تعمیر کولر گازی وستینگهاوس شمال تهران

تعمیر کولر گازی وستینگهاوس شمال تهران | تعمیر اسپلیت وستینگهاوس با کمترین هزینه

فهرست مطالب

وستینگهاوس یک برند آمریکایی است که از سال ۱۸۸۹ شروع به فعالیت کرده است و در ساخت تجهیزات برقی رادارها ، نیروگاه‌ها ، موتور هواپیما و لوازم خانگی فعالیت می کند. در این مقاله درباره تعمیر کولر گازی وستینگهاوس شمال تهران برای شما توضیحاتی آماده کرده ایم.

یکی از لوازم خانگی پرطرفدار وستینگهاوس در ایران اسپلیت یا اسپیلت است.

شرکت وستینگهاوس با بهره گیری از قطعات با کیفیت در ساخت اسپلیت های خود به ندرت احتیاج به تعمیر پیدا میکند‌ ، در آن استثنا هم پیدا میشود : یا به طور صحیح از آن استفاده نکرده اید یا خیلی از ساخت آن گذشته است.

[wporg title=”تعمیر کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/”]تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر در لینک زیر[/wporg]​

به جای خرید دوباره اسپلیت می توانید آن را به دست یک تعمیرکار کولر گازی وستینگ هاوس با تجربه بسپارید و آنرا مثل روز اول کنید و با تعمیر کولر گازی تا سالها بتوانید  با خیال راحت از اسپلیت خود استفاده کنید.

اگر تصمیم به سرویس و تعمیر کولر گازی وستینگ هاوس خود گرفته اید باید این نکته را توجه داشته باشید که تعمیر کار ها و مراکز زیادی برای تعمیر کولر گازی وستینگ هاوس وجود دارد اما اما ما باید آن را حتماً به تعمیرگاه مجاز کولر گازی وستینگ هاوس بسپارید تا علاوه بر اینکه از نظر مالی برای شما نداشته باشد به قطعات آن به هیچ وجه آسیب نمی‌رسانند.

ما از معتبرترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی وستینگهاوس هستیم و شما می توانید برای تعمیر کولر گازی خود با ما تماس بگیرید و ما در سریعترین زمان ممکن کولر گازی شما را در محل تعمیر می کنیم.

تعمیر کولر گازی وستینگهاوس شمال تهراننمایندگی تعمیر اسپلیت وستینگهاوس با کمترین هزینه

تعمیر اسپلیت وستینگ هاوس مثل هر وسیله برقی دیگر نیاز به تجربه دارد.

مواردی مانند کثیف شدن فیلتر هوای دستگاه باعث ایجاد خرابی در کولر گازی وستینگ هاوس می شود که باید آن را تعمیر کرد ، با تمیز کردن فیلتر و یا در بعضی مواقع تعویض یا تعمیر تخصصی کولر گازی وستینگ هاوس صورت می گیرد ، مانند :

عملکرد وستینگهاوس کاهش پیدا کرده باشد.

آب از پنل داخلی به بیرون ترشح کند.

دستگاه به صورت اتوماتیک روشن خاموش می شود.

برفک هایی روی لوله های دستگاه ایجاد شود.

کم شدن سرمای موجود توسط اسپلیت وستینگهاوس.

دست گاه می لرزد و یا تولید صدا می کند.

از کار افتادن فن داخلی اسپلیت

سرویس و تعمیر کولر گازی وستینگهاوس

سرویسی که به صورت سالانه بر روی اسپلیت وستینگهاوس توسط سرویس کار تخصصی کولر گازی وستینگ هاوس انجام می گیرد برای دستگاه ضروری است و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی را خیلی کم می کند پس برای تعمیر کولرگازی و سرویس کولر گازی westinghouse خود در محل با شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.

[wporg title=”سرویس کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/”]تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر در لینک زیر[/wporg]​

نمایندگی تعمیر اسپلیت وستینگهاوس با کمترین هزینهنکات مهم در استفاده از کولر گازی وستینگهاوس

برای افزایش طول عمر کولر گازی وستینگ هاوس و بالا بردن کارایی آن به نکات زیر توجه کنید :

هنگام روشن کردن اسپلیت در و پنجره ها را ببندید.

به صورت مداوم از کولر گازی استفاده نکنید.

از وسایل گرمازا مثل سماور ، لامپ های رشته ای و اجاق گاز تا حد ممکن کمتر استفاده کنید.

اگر کولر آبی دارید فیلتر های آن را حتما تمیز کنید.

اگر هم کولر آبی هم کولر گازی در منزل خود دارید به هیچ عنوان از هر دوی آنها همزمان استفاده نکنید.

سرویس کولر گازی وستینگهاوس خود را سالانه انجام دهید ، در صورت داشتن مشکل می توانید باما که از نمایندگی های تعمیرات کولر گازی وستینگ هاوس هستیم تماس بگیرید.

[wporg title=”09127386989″ link=”tel:09127386989″]برای دریافت مشاوره برای تعمیر کولر گازی وستینگهاوس شمال تهران تماس بگیرید.[/wporg]​

مشکلات احتمالی اسپلیت وستینگهاوس

کم شدن قدرت سرمایش کولر گازی

از مشکلات رایج کولر گازی بعد از مدتی استفاده کردن ، کاهش قدرت سرد کردن محیط است.

معمول ترین مشکل آن نشت گاز است ، برای شارژ مجدد کولر گازی خود می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی وستینگهاوس در تهران تماس بگیرید.

امکان دارد و باعث بسته شدن مرزهای باریک شده و آن را ببندد و اجازه ایجاد شدن باد به کولر گازی را نمی دهد برای حل شدن مشکل هم می توانیدبا مرکز تعمیر کولر گازی وستینگ هاوس در شمال تهران تماس بگیرید.

خارج شدن آب از اسپلیت

از شایع ترین اتفاقات برای هر اسپلیت نشت آب است.

نشت آب شاید به خاطر مسدود شدن راه آب خروجی دستگاه باشد ، با تمیز کردن لوله می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

شاید به خاطر این است که لوله ی درین در جای مناسب خود قرار نگرفته است ، کمبود گاز اسپیلت هم باعث به وجود آمدن این مشکل میشود.

تولید صدای غیر طبیعی از اسپیلت

از دیگر مشکلات رایج اسپیلت وستینگهاوس شنیده شدن صدای عجیب از دستگاه یا لرزش آن است و این به خاطر یونیت داخلی همان پنل و یا از یونیت خارجی یا کندانسور باشد ، بالانس نبودن فن هم عاملی برای بروز این مشکل است ، اگر صدا از داکت باشد این صدا مربوط به فن موتور است.

با تعویض کندانسور و آچار کشی پایه های کمپرسور توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی وستینگ هاوس مشکل خود را برطرف کنید.

[wporg title=”09127386989″ link=”tel:09127386989″]برای دریافت مشاوره برای تعمیر کولر گازی وستینگهاوس شمال تهران تماس بگیرید.[/wporg]​

خدمات تعمیر کولر گازی وستینگهاوس شمال تهران

در مجموعه ما که تعمیرگاه مجاز کولر گازی وستینگهاوس است تعمیر انواع اسپلیت با تخصص و تجربه بالا انجام می‌شود و ما دارای سرویس کار تخصصی کولر گازی وستینگهاوس هستیم و می توانید به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه حتی روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید و ما که از نمایندگی تعمیرات کولر گازی وستینگهاوس هستیم از قطعات اصل و با ضمانت استفاده می کنیم.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی