تعمیر کولر گازی کریر

تعمیر کولر گازی کریر

فهرست مطالب

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در تهران و کرج به صورت شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات، سرویس، نصب، شارژ گاز کولر گازی کریر می باشد.

مهمترین ویژگی تیم تهران سرویس کار سرعت در انجام کار و کیفیت بالای خدمات می باشد، تعمیر کاران ما حداقل دارای دو سال سابقه در زمینه تعمیرات کولر گازی دارند و کلیه خدمات تعمیر توسط مجموعه ما برای مدت ۶ ماه ضمانت می شود.

برای دریافت خدمات تعمیر فوری کولر گازی کریر و سرویس و نصب کولر گازی کریر می توانید با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات کولر گازی کریر
تعمیرات کولر گازی کریر

تعمیرات کولر گازی کریر

اگر تعمیرات کولر گازی کریر شما مطابق با اصول و استاندارد انجام شود می تواند باعث افزایش عمر این محصول شود.

مهمترین کاری که باید در هنگام تعمیرات کولر گازی کریر انجام شود عیب یابی اصولی و تخصصی می باشد.

نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب مرکز تعمیرات تخصصی کولر گازی کریر در نظر داشته باشید این است که تعمیرکاران این مجموعه با جدیدترین روش های تعمیرات کولر گازی آشنا باشد، که در این خصوص در مجموعه ما از جدیدترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیرات کولر گازی کریر استفاده می شود.

تعمیرکار کولر گازی کریر

تخصص و تعهد تعمیرکار کولر گازی کریر برای انجام خدمات تعمیرات حرف اول را می‌ زند، اگر تعمیر کار شما تعهد کاری و اخلاقی نسبت به شغل خود داشته باشد هرگز قطعات یدکی را با قیمت زیاد به فروش نخواهد رساند.

کلیه تعمیرکاران کولر گازی کریر در تهران سرویس کار از چندین فیلتر تخصصی و اخلاقی عبور کرده‌ اند و از لوازم یدکی اورجینال و اصلی برای قطعات یدکی کولر گازی شما استفاده می کنند.

قیمت تعمیر کولر گازی کریر

در تعیین قیمت تعمیر کولر گازی کریر عوامل مختلفی دخیل هستند که مهمترین آن نوع خرابی و درجه نقص قطعات می باشد.

با توجه به میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر قیمت تعمیر کولر گازی کریر متغیر می شود، در صورتی که تعمیرات کولر گازی خود را به نمایندگی بسپارید هزینه های کمتری بابت تعمیرات پرداخت خواهید کرد، برای مشاهده لیست قیمت تعمیر . تعویض تمامی قطعات کولر گازی کریر شما می توانید به صفحه تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید.

نصب کولر گازی کریر
نصب کولر گازی کریر

نصب کولر گازی کریر

در نصب کولر گازی کریر باید نکات ریزی رعایت شود تا باعث افزایش عمر مفید این محصول گردد، مهمترین نکته ای که باید در نصب این محصول در نظر داشته باشید محل قرارگیری آن می باشد.

سطح کولر گازی کریر باید کاملا مسطح و صاف باشد، در نظر داشته باشید که دیواری که قرار است کولر گازی کریر روی آن نصب شود مقاومت بالایی در برابر تحمل وزن کولر گازی و داکت اسپلیت carrier داشته باشد.

سعی کنید محل قرارگیری کولر گازی کریر در نقطه‌ای از ساختمان باشد که زیاد در معرض تابش آفتاب قرار نگیرد، ضمنا قبل از انجام لوله کشی ابتدا یه نقشه مناسب برای محل قرار گیری لوله های توکار کولر مشخص شود، ضمنا شما می توانید در صفحه نصب کولر گازی به کمک یک آموزش تصویری که در این صفحه درج شده است با نحوه نصب و راه اندازی کولرگازی کریر بیشتر آشنا شوید.

نصاب کولر گازی کریر

نصاب کولر گازی کریر باید تجربه کاری زیادی در این زمینه داشته باشد تا بتواند بهترین نقطه ساختمان را برای نصب کولر گازی کریر به شما معرفی کند.

خلاصه بهترین ارتفاع برای نصب کولر گازی کریر دو و نیم متر می باشد، دقت داشته باشید که برای نصب این محصول از هر طرف کولر گازی حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله بگذارید تا فضایی برای نظافت آن وجود داشته باشد.

قیمت نصب کولر گازی کریر

در در صورتی که شما کولر گازی خود را از نمایندگی کولر کریر در تهران خریداری کرده باشید می توانید از خدمات نصب رایگان بهره مند شوید.

همچنین همکاران ما در تهران سرویس کار آماده ارائه خدمات نصب کولر گازی کریر در سراسر تهران به شما عزیزان می باشند.

قیمت نصب کولر گازی کریر مطابق با تعرفه مصوب بوده و پس از نصب هزینه لوله های مسی به صورت جداگانه دریافت می شود.

شارژ گاز کولر گازی کریر

بهتر است برای شارژ گاز کولر گازی کریر هر یک سال یک بار اقدام کنید. یکی از نشانه های کاهش گاز کولر باد گرم زدن و کاهش خنک کنندگی می باشد.

وظیفه اصلی گاز مبرد کولر گازی خنک کردن محیط می باشد. شارژ گاز اسپلیت کریر هم مانند مراحل شارژ کولر گازی است که به صورت تخصصی در مرکز تهران سرویس کار در سراسر تهران انجام میشود.

این گاز با گذشت زمان کاهش می یابد و پس از مدتی برای افزایش بازدهی دستگاه شما نیاز به شارژ کولر گازی کریر پیدا می کنید، برای اطلاع از قیمت شارژ گاز اسپیلت کریر می توانید به صفحه شارژ گاز کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه با هزینه های شارژ گاز کولر و اسپیلت بیشتر اَشنا شوید.

نمایندگی رسمی کولر گازی کریر

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی کولر گازی کریر در تهران و مهندس و تکنسین را گرد هم آورده و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیر کولر گازی کریر در تهران می باشد، سایر خدمات نصب و شارژ و سرویس کولر گازی کریر در این مرکز با قیمت استثنایی انجام می پذیرد.

سرویس کولر گازی کریر

از جمله مهم‌ترین خدمات سرویس کولر گازی کریر می توان به شستشوی پنل داخلی و خارجی آن اشاره کرد.

این کار باعث افزایش کارایی و عملکرد محصول می‌شود.از دیگر خدمات سرویس کولر گازی کریر می توان به بررسی اجزای داخلی دستگاه و تست قطعات مختلف اشاره کرد.

در صورتیکه کولر کریر شما نیاز به شارژ مجدد داشته باشد در صورت تشخیص سرویس کار در مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی کریر اینکار با قیمت مناسب برای شما انجام می گیرد، با مراجعه به صفحه سرویس کولر گازی شما می توانید لیست قیمت سرویس کامل تمامی قطعات کولر و اسپیلت کریر را مشاهده نمایید.

مشکلات رایج کولر گازی کریر

از جمله مهمترین مشکلاتی که کولر گازی کریر می تواند داشته باشد و شما را وادار به تعمیر کولر گازی کریر و سرویس کامل قطعات مهم کولر گازی نماید موارد زیر است.

  • باد گرم زدن
  • از کار افتادن ریموت
  • روشن نشدن کولر گازی
  • یخ زدن لوله ها
  • ایجاد برفک روی لوله های کولر گازی
  • نمایش ارور و پیغام خطا
  • نشتی آب از زیر کولر گازی
  • ایجاد سر و صدا در حین کار کردن
  • ایجاد برق روی بدنه
  • خروج بوی نامطبوع
  • روشن و خاموش شدن مداوم
  • از کار افتادن تنظیم دما

عیب یابی کولر گازی کریر

برای آنکه تعمیرات کولر گازی کریر شما به صورت تخصصی انجام شود باید مشکل ایجاد شده ریشه یابی شود و با تشخیص علت بروز این مشکل از تکرار مجدد خرابی پیشگیری شود.

تعمیرکار کولر گازی باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشد تا بتواند به سرعت عیب یابی را انجام دهد.

برای مثال اگر کولر گازی شما با مشکل یخ زدن لوله ها مواجه شده باشد به احتمال زیاد دلیل این مشکل از کار افتادن و خرابی فن کولر می باشد که باید با تشخیص تعمیرکار این قطعه تعمیر و یا تعویض گردد.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپلیت carrier

برای آنکه تعمیر کولر گازی کریر شما با بالاترین کیفیت انجام شود بهتر است این کار را به افراد حازق و ماهر در مرکز تعمیرات کولر گازی کریر.

همکاران ما در نمایندگی اسپلیت گری در تهران سرویس کار برای ایجاد بهترین عملکرد در دستگاه اسپلیت carrier آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی