تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس کولر گازی میتسوبیشی توسط نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در تهران و کرج به صورت شبانه روزی و با گارانتی معتبر انجام می شود، کولر گازی میتسوبیشی ساخت کشور ژاپن یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های کولر گازی است که به همین جهت تعمیر کولر گازی میتسوبیشی باید حتما توسط یک تعمیرکار حرفه ای و باتجربه انجام شود.

در حال حاضر به دلیل تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد، بسیاری از قطعات کولر گازی میتسوبیشی به سختی در بازار پیدا می شود، به همین دلیل کارهای تخصصی مانند تعمیرات کولر میتسوبیشی، سرویس کولر گازی میتسوبیشی، شارژ گاز و نصب کولر های میتسوبیشی حتما باید توسط نمایندگی اصلی آن و با گارانتی معتبر انجام شود، شما می توانید برای برقراری ارتباط با نمایندگی اصلی کولر گازی میتسوبیشی با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

قیمت تعمیر کولر گازی میتسوبیشی
قیمت تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

قیمت تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

معمولا برای تعمیر هر وسیله ای نمی توان هزینه دقیقی را تعیین کرد، به عنوان مثال بخشی از کولر گازی میتسوبیشی شما به درستی کار نمی کند و یا اینکه به طور کامل از کار افتاده است، در این زمان مهمترین دغدغه فکری شما محاسبه هزینه تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی است و از نمایندگی های مختلف برای تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی میزان قیمت آن را پرس و جو می کنید.

قیمت تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی بستگی به نوع خرابی آن دارد و باید توسط تکنسین های نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی کارشناسی این مورد کارشناسی شود تا هزینه دقیق آن محاسبه و به شما اعلام گردد.

شما می توانید برای استعلام هزینه تعمیرات کولر گازی و اسپیلت میتسوبیشی به صفحه تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

قیمت شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی به موارد خیلی زیادی بستگی دارد و معمولا تا یک متخصص کولر گازی میتسوبیشی شما را از نزدیک مشاهده نکند نمی‌تواند قیمت دقیقی از شارژ گاز آن به شما بدهد.

شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی در زمان درست باعث جلوگیری از خسارت به کولر گازی میتسوبیشی می شود، مواردی که ممکن است در شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی مشاهده شوند در زیر بیان شده است:

  • ممکن است لوله های کولر گازی میتسوبیشی دچار نشتی شده باشد، پس بهتر است که قبل از شارژ گاز کولر گازی محلی که کولر گازی نشتی دارد مشخص و عیب یابی شده و آن عیب برطرف شود، پس اگر کولر گازی شما دچار نشتی نیز شده باشد هزینه رفع نشتی نیز بر روی قیمت شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی اضافه می شود.
  • مهمترین چیزی که در تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی در نظر گرفته می‌ شود مقدار گاز مورد نیاز است، چون ممکن است ۱ دستگاه به شارژ کاملی احتیاج داشته باشد و دستگاه دیگر به مقدار کمتری شارژ گاز نیاز داشته باشد.
  • عامل مهم دیگری که در تعیین قیمت گاز کولر گازی میتسوبیشی موثر است نوع گاز مورد استفاده است که ممکن است از نوع ‌ R22یا R410 باشد.
  • ممکن است کولر گازی میتسوبیشی شما نیاز به تعویض لوله مسی داشته باشند که همه این موارد می تواند به قیمت شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی اضافه گردد.

قیمت نصب کولر گازی میتسوبیشی

تعیین قیمت نصب کولر گازی میتسوبیشی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند محل نصب کولر گازی و ارتفاع محل، نوع کولر گازی، میزان لوله های مورد نیاز برای لوله کشی کولر گازی، تعداد یونیت های خارجی و غیره.

همچنین قیمت نصب کولر گازی توسط عوامل مختلف زیر هم تعیین می شود.

هزینه لوله اضافی کولر گازی، هزینه نصب و راه اندازی کولر گازی میتسوبیشی،هزینه کابل اضافی کولر گازی میتسوبیشی، کیفیت کار نصاب کولر گازی، هزینه ایاب و ذهاب و غیره.

برای اطلاع از هزینه نصب و راه اندازی کولر گازی می توانید به صفحه نصب کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه به صورت هزینه نصب را استعلام نمایید.

سرویس کولر گازی میتسوبیشی

یکی از نکات مهمی که در زمان استفاده از کولر گازی میتسوبیشی باید به آن توجه داشته باشید این است که سرویس سالیانه کولر میتسوبیشی باید به موقع و سر وقت انجام شد، سرویس به موقع کولر گازی سبب می شود که در فصل تابستان که اوج کار کولر های گازی می باشد، این وسایل با مشکلات فنی مواجه نشوند، برای آشنایی با خدمات سرویس کولر های میتسوبیشی شما می توانید با مراجعه به صفحه سرویس کولر گازی با هزینه های سرویس بخش های مختلف کولر میتسوبیشی آشنا شوید.

نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی

اگر کولر گازی میتسوبیشی شما به درستی کار نمی کند و دچار اختلال شده یعنی نیاز به سرویس و تعمیر دارد و شما می توانید از خدمات نمایندگی معتبر کولر گازی میتسوبیشی در تهران و کرج بهره مند شوید.

طبق تجربیات متخصصین شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار مهم ترین مشکلاتی که برای کولر گازی میتسوبیشی رخ می دهد عبارت است از:

  • ممکن است احساس کنید که دستگاه شما روشن نمی شود در این زمان بهتر است چک کنید که آیا دستگاه شما به برق وصل شده یا نه و کابل برق را بررسی کنید آیا دچار قطعی است یا خیر.
  • گاهی اوقات ممکن است که کولر گازی میتسوبیشی شما گرد و غبار بیرون بدهد که در این زمان باید چک کنید که فیلتر پنل داخلی کولر گازی بدون هرگونه آلودگی و گرد و غبار باشد.
  • باید بررسی کنید که آیا پره‌ های موتور بیرونی کولر گازی میتسوبیشی تمیز است یا کثیف و اگر آلودگی در آن بود وقتی که کولر گازی میتسوبیشی خاموش است با فشار کم آب آن را شست و شو دهید.
  • از دفترچه راهنمای کولر گازی میتسوبیشی طرز عملکرد آن را ببینید.
  • عیب های عمومی کولر گازی میتسوبیشی را که ممکن است در ریموت آن یا در قسمت های ظاهری آن وجود داشته باشد را بررسی کنید.
  • یکی از اشکالات رایج در کولر گازی میتسوبیشی این است که روشن می شود ولی به درستی کار نمی کند که در این زمان نیاز به تعمیر کولر گازی میتسوبیشی احساس می‌ شود.
  • کولر گازی میتسوبیشی سرمای کافی ندارد و از میزان خنکی آن کم شده است.
  • ممکن است کولر گازی شما پس از روشن شدن با صدای ناهنجار و بلندی شروع به کار کند که در این زمان نیاز به سرویس اولیه دارد.
  • یکی دیگر از مشکلات کولر گازی این است که در هنگام کار کردن بوی بدی می دهد.
  • از کار افتادن ریموت کنترل کولر گازی از مشکلات دیگر مدل میتسوبیشی است.

نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در تهران

شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی کولر گازی میتسوبیشی خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

  • تعمیر کولر گازی میتوبیشی 30000
  • تعمیر کولر گازی میتوبیشی 18000
  • تعمیر کولر گازی میتوبیشی 24000
  • تعمیر کولر گازی میتوبیشی 12000
  • سرویس، شارژ گاز، نصب و راه اندازی کولر میتسوبیشی در محل

تمامی خدمات ذکر شده دارای 2 سال گارانتی معتبر به همراه 5 سال خدمات پس از فروش هستند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در اهواز

برند میتسوبیشی در میان کولر گازی های موجود دارای طرفداران زیادی است، اگر شما در اهواز سکونت دارید و کولرگازی میتسوبیشی شما دچار خرابی شده می توانید به یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز مراجعه کرده و از سرویس و خدمات این مرکز برای تعمیر کولر گازی میتسوبیشی خود استفاده کنید.

دقت کنید که در این مرکز حتما تکنسین های آشنا به متدهای روز تعمیر کولر گازی میتسوبیشی به انجام فعالیت مشغول باشند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در اصفهان

از دغدغه‌های کسانی که در اصفهان ساکن هستند تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در اصفهان است، پیشنهاد ما به شما مراجعه به یک موسسه آشنا به فناوری های جدید و به روز دنیا در تعمیر کولر گازی میتسوبیشی است تا بتوانید بدون جابجایی از خدمات و سرویس برای تعمیر و نصب و سرویس کولر گازی استفاده کنید.

عیب یابی کولر گازی میتسوبیشی

عیب یابی کولر گازی میتسوبیشی باید قبل از تعمیر آن انجام شود و باید موارد زیر برای عیب یابی شود که اگر دچار این موارد بود ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد.

گرم شدن باد کولر گازی میتسوبیشی

وقتی باد کولر گازی میتسوبیشی گرم می شود ممکن است ایراد از فیلتر های کولر گازی میتسوبیشی باشد که ممکن است کثیف شده باشند و اجازه عبور باد را به بیرون ندهند، برای حل این مشکل باید فیلتر های کولر گازی میتسوبیشی را عوض کنید و یا ممکن است اشکال از گاز کولر گازی باشد که باید آن را شارژ کنید.

یخ زدن کولر گازی میتسوبیشی

یخ زدن کولر گازی میتسوبیشی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، مانند کثیفی فیلتر ها، چون اجازه عبور باد خنک را به بیرون از کولر گازی نمی دهد و باعث یخ زدن کولر گازی می شود که یا باید فیلتر کولر گازی  را شستشو دهید و یا آن را تعویض کنید و همچنین می توانید از تکنسین های تعمیر کولر گازی میتسوبیشی کمک بگیرید.

نشت آب از کولر گازی میتسوبیشی

برای عیب یابی کولر گازی میتسوبیشی در این قسمت باید به علت یخ زدن کولر گازی دقت کنید، زیرا ممکن است یخ های کولر آب شده و در زیر آن سرازیر شود.

همچنین ممکن است لوله کولر گازی دچار شکستگی شده باشد که در این زمان شما نیاز به تعویض لوله های کولر دارید.

روشن نشدن کولر گازی میتسوبیشی

ممکن است علت روشن نشدن کولر گازی میتسوبیشی مشکلات برقی باشد که باید پریز را چک کنید و با یک فازمتر جریان برق را بررسی کنید، یکی دیگر از دلایل روشن نشدن کولر گازی خرابی خازن راه انداز می باشد و یا اختلال در عملکرد برد الکتریکی کولر گازی می تواند باعث روشن نشدن آن شود.

وجود سر و صدا در کولر گازی میتسوبیشی

علت وجود سر و صدا در کولر گازی می تواند پروانه فن باشد، یا امکان دارد که یک وسیله ای داخل آن گیر کرده باشد که باید آن را خارج کنید.

همچنین امکان دارد پیچ های کمپرسور و یا پیچ های پشت سینی کولر گازی میتسوبیشی شل شده باشد.

خاموش شدن کولر گازی میتسوبیشی در حین کار

در این مورد شما باید ابتدا ترموستات کولر گازی میتسوبیشی را بررسی کنید، زیرا ممکن است خراب شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد.

اگر اتصالات ترموستات مشکلی نداشت، امکان دارد که خود ترموستات نیاز به تعویض داشته باشد.

خرابی کمپرسور هم می تواند از علل خاموش شدن کولر گازی میتسوبیشی در حین کار باشد که شما نیاز به تعمیر کولر گازی میتسوبیشی توسط یک متخصص دارید.

راهنمای کنترل کولر گازی میتسوبیشی

در زمان کار کردن با کولر گازی میتسوبیشی شما باید طرز کار ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی را به خوبی بلد باشید تا بتوانید تنظیمات آن را به خوبی انجام دهید، در بخش زیر بخش های مهم ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی توضیح داده شده است.

روشن و خاموش کردن کولر میتسوبیشی

دکمه Power روی ریموت را فشار دهید تا کولر گازی روشن یا خاموش شود.

تنظیم دما (دکمه mode) کولر گازی میتسوبیشی

از دکمه‌ های تنظیم دما برای افزایش یا کاهش دما استفاده کنید، با این دکمه شما می توانید حالت های مختلف مانند خنک کننده، گرم‌کننده، تهویه و یا خشک کننده هوا را انتخاب نمایید.

تنظیم سرعت پره

از دکمه‌های مربوط به سرعت پره برای تنظیم نرخ جریان هوا استفاده کنید.

تنظیم جهت باد

اگر ریموت دارای دکمه تنظیم جهت باد است، از آن برای تغییر جهت جریان هوا استفاده کنید.

تایمر

اگر ریموت دارای قابلیت تایمر است، از دکمه‌ های مربوط به تنظیم زمان استفاده کنید.

نشانگر باتری

ریموت کولر گازی میتسوبیشی دارای نشانگر باتری است، به نشانگر ها توجه کنید، اگر باتری ضعیف است آن را تعویض کنید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی