولر گازی و نوع کولر گازی بستگی دارد.

کارشناسان نصب و جابجایی کولر گازی در تهران سرویسکار با بررسی شرایط جابجایی و به منصفانه ترین حالت، قیمت نصب کولر گازی ۱۴۰۲ را تعیین می کنند.

از طرفی کیفیت کار این متخصصان بسیار بالا بوده و با بیشترین دقت کار جابجایی را انجام می دهند تا به دستگاه آسیب فیزیکی وارد نشود.

تعرفه نصب کولر گازی ۱۴۰۲

تعرفه نصب کولر گازی ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. کارشناسان نصب و جابجایی کولر گازی در تهران سرویسکار تمام تخصص و تلاش خود را به جای قیمت بر کیفیت کار متمرکز می کنند تا کار به صورت اصولی انجام شود و در نهاینت نتیجه کار مورد رضایت مشتری باشد. برا نصب کولر گازی تهران حتما با شماره های درج شده در بالای همین صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان خود را به محل برسانند و کار نصب کولر گازی شما را در کوتاه ترین زمان و با بیشترین دقت به انجام برسانند.

نصب کولر گازی انواع برندها

برندهای مختلف کولر گازی طراحی و مهندسی کمی متفاوت دارند و هر چند اصول کلی و عمومی نصب کولر گازی برای تمام آنها یکسان است، اما اگر نصاب کولر گازی با این تفاوت ها آشنا باشد می تواند هر کولر گازی با هر برندی را متناسب با خصوصیات خود کولر گازی نصب کند. بدین تربیب کارایی کولر گازی به حداکثر می رسد. از جمله برندهای مختلف کولر گازی که توسط متخصصان کولر گازی نصب می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایندگی نصب کولر گازی آکس
  • نصب کولر گازی ایوولی
  • نصب کولر گازی سامسونگ
  • نصب کولر گازی کنوود
  • نصب کولر گازی گرین
  • نصب کولر گازی گری
  • نصب کولر گازی ایران رادیاتور
  • نصب کولر گازی ال جی
  • نصب کولر گازی اجنرال
  • نصب کولر گازی جنرال
  • نصب کولر گازی جی پلاس
  • نصب کولر گازی ارج
  • نصب کولر گازی هایسنس
  • نصب کولر گازی پاکشوما
  • نصب کولر گازی تک الکتریک
  • نصب کولر گازی تراست
  • نصب کولر گازی سوزوکی
  • نصب کولر گازی کازوکی
  • نصب کولر گازی کولیران
  • نصب کولر گازی گلدیران
  • نصب کولر گازی هیوندا
  • نصب کولر گازی یونیوا

در ادامه مقاله با نصب مهمترین برندهای کولر گازی در تهران سرویسکار آشنا می شویم. با نصب انواع کولر گازی با ما همراه باشید.

نصب کولر گازی ایوولی

کولر گازی ایولی از جمله کولرهای گازی در بازار است که به طور معمول خرید و فروش می شود. نصب اسپلیت ایوولی توسط نصابان کولر گازی در تهران سرویسکار صورت می گیرد. کولر گازی ایوولی باید کاملا با دقت نصب شود.

در نصب کولر گازی تراز بودن پنل کولر گازی و فاصله تا زمین اهمیت زیادی دارد که باید حتما در مورد نصب کولر گازی ایوولی رعایت شود.

نصب کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ باید به شکل اصولی و طبق راهنمای دستگاه انجام شود. یونیت داخلی کولر گازی باید از هر گونه منبع گرما و یا پچنجره به دور باشد تا عملکرد کولر گازی به حداکثر برسد. کارشناسان تهران سرویسکار با رعایت تمام نکات مربوط به نصب کولر گازی سامسونگ و رعایت نکات نصب اسپیلت کولر گازی، راه اندازی کولر گازی شما را با کمترین دردسر به انجام می رسانند. برای نصب کولر گازی خود در کمترین زمان فقط کافی است با متخصصان ما تماس بگیرید.

نصب کولر گازی گرین

نمایندگی نصب کولر گازی گرین، نصب کولر گازی شما را با نهایت کیفیت به انجام می رساند، پنل داخلی باید فاصله حداکثری از سقف داشته باشد و کاملا هم سطح زمین باشد.

نصب کولرگازی گرین در تهران سرویسکار کاملا متناسب با ویژگی ها و مهندسی طراحی این دستگاه انجام می شود تا کارایی این دستگاه حداکثر باشد. برای نصب کولر گازی گرین می توانید با شماره های تهران سرویسکار تماس بگیرید یا فرم ثبت درخواست آنلاین را پر کنید.

نصب کولر گازی گری

نصب کولر گازی گری توسط متخصصین نصب اسپیلت تهران سرویسکار با بیشترین کیفیت و پایین ترین قیمت به شکل اصولی انجام می شود. نصب کولرگازی باید توسط کارشناس با تجربه و با دانش انجام شود. برای نصب کولر گازی گری باید حتما با این دستگاه ها آشنا باشید. کولر گازی گری یک کولر گازی ساخت چین اما با کیفیت است که به بسیاری از کشور ها به ویژه  کشورهای اروپایی صادر می شود. نصب کولر گازی گری توسط متخصصان تهران سرویسکار به صورت اصولی و در کمترین زمان انجام می شود.

نصب و جابجایی کولر گازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور نوعی کولر گازی ایرانی است که از کیفیت خوبی برخوردار است. برند ایران رادیاتور سال هاست در ایران فعالیت دارد و محصولات سرمایشی و گرمایشی آن فروش خوبی دارد. این برند در مقایسه با برندهای خارجی از مواد اولیه و طراحی و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است و در بسیاری از سازمان ها مورد استفاده می باشد. برای نصب کولر گازی ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید و تا در کمترین زمان کارشناسان ما را در محل داشته باشید. خدمات نصب کولر گازی ایران رادیاتور در تهران با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت پذیرفته می شود.

نصب و جابجایی کولر گازی ال جی

برند ال جی یک برند شناخته شده کره ای می باشد که به تولید انواع لوازم خانگی به ویژه لوازم گرمایشی و سرمایشی از جمله کولر گازی مشغول است. در حال حاضر کولر گازی ال جی در بازار وجود ندارد و محصولات کره ای توسط ایران تحریم شده است. اما جابجایی کولر گازی ال جی توسط متخصصان ما در محل انجام می شود.

نصب کولر گازی اجنرال

یکی از کولرهای گازی که در ایران خرید و فروش می شود، کولر گازی اجنرال است. نصب اسپیلت اجنرال باید طبق راهنمای نصب دستگاه و با دقت فراوان صورت بگیرد. جنرال طرح ها و انواع مختلفی دارد. از بین این طرح ها، نصب کولر گازی جنرال طرح لبخند، نصب کولر گازی جنرال شکار، طریقه نصب کولر گازی جنرال مکس و نصب کولر گازی جنرال گلد از بقیه مدل ها سفارش بیشتری دارند. برای نصب کولر گازی خود در انواع طرح ها و مدل ها فقط کافی است با متخصصان تهران سرویسکار تماس بگیرید تا در کمترین زمان خود را به محل شما برسانند و نصب کولر گازی جنرال شما را با بیشترین کیفیت به انجام برسانند.

نصب کولر گازی هایسنس

از جمله کولرهای گازی که در ایران خرید و فروش می شود کولر گازی هایسنس است. این کولر گازی همانند کولر گازی های دیگر دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می باشد که نصب آن باید با نهایت دقت انجام شود. برای نصب کولر گازی هایسنس باید قواعد نصب کولر گازی از جمله ارتفاع از سقف و زمین، تراز بودن اسپیلت کولر گازی و همچنین فاصله تا یونیت خارجی و نحوه اتصال یونیت خارجی به یونیت داخلی با دقت انجام شوند. پیشنهاد ما به شما برای نصب کولر گازی، مجموعه تهران سرویسکار، نمایندگی نصب کولر گازی هایسنس در تهران می باشد که تمام اصول طریقه نصب کولر گازی هایسنس را به طور کاملا رعایت می کنند.

نصب کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک یکی دیگر از کولرهای گازی در بازار است که در سال های گذشته فروش خوب داشته است. در خیلی از منازل و سازمان ها می توان این کولر گازی گازی را یافت. سازنده کولر گازی تک الکتریک کشور چین است که کولرهای گازی با کیفیت مناسبی را تولید می کند. نصب این کولر گازی ها مانند نصب دیگر کولر گازی ها می باشد و اصول نصب یکسانی دارد، ولی توجه به برخی ریزه کاری ها در نصب این کولر گازی ها به دلیل ظرافت های بکار رفته در آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

نصب کولر گازی تراست

کولر گازی تراست یکی از کولرهای گازی بازار است که مشتریان خاص خود را دارد. این برند از کولر گازی هر روزه خرید و فروش می شود و خیلی از افراد در منازل و محل کار خود از این کولر گازی استفاده می کنند. کولر گازی تراست نوعی از کولر گازی است که نیاز به نصب با دقت فراوان و بر اساس راهنمای نصب دارد. البته نصابان و تعمیرکاران کولر گازی تراست تهران سرویس با تجربه چندین باره نصب اینگونه کولرهای گازی با اصول درست و به صورت دقیق و با رعایت تمام جزئیات این کولرهای گازی را تعمیر می کنند.

نصب کولر گازی غرب تهران

مجموعه تهران سرویس در مناطق مختلف تهران به ارائه سرویس می پردازد. یکی از مناطقی که تهران سرویسکار در آن مشغول به فعالیت است غرب تهران است. نصب کولر گازی در غرب تهران توسط تیم تهران سرویسکار پذیرفته می شود. متخصصان تهران سرویسکار بعد از تماس شما، در کمترین زمان خود را به محل شما می رسانند و دستگاه شما را نصب می کنند. برای هماهنگی کارشناسان نصب ما می توانید با شماره های ما تماس بگیرید یا فرم ثبت درخواست آنلاین را پر کنید.

نصب کولر گازی شرق تهران

کارشناسان تهران سرویسکار با ارائه خدمات نصب کولر گازی در شرق تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان این مناطق می باشند. از جمله خدماتی که در مناطق شرق تهران ارائه می شود می توان به مواردی نظیر نصب کولر گازی در تهرانپارس، نصب کولر گازی در رسالت، نصب کولر گازی در پیروزی و نصب کولر گازی در شریعتی اشاره کرد. خدمات نصب کولر گازی در تهران سرویسکار توسط تعمیرکاران و نصابان کاملا با تجربه انجام می شود. برای نصب کولر گازی شرق تهران با ما تماس بگیرید.

نصب کولر گازی شمال تهران

یکی از مناطقی که خدمات تهران سرویس به آن مناطق ارائه می شود مناطق شمال تهران است. خدمات نصب کولر گازی در شمال تهران توسط برترین تعمیرکاران مجموعه تهران سرویسکار و با بیشترین کیفیت انجام می شود. تعمیرکاران تهران سرویسکار خود را در کمترین زمان به محل شما می رسانند و خدمات نصب را برای شما انجام می دهند. برای نصب کولر گازی در شمال تهران کافی است فرم ثبت درخواست آنلاین را پر کنید یا با شماره های ما تماس بگیرید.

نصب کولر گازی جنوب تهران

برای نصب کولر گازی در جنوب تهران روی مجموعه تهران سرویسکار حساب کنید. از جمله مناطقی که خدمات نصب ما در آنجا ارائه می شود می توان به نصب کولر گازی در نازی آباد، نصب کولر گازی در خانی آباد، نصب کولر گازی در علی آباد، نصب کولر گازی در شهر ری و نصب کولر گازی در جوادیه اشاره کرد.

نصب کولر گازی مرکز تهران

یکی از مناطقی که شاید به دلیل ترافیک بالا به نظر برسد برای خدمت رسانی کمی سخت باشد مرکز تهران است. اما سرویسکاران ما در کمترین زمان و با وسایل نقلیه مناسب، خود را به شما می رسانند. برای نصب کولر گازی در مرکز تهران فقط کافی است با ما تماس بگیری سرویسکاران ما در کمترین زمان خود را به شما برسانند و نصب کولر گازی را با بیشترین کیفیت برای شما انجام دهند . این نصابان کولر گازی با تجربیات مختلفی که کسب کرده اند کاملا حرفه ای هستند و محل نصب کولر گازی و شرایط نصب را برای هر برندی می شناسند. برای دریافت خدمات نصب کولر گازی مرکز تهران با ما تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی کولر گازی

نصب و راه اندازی کولر گازی باید توسط یک کارشناس خبره انجام شود. نصب صحیح کولر گازی می تواند در عملکرد کولر گازی تاثیرگذار باشد. از طرفی از کولر گازی به روش اصولی نصب نشود و کاملا هم تراز کف نباشد یا خم لوله ها و کابل ها رعایت نشود و یا فاصله از کف و سقف غیر استاندارد باشد، می تواند عملکرد کولر گازی را تحت تاثیر قرار دهد. برای نصب و راه اندازی کولر گازی به بهترین شکل با ما تماس بگیرید.

نصب یونیت داخلی کولر گازی

کولر گازی دارای دو یونیت می باشد. یونیت داخلی همان اسپیلت است که روی دیوار نصب می شود و باد گرم را تخلیه و باد خنک را وارد فضای اتاق می کند. این پنل در واقع همان کندانسور کولر گازی است که کمپرسور یا همان موتور آن در فضای خارج از خانه قرار می گیرد. نصب یونیت داخلی کولر گازی باید حتما به روش اصولی انجام شود. اگر این کار به روش اصولی انجام نگیرد می تواند باعث باد گرم کولر گازی و یا حتی آسیب به کولر شود. اسپیلت کولر گازی باید حتما با کف زمین تراز باشد تا به آن فشار وارد نشود.

آموزش صفر تا صد نصب کولر گازی

شرکت تعمیرات و نصب کولرهای گازی در تهران و کرج، در کنار ارائه خدمات نصب و راه اندازی کولرهای گازی، دوره های آموزشی نصب و تعمیرات تخصصی کولرگازی را نیز با ارائه مدرک فنی و حرفه ای برگزار می کند، آموزش نصب کولر گازی تحت نظر اساتید حرفه ای و با تجربه برگزار می شود، در این دوره آموزشی شما استاندارد نصب کولر گازی را به شکل حرفه ای یاد می گیرید و در انتهای دوره نیز می توانید در شرکت تهران سرویسکار به عنوان تعمیرکار و نصاب حرفه ای کولر گازی استخدام شوید.

آموزش نصب کولر گازی pdf

برای آشنایی با مباحث و سرفصل های دوره آموزشی تعمیرات و نصب کولرهای گازی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت فایل pdf و جزوه آموزشی نحوه نصب و تعمیرات تخصصی کولرگازی را از همکاران ما دریافت نمایید.

آموزش نصب کولر گازی فنی و حرفه ای

دوره های تخصصی نصب و راه اندازی کولرگازی در آموزشگاه تهران سرویسکار با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود و در انتهای این دوره آموزشی به هنرجویان مدرک فنی و حرفه ای و قابل ترجمه از سوی سازمان فنی و حرفه ای ارائه خواهد شد.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی