سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی

فهرست مطالب

کولر گازی نیاز به سرویس مرتب دارد تا بتواند با بیشترین بازده به کار خود ادامه دهد، اگر سرویس سالیانه کولر گازی انجام نشود، ممکن است به دلیل اختلال در عملکرد دستگاه، برخی قطعات دچار آسیب شوند و هزینه زیادی را به شما تحمیل کنند.

در ادامه این مطلب در مورد سرویس کولر گازی، هزینه سرویس کولرگازی، نحوه سرویس کردن کولر گازی، اجرت سرویس کولر گازی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم، ضمنا برای برقراری ارتباط با سرویسکار سیار کولر گازی در تهران و کرج شما می توانید با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

سرویس-کولر-گازی-در-تهران
سرویس-کولر-گازی-در-تهران

سرویس کولر گازی در تهران

اگر شما در غرب تهران سکونت دارید و کولرگازی شما دچار خرابی شده مهمترین عاملی که ذهن شما را درگیر می کند این است که آیا برای سرویس کردن کولر گازی شرکتی وجود دارد تا سریعتر به سرویس کولرگازی شما بپردازد.

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی با تیم مجرب خود آماده سرویس کولرگازی شما در تمامب مناطق تهران می باشد، شما می توانید با ما تماس بگیرید و برای سرویس و تعمیر کولر گازی خود در سریعترین زمان و بهترین کیفیت از تخصص ده ها سرویس کار کولر گازی ما در تهران سرویس کار بهره مند شوید.

بهترین-زمان-سرویس-کولر-گازی
بهترین-زمان-سرویس-کولر-گازی

بهترین زمان سرویس کولر گازی

همانطور که می دانید سرویس کولر گازی باید به صورت دوره ای انجام شود تا بتوان به صورت حداکثری از هزینه‌ های زیادی که ممکن است برای تعویض قطعات داخلی کولر گازی پرداخت شود، جلوگیری کرد.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی قبل از استفاده مجدد از آن در سال جدید است، اگر شما جزء افرادی هستید که سالی یکبار به کولر گازی خود سر می زنید و برای فصل گرما آن را سرویس می کنید باید به شما بگوییم که تنها با سالی یکبار سرویس کردن کولر گازی نمی‌ توانید عمر کولر گازی را طولانی تر کنید.

بهترین زمان سرویس کردن کولر گازی دوره ۶ ماه می باشد که بهتر است برای سرویس کولرگازی از متخصصین سرویس کار کولر گازی بهره ببرید، زیرا هر گونه اشتباه در سرویس می‌تواند باعث هزینه بیشتری برای شما شود.

ضمنا برای دریافت خدمات نصب و جابجایی کولر گازی توسط حرفه ای ترین نصابان کولر گازی تهران به صفحه نصب کولر گازی مراجعه کنید.

یک سری مشکلات رایج برای کولر گازی ممکن است رخ دهد که در این صورت باید به سرعت برای سرویس اقدام کنید.

برای مثال خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، خاموش شدن کمپرسور، باد گرم زدن، ایجاد سر و صدا در حین کار کردن، یخ زدگی پنل داخلی کولر گازی، کار نکردن دکمه کنترل و ظاهر شدن ارور کولر گازی از مشکلاتی است که باید به سرعت برای سرویس تخصصی کولر گازی با بهترین نمایندگی سرویس انواع کولر گازی تماس بگیرید.

هزینه سرویس کولر گازی
هزینه سرویس کولر گازی

هزینه سرویس کولر گازی

تهران سرویسکار سعی کرده در کنار ارائه خدمات با کیفیت سرویس کولر گازی، قیمت سرویس کولر گازی را نیز بسیار مناسب و استاندارد تعیین کند، هزینه در نظر گرفته شده برای سرویس دوره ای و سالیانه کولر گازی با توجه به فاکتور های زیر محاسبه می شود:

  • هزینه تعویض فیلتر درایر
  • هزینه شستشوی کامل مدار
  • هزینه تعویض خازن کولر گازی
  • هزینه نصب پایه زمینی
  • هزینه سرویس کامل کولر گازی
  • هزینه تعویض قطعات داخلی یونیت داخلی
  • هزینه تعویض ترانس برد
  • هزینه لوله کشی مسی
  • هزینه کابل کشی کولر گازی
  • هزینه تخلیه آب درین و غیره

برای استعلام قیمت سرویس کولرگازی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید.

اجرت سرویس کولر گازی

عوامل مختلفی در تعیین اجرت سرویس کولرگازی دخیل هستند، یکی از عوملی که روی اجرت سرویس کولر گازی تاثیر دارد تعرفه خدمات کولر گازی تعیین شده میباشد.

این تعرفه توسط اتحادیه تعیین می شود و تمامی شرکت های خدماتی که برای سرویس تخصصی کولر گازی اقدام میکنند باید مطابق با این تعرفه هزینه ها را دریافت کنند.

از دیگر عواملی که در تعیین هزینه سرویس کولر گازی دخیل هستند نوع سرویسی است که برای کولر گازی خود انتخاب میکنید. برای مثال یک هزینه سرویس کولر گازی که در آن فیلتر های کولر گازی تعویض و یا تمیز میشوند با هزینه شستشوی پنل کولر گازی متفاوت است.

هزینه شارژ گاز کولر گازی جدا از هزینه سرویس کولر گازی محاسبه میشود واین هزینه بر اساس نوع گاز مبرد مورد استفاده و حجم مورد نیاز متغیر میباشد.

اخرین عامل تاثیر گذار روی هزینه سرویس کولر گازی هزینه ایاب و ذهاب است. در صورتی که تعمیرکار از محل شما دور باشد هزینه بیشتر از شما ردیافت می کند.

اما بهتر است این را در نظر بگیرید که هزینه ایاب و ذهاب در مجموعه ما که نمایندگی معتبر سرویس کولر گازی در تهران هستیم برای تمام نقاط یکسان بوده و هرگز هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

سرویس کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل

سرویس کولر گازی در منزل

شما می‌توانید هر ماه کولر گازی خود را در منزل سرویس کنید و هر ۶ ماه یک بار این کار را به یک متخصص به تکنسین با مهارت واگذار کنید. در این قسمت از مقاله قصد داریم نحوه سرویس کولر گازی در منزل را به شما آموزش دهیم تا بتوانید خودتان بدون پرداخت هزینه این کار را با آن انجام دهید.

اولین کار برای سرویس کردن کولر گازی در منزل اجزای داخلی کولر گازی را تمیز کنید مثل پره ها و فیلترها و کویل های کولر گازی شما عملکرد بهتری داشته باشد. فهمیدن زمان مناسب سرویس کولر گازی درمان در منزل زمانی است که کولر گازی شما مانند گذشته هوای سرد و خنک نمیدهد و فضای خانه شما را گرم میکند در این زمان شما باید شروع به شستشوی اساسی و اصولی پنل کولر گازی خود کنید.

نکته مهم برای سرویس کردن کولر گازی در منزل قطع کردن برق کولر گازی است تا خطر برق گرفتگی شما را تهدید نکند که می‌توانید هم دو شاخه کولر گازی را جدا کنید و هم فیوز برق کولر گازی را که در آشپزخانه است قطع نمایید.

اهمیت-سرویس-کولر-گازی
اهمیت-سرویس-کولر-گازی

اهمیت سرویس کولر گازی

کولرگازی همانند سایر کالاها نیاز به سرویس و تعمیر دارد، سرویس کولرگازی باعث می شود که عمر کولر گازی شما طولانی تر شود و شما بتوانید برای مدت زمان بیشتری از یک کولر گازی با کیفیت استفاده کنید.

با سرویس دوره ای کولر گازی می توان حداکثر کارایی را از کولر گازی بهره مند شد، یکی از مزیت های سرویس کردن کولر گازی این است که شما می‌ توانید از آسیب ها و خرابی های قطعات داخلی کولر گازی جلوگیری کنید و به این ترتیب از خسارتی که ممکن است در اثر خرابی یک قطعه به بار آید جلوگیری کنید.

به عنوان مثال یکی از اقدامات مهم در سرویس کولرگازی شارژ گاز کولر گازی در صورت لزوم است، شارژ گاز کولر گازی می تواند راندمان کاری کولر گازی را به شدت افزایش دهد.

بسیاری از خریداران و استفاده کنندگان کولر گازی به دلیل مشغله بسیار و یا هزینه های سرویس و تعمیرات کولر گازی عملا تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه های کولر گازی، هیچ گاه به سرویس کولرگازی فکر نمی کنند.

آنها این کار را صرفا هزینه ای بی دلیل می دانند، چیزی که هیچ وقت نباید فراموش کنید این است که تمامی لوازم و ماشین آلات مکانیکی به سرویس های دوره ای نیاز دارند.

شاید ساده ترین مثال در این مورد خودرو شما باشد، اگر در زمان مقرر و مناسب سرویس های مورد نیاز انجام نگیرد، عملا عمر خودرو کوتاه شده و هزینه تعمیرات آن بسیار زیادتر از سرویس آن خواهد بود.

باید بدانید که با افزایش کارکرد کولر گازی و عدم انجام به موقع سرویس سالیانه کولرگازی و کثیفی های داخلی، عملا مدت  زمان بیشتری را جهت خنک نمودن محیط صرف می کند.

این موضوع  در وهله اول باعث افزایش مصرف برق و هزینه پرداختی آن می شود، و در وهله دوم بدلیل  کارکرد زیاد کمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممکن است برد دستگاه، سیم کشی و حتی کمپرسور آسیب جدی و غیر قابل جبرانی ببینند، در صورت بروز چنین مشکلاتی شما متحمل هزینه های  گزاف کولر گازی  خواهید شد.

بنابراین با صرف هزینه اندک و سرویس سالیانه کولر گازی به صورت دوره ای،  یونیت داخلی و بیرونی (پنل و کندانسور) شما شستشو می گردد و همچنین به طور رایگان گاز دستگاه شما چک خواهد شد.

با این کار شما ضمن صرفه جویی در مصرف برق، هزینه های خود را نیز کاهش داده و مدت زمان بیشتری با خاطری آسوده از هوای مطبوع کولر گازی خود لذت می برید.

اگر کولر گازی شما به خدمات لوله کشی کولر گازی احتیاج داشته باشد، کارشناسان تهران سرویسکار در کمترین زمان خود را به محل شما می رسانند و خدمات لوله کشی کولر گازی را به حرفه ای ترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند.

سرویس-دوره-ای-کولر-گازی
سرویس-دوره-ای-کولر-گازی

سرویس دوره ای کولر گازی

سرویس دوره ای کولر گازی در تهران توسط نمایندگی مجاز تهران سرویس کار که دارای تعمیرکاران و متخصصان ماهر در این زمینه است انجام می شود.

منظور از سرویس دوره ای کولر گازی، مدت زمانی است که شما به طور منظم کولر گازی خود را تعمیر می کنید.

بعضی وقت‌ها سرویس کولرگازی باید هر ۶ ماه یکبار انجام شود مثل کولر گازی اتاق سرور، بعضی وقت ها سرویس دوره ای کولر گازی سالی یک بار ولی نهایتاً حداکثر زمان سرویس کولر گازی را باید هر دو سال یکبار انجام دهیم.

مهمترین دلایل سرویس به موقع کولر گازی اسپیلت را به چند دسته تقسیم کرد:

  1. کاهش مصرف برق کولر گازی
  2. افزایش طول عمر کولر گازی
  3. سریعتر خنک کردن کولر گازی
  4. اطمینان از وجود گاز کافی در کولر گازی
  5. عدم انتشار بوی نامطبوع در کولر گازی

معمولا کولر گازی را وقتی که از سیستم گرمایش استفاده می‌شود باید در دو نوبت سرویس کرد:

  • سرویس دوره ای کولر گازی جهت سرمایش
  • سرویس دوره ای کولر گازی جهت گرمایش

باید به این نکته توجه داشته باشید که سرویس پنل کولر گازی را خودتان می توانید انجام دهید، برای این کار، قاب روی دستگاه کولر گازی را از دو طرف باید باز کنید و فیلترهای کولر گازی را خارج کنید و با آب خالی تمیز کنید و شستشو دهید و مجددا در محل خود قرار دهید، این نکته را به یاد داشته باشید که نیازی به خشک کردن فیلترها نیست.

کندانسور کولر گازی را باید با کارواش شستشو دهید، به همین جهت باید برق اصلی اسپیلت را قطع کنید تا به قسمت های برقی آسیبی وارد نشود.

بعد از سرویس کندانسور اسپیلت، اقدام به تست گاز کولر گازی کنید و در صورت نیاز شارژ گاز اسپیلت را انجام دهید.

سرویس کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای در قسمت بالکن ساختمان ها قرار می گیرد و می تواند هوای گرم داخل ساختمان را به فضای بیرون منتقل کند و سبب خنک شدن بیشتر فضای داخل ساختمان گردد. قطعات داخلی کولر گازی پنجره ای مانند کمپرسور و اپراتور و کندانسور در یک جعبه قرار گرفتند و در قسمت خاصی از این محصول تعبیه شده اند.

سرویس کولر گازی پرتابل

یکی از خدمات تهران سرویسکار، سرویس کولر گازی پرتابل است. کولر گازی پرتابل نوعی کولر گازی یک تکه است که در آن، یونیت داخلی و خارجی در یک دستگاه کنار هم قرار گرفته و کولر گازی تا حد مطلوبی کامپکت شده است. هوای گرم محیط داخلی از طریق یک لوله در پیش دستگاه به بیرون هدایت می شود. از لحاظ ظاهری کولر گازی پرتابل شبیه به یک بخاری با یک لوله در پشت آن است.

یکی از خدمات تهران سرویسکار اعزام کارشناسان برای سرویس کولر گازی پرتابل در محل می باشد. این خدمات در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. جهت اطلاع از انواع خدمات تعمیر و سرویس کولرگازی پرتابل حتما صفحه سرویس کولر گازی پرتابل را مشاهده کنید.

سرویس کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپیلت رایج ترین نوع کولر گازی مورد استفاده در منازل و ادارات است. این کولر گازی شامل دو یونیت داخلی و خارجی است. یونیت داخلی همان اسپیلت است که در خانه روی دیوار نصب می شود. یونیت خارجی نیز معمولا در بالکن یا در حیاط خلوت نصبت می شود. یونیت خارجی کولر گازی باید در محیط بیرون از خانه نصب شود.

متخصصان تهران سرویسکار، تعمیر و سرویس کولر گازی اسپیلت را در انواع برندهای مختلف آموزش دیده و کاملا روی آن تسط دارند. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت و کوتاه ترین زمان خود را به محل شما برسانند و کولر گازی شما را با کیفیت بالا و هزینه پایین تعمیر کنند. برای اطلاع از مراحل و شیوه تعمیر و سرویس کولرگازی اسپلیت، حتما صفحه سرویس کولر گازی اسپیلت را مطالعه نمایید.

سرویس کولر گازی ایستاده

از کولر گازی ایستاده برای مکان های بزرگ مانند مساجد و آمفی تئاتر ها ، کارخانجات و سالن اجتماعات استفاده میشود. موتور کولر گازی ایستاده بسیار قدرتمند بوده و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی فضاهای بزرگ با متراژ بالا را خنک کند، سرویس کولر گازی ایستاده نیاز به تخصص ویژه‌ای دارد و اگر عیب یابی این محصول به درستی انجام نگیرد می تواند هزینه های بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

در نظر داشته باشید که سرویس دوره ای کولر گازی ایستاده می تواند از خراب شدن قطعات داخلی آن پیشگیری کرده و هزینه های شما را کاهش دهد. تهران سرویس کار به عنوان مرکز تخصصی سرویس کولر گازی ایستاده آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر تهران می باشد.

سرویس کولر گازی دوتیکه

کولر گازی دوتیکه هر نوع کولر گازی می باشد که از یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل شده است.

یونیت داخلی شامل کندانسور و یونیت خارجی شامل کمپرسور می باشد. کولرهای گازی دو تکه در انواع مختلف سقفی، ایستاده و اسپیلت تولید می شوند. تعمیرکاران کولر گازی تهران سرویسکار قادر هستند هر دو یونیت در کولرهای گازی دوتیکه را با کیفیت عالی تعمیر و سرویس کنند.

برای سرویس کولر گازی دوتیکه فقط کافی است با شماره های تهران سرویسکار که در بالای همین صفحه آمده است تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان خود را به محل شما برسانند و کولر گازی شما را با بیشترین کیفیت تعمیر کنند.

سرویس کولر گازی سقفی

کولر گازی سقفی نوعی از کولر گازی می باشد که یونیت داخلی آن به صورت یک پنل سقفی است و همانطور که از اسمش پیداست روی سقف نصب می شود. یونیت خارجی نیز در بیرون از محیط خانه نصب می شود.

کولر گازی سقفی معمولا در سالن های همایش و مکان های بزرگ و سازمانی نصب می شوند و در منازل معمولا از این نوع کولر گازی استفاده نمی شود.

سرویس کولر گازی تراست

یکی از برندهای کولر گازی معروف برند تراست است. این برند سال هاست در بازار کولر گازی فعال است و امروزه بسیاری از منازل و ادارات از این برند کولر گازی استفاده می کنند. لذا سرویس کولر گازی تراست، از خدمات هر روزه سرویسکاران تهران سرویسکار است. اگر شما نیز به سرویس کولر گازی تراست خود احتیاج دارد حتما با متخصصان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان خود را به محل شما برسانند.

سرویس کولر گازی سامسونگ

برند سامسونگ از برندهای محبوب و پرطرفدار در ایران می باشد. بیشتر مردم از خرید وسایل منزل برند سامسونگ رضایت بیشتری دارند. کولر گازی سامسونگ در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته و مردم بیشتر به کولرگازی سامسونگ اطمینان دارند. خبر خوب اینکه تهران سرویس کار تمامی تکنسین های خود را برای سرویس کولر گازی سامسونگ آموزش داده است تا بتوانند هر نوع خرابی و سرویس کولر گازی سامسونگ را با بیشترین کیفیت و کارایی انجام دهند.

به دلیل اینکه برند سامسونگ در بین مردم شناخته شده تر می باشد، ما خود را موظف می دانیم تا تکنسین های خود را با جدیدترین انواع کولر گازی سامسونگ آشنا کنیم تا بتوانند هرگونه خرابی و سرویس کولر گازی سامسونگ را به صورت مطمئن انجام دهند. برای سرویس کولر گاز سامسونگ حتما با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان در محل حاضر شوند.

سرویس کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی نیز مانند کولر گازی سامسونگ در بین مردم ایران شناخته شده می باشد و مردم با خیال راحت به این برند اطمینان می کند. مزیتی که کولر گازی ال جی دارد آن است که دارای نمایندگی گلدیران در ایران می باشد که می تواند خدمات پس از فروش و گارانتی را برای مردم ایران عرضه کند. همچنین شما می توانید در صورتی که نیاز به سرویس کولر گازی ال جی داشته باشید با تهران سرویسکار تماس گرفته و به صورت ۲۴ ساعته از خدمات سرویس کولر گازی ال جی بهره مند شوید.

سرویس کولر گازی تک الکتریک Tech Electric

سرویس به موقع کولر گازی می تواند از خرابی قطعات داخلی آن پیشگیری کرده و در هزینه های تعمیر و تعویض قطعات صرفه جویی کنید. سرویس کولر گازی تک الکتریک از دیگر خدمات در تهران سرویس کار در مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. در صورتی که در سال برای سرویس کولر گازی تک الکتریک خود برنامه ریزی داشته باشید و آن را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید، می توانید از کاهش ۶۵ درصد بازدهی این محصول پیشگیری کنید.

سرویس کولر گازی گودمن GoodMan

در چند سال اخیر استفاده از کولر گازی گودمن رایج شده و در شهرهای مختلف ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر می خواهید کولر گازی شما پس از چند سال کار کردن همانند روز اول کارایی بالایی داشته و به سرعت فضای داخلی ساختمان را خنک کند حتماً باید برای سرویس دوره های کولر گازی گودمن برنامه ریزی کنید.

گاهی امکان دارد مشکلات جزئی در قطعات داخلی کولر گازی گودمن رخ داده باشد که از دید شما پنهان شده باشد و متوجه ایرادات ریز نشده باشید. در این زمان تنها کارشناس حرفه ای می تواند متوجه ایرادات جزئی شده و برای رفع آنها اقدام کند. خوشبختانه کارشناسان تهران سرویسکار سرویس کولر گازی گودمن مدل های مختلف آموزش دیده و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات سرویس انواع کولر گازی را برای شما عزیزان ارائه می دهند.

سرویس کولر گازی آکس AUX

اگر صاحب کولر گازی آکس هستید، بهتر است قبل از آن که قطعات داخلی آن آسیب جدی ببیند به فکر سرویس سالیانه آن باشید. در تهران سرویس کار سرویس انواع کولر گازی با بالاترین کیفیت انجام می شود. خدمات سرویس کولر گازی آکس شامل شستشوی پنل داخلی و خارجی، بررسی کلیه قطعات از نظر کارایی و شستشوی قطعات دستگاه می باشد. در صورتی که شارژ کولر گازی شما کم شده باشد شارژ کولر گازی با هزینه مجزا انجام می شود.

سرویس کولر گازی حایر Haier

برند حایر یک برند چینی است که محصولات این برند در کشورهای اروپایی و امریکایی و اسیایی فروش زیادی دارد. کولر گازی های این برند کیفیت بالایی داشته و در صورتی که هر شش ماه یکبار مورد سرویس قرار بگیرند طول عمر طولانی نیز دارند. در تهران سرویس کار سرویس کولر گازی حایر با جدیدترین تجهیزات انجام می شود و هزینه سرویس این محصول مطابق با تعرفه مصوب می باشد. برای تعمیر کولر گازی حایر خود حتما با متخصصان تهران سرویسکار تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان خود را به محل شما برسانند.

سرویس کولر گازی جنرال و اجنرال

در این مقاله در مورد کولر گازی اجنرال مطالبی را در این سایت منتشر کرده‌ایم و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری راجع به این نوع برند دارید می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه کنید.

همانطور که می دانید، برند اجنرال به عنوان پرفروش ترین دستگاه سرمایشی در سال ۲۰۱۹ شناخته شده و بعد از آن برند جنرال در رتبه سوم برای پرفروش ترین کولر گازی در دنیا شناخته شده است. از نظر کلمه ممکن است بسیار به هم شباهت داشته باشند اما عملکرد متفاوتی با هم دارند. اگر شما کولر گازی جنرال و اجنرال دارید می توانید برای سرویس کولر گازی جنرال خود با تهران سرویس کار تماس بگیرید.

کیفیت بالای این کولر گازی سبب شده کمتر دچار خرابی شود و هزینه های تعمیر و سرویس آن را کاهش دهد. از مشکلات رایجی که برای کولر گازی اجنرال رخ می دهد، می توان به نشتی آب از زیر آن اشاره کرد. خوشبختانه کارشناسان تهران سرویس کار برای سرویس کولر گازی اجنرال در مدل های مختلف با جدیدترین روش های روز دنیا آشنایی دارند و سابقه ۱۰ ساله این کارشناسان در زمینه سرویس کولر گازی اجنرال می تواند خیال شما را از این بابت بسیار راحت کند.

سرویس کولر گازی ایوولی

سرویس کولر گازی ایوولی در تهران سرویسکار علاوه بر شستن پنل داخلی و خارجی شامل بررسی کلیه قطعات داخلی و عیب یابی آن ها می باشد. در صورتی که هر قطعه نیاز به تعمیر داشته داشته باشد قبل از آن که ایراد بزرگتر شده و باعث خرابی سایر قطعه ها شود، در کوتاهترین زمان تعمیر قطعه خراب برای شما صورت می گیرد. در سرویس انواع کولر گازی، هزینه شارژ گاز جدا از هرینه سرویس محاسبه می شود.

سرویس کولر گازی توشیبا

کولر گازی توشیبا یک برند ژاپنی می باشد که انواع وسایل برق خانگی و الکترونیکی را طراحی و تولید می کند، مهندسی دستگاه های توشیبا با نمونه های دیگر بازار کمی تفاوت دارد.

نیاز است که یک سرویسکار کولر گازی با باز و بست حرفه ای این نوع کولر گازی آشنا باشد. متخصصان تهران سرویسکار با سال ها تجربه در تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا قادرند انواع کولرهای گازی از این برند را به شکل اصولی سرویس کنند.

برای سرویس کولر گازی توشیبا خود فقط کافی است با شماره های تهران سرویسکار در بالای همین صفحه تماس بگیرید تا متخصصان ما در کمترین زمان خود را به محل شما برسانند.

سرویس کولر گازی اینورتر ال جی

کولر گازی اینورتر ال جی سیستم سرمایشی بوده که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و مدل های مختلف این کولر گازی در شهرهای ایران موجود می باشد. کیفیت کولر گازی اینورتر ال جی در سطح بالای قرار داشته و همانطور که می دانید شرکت الجی جزو بزرگترین و معتبرترین شرکت های ساخت لوازم برقی در سطح جهان می باشد و به همین دلیل این کولر گازی کمتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

در این زمان شما باید اتصالات برق را بررسی کرده و مطمئن شوید که دوشاخه به برق وصل است و در صورتی که به برق وصل بود مطمئن شوید که دوشاخه سالم باشد. دلیل دیگر این مشکل می‌تواند اشکال در سیم های برق داخلی کولر گازی اینورتر ال جی باشد. تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی معتبر سرویس کولرگازی اینورتر ال جی در تهران می باشد که بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر و سرویس انواع کولر گازی دارد.

سرویس کولرگازی میتسوبیشی

برند میتسوبیشی در چند سال اخیر رشد زیادی داشته و توانسته رضایت بیشتر کاربران خود را جلب کند. تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی میتسوبیشی در تهران در جهت ارائه خدمات قابل اطمینان به مشتریان تمام تلاش خود را می‌کند تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خدمات خود را ارائه دهد.

مشکلات رایجی که برای کولر گازی میتسوبیشی رخ می دهد کاهش سرمای کولر گازی، پاشیده شدن آب در هنگام کار کردن و ایجاد سر و صدا در حین کار کردن می باشد که رفع این ایرادات تنها از عهده تعمیرکار حرفه‌ای بر می آید. تهران سرویس کار تمام کارشناسان خود را برای سرویس کولر گازی میتسوبیشی در مدل های مختلف آموزش داده است و شما می توانید از خدمات و پشتیبانی کارشناسان ما بهره مند شوید.

سرویس کولرگازی وستینگهاوس

کولر گازی وستینگهاوس ساخت کشور آمریکا بوده و قیمت بالاتری نسبت به سایر کولرگازی ها دارد. این قیمت بالا به دلیل وجود قطعات اصل و با کیفیت در این محصول می باشد. از مشکلاتی که ممکن است در حین خرابی این محصول برای شما رخ دهد، تعویض قطعات با قطعات غیر اصل و فیک می باشد. خوشبختانه تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی سرویس کولر گازی وستینگ هاوس در تهران وارد کننده قطعات اصل برای این محصول می باشد.

شما می توانید با خیال راحت برای سرویس کولر گازی وستینگ هاوس و تعویض قطعات این محصول به ما اعتماد کنید. به یاد داشته باشید که در هنگام تعویض قطعات حتماً برگه گارانتی محصول را دریافت کرده و از خدمات پس از فروش قطعات بهره مند شوید. تهران سرویس کار با ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس کولر گازی با حداقل هزینه خدمات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. با تماس با تعمیر کار تهران سرویس کار بدون اتلاف وقت و هزینه سرویس کولر گازی خود را با بالا ترین کیفیت انجام دهید.

سرویس کولرگازی گری

کولر گازی گری ساخت کشور چین بوده و در بین کولر گازی های خارجی قیمت مناسب تری دارد. برای ساخت این کولر گازی طراحی زیبای انتخاب شده و امروزه این کولر گازی در بازار ایران در مدل های متفاوت موجود می باشد. اگر قصد دارید از پرداخت هزینه‌های بالا برای تعمیر قطعات داخلی کولر گازی گری پیشگیری کنید پیشنهاد ما به شما این است که هر ۶ ماه یکبار برای سرویس کولرگازی گری اقدام کنید.

کارشناسان ما برای سرویس انواع کولر گازی تمام قطعات داخلی محصول را بررسی کرده و شما می توانید با هزینه کمتری کارایی کولر گازی خود را افزایش دهید. کارشناسان ما برای سرویس کولر گازی گری در مدل های مختلف تبحر خاصی داشته و سابقه ۱۰ ساله آنها سبب رضایت صددرصدی مشتریان ما شده است. برای سرویس انواع کولر گازی کافیست با ما تماس بگیرید تا در کمتر از دو ساعت کارشناسان ما به محل شما اعزام شده و با کمترین هزینه ایراد کولر گازی شما را برطرف کنند.

سرویس کولر گازی کین الکتریک

کولر گازی کین الکتریک از جمله محصولات با کیفیت بوده که برای مکان های با وسعت بالا مانند مراکز تجاری و پاساژ ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی کین الکتریک رخ دهد کم شدن قدرت سرمایش آن بوده که باید در هنگام کاهش کارایی کولر گازی کین الکتریک نسبت به سرویس آن اقدام کرد. پیشنهاد ما به شما این است که مرکزی را برای سرویس کولرگازی کین الکتریک خود انتخاب کنید که مانند تهران سرویسکار حداقل چند سال سابقه در این زمینه داشته باشد، زیرا مهمترین امر در سرویس کولر گازی تشخیص ایراد و عیب یابی در قطعات مختلف می باشد.

در صورتی که عیب یابی به درستی صورت نگیرد با تعمیر و تعویض قطعات اشتباه هزینه زیادی برای شما به بار خواهد آمد.کارشناسان تهران سرویسکار با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس کولر گازی کی الکتریک در مدل های مختلف برای ارائه انواع خدمات سرویس و تعویض قطعات کولر گازی در خدمت شما عزیزان می باشند.

سرویس کولر گازی پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در زمینه تولید انواع لوازم برقی و لوازم خانگی بسیار قوی عمل کرده و رضایت کاربران این محصولات نشان دهنده کیفیت بالای قطعات داخلی محصولات می باشد. مهمترین کاری که باید برای کاهش هزینه های تعمیر و تعویض قطعات داخلی کولر گازی پاناسونیک انجام دهید این است که برنامه ریزی دقیقی برای سرویس کولر گازی داشته باشید و حداقل هر ۶ ماه یکبار برای این منظور اقدام کنید. سرویس کولر گازی پاناسونیک در زمان درست باعث افزایش کارکرد این محصول شده و طول عمر کولر گازی را افزایش می دهد. خدماتی که در سرویس انواع کولر گازی انجام می شود، بررسی قطعات داخلی و دور از دید شما عزیزان می باشد به این ترتیب ایرادات احتمالی به سرعت شناسایی شده و به موقع برطرف می گردند.

سرویس کولر گازی مدیا midea

کولر گازی مدیا در سال ۱۹۶۸ میلادی در کشور چین تولید شد و جزو محصولات پرطرفدار برای در این کشور شد. بیشترین کولر گازی که در خانه های مردم تهران وجود دارد، کولر گازی مدیا می باشد و بیشتر مردم تهرانی از خرید این کولر گازی رضایت دارد. از مشکلات رایج کولر گازی مدیا برفک زدن می باشد که برای رفع این ایراد شما باید فن کولر گازی را چک کنید و مطمئن شوید که نسوخته باشد.

شما باید برای سرویس کولر گازی مدیا هر شش ماه یک بار اقدام کنید تا بتوانید طول عمر کولر گازی خودتان را بیشتر کنید. می توانید برای سرویس کولر گازی مدیا با ما تماس بگیرید تا از خدمات سرویس کولر گازی تهران سرویس کار بهره مند شوید. سرویس کولر گازی مدیا با بیشترین کیفیت و پایین ترین هزینه در تهران سرویسکار انجام می شود.

گاهی امکان دارد دلیل برفک زدن کولر گازی مدیا سوراخ شدن لوله انتقال مبرد باشد که باعث یخ زدگی در قسمت داخلی کولر گازی مدیا می شود. برای رفع این ایراد باید لوله انتقال مبرد تعویض درد که تنها از عهده کارشناس با تجربه و متخصص برمی‌آید. در هنگام بروز هرگونه مشکل در کولر گازی مدیا midea می توانید با کارشناسان تهران سرویس کار که بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه سرویس انواع کولر گازی مدیا دارند تماس بگیرید و در کمترین زمان با کمترین هزینه ایراد کولر گازی خود را برطرف کنید.

سرویس کولر گازی هایسنس Hisense

کولر گازی هایسنس نیز ساخت کشور چین بوده و کیفیت بالایی دارد. تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی سرویس کولر گازی هایسنس در تهران و کرج بوده و شما می توانید برای سرویس انواع کولر گازی های هایسنس از کارشناسان ما کمک بگیرید. از مشکلات رایج کولر گازی هایسنس میتوان به صدای زیاد آندرهیل کار کردن اشاره کرد. این مشکل می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آن دلایل تراز نبودن محل قرارگیری کولر گازی می باشد.

اگر کولر گازی هایسنس شما صدای زیادی تولید می کند امکان دارد که فن یا کمپرسور آن از محل استاندارد خود خارج شده باشد که این قطعه حتماً باید توسط سرویس کار مورد بررسی قرار بگیرد. از دیگر دلایل ایجاد صدای کولر گازی هایسنس می‌توان به فاسد شدن لاستیک درب گیر در این محصول اشاره کرد که با صلاحدید کارشناس با تجربه می توانید برای تعویض این قطعه اقدام کنید.

سرویس کولر گازی بوش

محصولات بوش در بازار ایران قیمت زیادی داشته و در عین حال نسبت به سایر برندها کیفیت بسیار بالایی دارند. کمترین تماس مشتریان ما برای تعمیرات لوازم خانگی مربوط به برند بوش می باشد که همین امر نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است. از ویژگی‌های مثبت کولر گازی بوش می توان به قدرت موتور این کولر گازی اشاره کرد که می‌تواند در مدت زمان بسیار کم غذایی با متراژ بسیار بالا را خنک کند. خدمات تخصصی تهران سرویس کار در جهت سرویس کولر گازی بوش بررسی تمام قطعات داخلی از جمله ترموستات، کندانسور، برد کنترل دما و تمام قطعات موجود در محصول می باشد.

با بررسی صحیح کارکرد هر یک از قطعات شما می‌توانید از خرابی آنها پیشگیری کرده و کارایی کولر گازی خود را افزایش دهید. در نظر داشته باشید که برای سرویس کولرگازی های خارجی حتماً از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید زیرا قطعات داخلی این محصولات حساس بوده و در صورت اشتباه در بررسی و سرویس قطعات امکان دارد هزینه های بیشتری روی دست شما بگذارد.

سرویس کولر گازی کریر

مهمترین ویژگی تهران سرویسکار که آن را از سایر شرکت ها متمایز کرده است، سرویس انواع کولر گازی از جمله سرویس کولر گازی کریر ارزان تر از سایر شرکت ها می باشد.

یکی از مشکلات کولرهای گازی کریر نشتی آب می باشد. یکی از دلایل نشتی آب کولر گازی سوراخ بودن یونیت داخلی و خارجی آن می باشد.

دلیل دیگر این ایراد کم شدن گاز کولر گازی کریر است که این مشکل باعث می شود قسمت خروجی کولرگازی دچار یخ زدگی شود. در این زمان تنها یک یک کارشناس حرفه ای می تواند با تعویض لوله های کولر گازی کریر به شما کمک کرده و مشکل کولر گازی شما را برطرف کند.

سرویس-کولر-گازی-غرب-تهران
سرویس-کولر-گازی-غرب-تهران

سرویس کولر گازی غرب تهران

یکی از خدمات تهران سرویسکار، سرویس کولر گازی در غرب تهران می باشد. تهران سرویسکار متخصصان خود را در کمترین زمان به هر محلی در غرب تهران می رساند و سرویس کولر گازی را با بیشترین کیفیت به انجام می رساند.

سرویس کولرگازی در غرب تهران توسط کارشناسان با تجربه و با آخرین تجهیزات و ابزارهای روز تست و تعمیر انجام می شود.

سرویس کولر گازی در شرق تهران

یکی از مهمترین مراحل در سرویس کولرگازی تست آن می باشد، یک سرویسکار با تجربه کولر گازی ابتدا با دستگاه های مدرن به دقت کولر گازی تست می کند تا در صورت وجود مشکلات احتمالی که می تواند بعدها برای مشتری به هزینه تبدیل شود، این مشکلات را به مشتری گزارش دهد و با سرویس اصولی کولر گازی مانع از ایجاد هزینه های احتمالی برای مشتریان شود.

خدمات-سرویس-کولر-گازی-در-تهران
خدمات-سرویس-کولر-گازی-در-تهران

سرویس کولر گازی شامل چیست

تهران سرویس کار به عنوان تعمیرگاه مجاز سرویس کولر گازی آماده ارائه خدمات سرویس کولر گازی در تهران با بیشترین کیفیت می باشد و شما می توانید از طریق تماس با تهران سرویس کار در کوتاه ترین زمان از خدمات سرویس کولر گازی در تهران بهره مند شوید.

از خدمات سرویس کولر گازی تهران سرویس کار این است که سرویس کولر گازی در منزل را انجام داده و شما در هر منطقه از تهران باشید می توانید از خدمات سرویس تخصصی کولر گازی در محل بهره مند شوید.

خدمات متنوعی در سرویس تخصصی کولر گازی به شما رائه خواهیم داد که در قسمت زیر به این سئوال پاسخ خواهیم داد که سرویس کولر گازی چگونه است؟

شستشوی کولر گازی

کولرهای گازی مدام در معرض آلودگی قرار دارند و با گذشت زمان گرد و غبار زیادی روی این دستگاه قرار می گیرد. مهمترین خدمات سرویس انواع کولر گازی تمیز کردن کولر گازی از گرد و غبار و آلودگی های است. با این کار راندمان و کارایی کولر افزایش یافته و باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز می شود.

شستشوی فیلتر های کولر گازی

تمامی فیلتر های کولر گازی توسط بهترین سرویسکار کولر گازی خارج شده و با مواد مخصوص شستشو داده می شوند. در صورتی که فیلتر کولر گازی شما فرسوده باشد با بهترین نوع فیلتر توسط سرویس کار ما تعویض می گردد.

تست آمپر کولر گازی

در صورتی که آمپر این محصول ایراد جزیی و یا کلی داشته باشد توسط سرویس کار بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، متناسب با میزان خرابی بهترین تصمیم گرفته می شود. این تست سبب می شود از خرابی سایر قطعات پیشگیری شده و شما مجبور نباشید هزینه زیادی برای تعمیر انواع قطعات و تعویض آن ها بپردازید.

نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی

سرویس دوره ای کولر گازی توسط نمایندگی سرویس کولرگازی سبب می شود شما هر ۶ ماه یکبار تمام قطعات را بررسی کرده و در صورتی که مشکل جزیی در دستگاه وجود داشته باشد از فرا گیر شدن و آسیب رساندن به سایر قطعات پیشگیری کنید.

مدت زمان انجام سرویس کولر گازی

خدمات سرویس کولر گازی شامل کارهای مختلفی مانند شستشوی رادیاتور و تعویض فیلتر و غیره می باشد و بستگی به این دارد که کولر گازی شما نیاز به چه نوع سرویسی داشته باشد. اگر کولر گازی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، معمولاً زمان بیشتری برای سرویس کولر گازی نیاز است و شما باید در حدود یک ساعت برای سرویس کولر گازی زمان در نظر بگیرید. اگر کولر گازی شما نیاز به شارژ گاز کولر گازی نداشته باشد، در این صورت زمان سرویس کولر گازی کمتر خواهد شد و سرویس کولر گازی در زمان ۳۰ دقیقه می‌تواند به اتمام برسد.

نکته حائز اهمیت در تعیین زمان مورد نیاز برای سرویس انواع کولر گازی، تخصص سرویسکار کولرگازی است. در صورتی که از نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی برای سرویس محصول خود کمک گرفته باشید، قطعا افراد حرفه ای را برای سرویس اعزام خواهند کرد. در این صورت علاوه بر آن که سرویس در زمان کمتری انجام می شود، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد. پس بهتر است برای این کار حتما از تهران سرویسکار که نمایندگی سرویس کولر گازی در تهران است کمک بگیرید.

آموزش سرویس کولر گازی

برای یادگیری و اطلاع کامل از مراحل سرویس کولرگازی آموزش زیر را به دقت دنبال کنید. نحوه سرویس کولر گازی بحثی است که برای متخصصین و تکنسین‌های سرویس کولر گازی مطرح می‌شود و هرچه تکنسین ها در سرویس کولر گازی تبحر بیشتری داشته باشند باعث می شود که مشتریان با خیالی آسوده کار سرویس کولر گازی خود را به آنها بسپارند.

نیروهای متخصص تهران سرویس کار با نهایت تجربه و تخصص در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند تا کارسرویس انواع کولر گازی و تعمیر کولر گازی شما را در کوتاهترین زمان و با بیشترین کیفیت در تهران و غرب تهران انجام دهند. نحوه سرویس کولر گازی به برند کولر گازی مربوط می باشد.در قسمت زیر به صورت کامل مراحل سرویس تخصصی کولر گازی را برای شما شرح داده ایم.

علاوه بر مراحل گفته شده در قسمت زیر می توانید از طریق فیلم سرویس کولر گازی با مراحل این کار به طور کامل آشنا شوید. امیدواریم این فیلم برای شما مفید واقع شود.

چگونگی-سرویس-کولر-گازی
چگونگی-سرویس-کولر-گازی

چگونگی سرویس کولر گازی

متخصصان تهران سرویسکار، سرویس کولر گازی شما را با بیشترین دقت و کیفیت به انجا می رسانند و برای این کار تمام مراحل را به شکل اصولی انجام می دهند. اگر قصد دارید با نحوه سرویس کولر گازی توسط متخصصان تهران سرویسکار آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این بخش را با دقت مطالعه کنید.

مرحله اول سرویس کولرگازی، تمیز کردن کولر گازی

  • لوله مسی کوچکی که شیلنگ را به کولرگازی متصل می‌کند بررسی می شود. اگر با لمس آن احساس گرما شود، به‌احتمال‌زیاد کویل های کولرگازی کثیف هستند و باید تمیز شوند.
  • قبل از سرویس کولرگازی، هرگونه خس و خاشاک باقی‌ مانده در اطراف پنل خارجی کولرگازی تمیز می شود.
  • پوشش رویی کولرگازی را جدا شده و محل کویل های تهویه هوا که شبیه رادیاتور ماشین می باشند شناسایی می شوند.
  • گرد و خاک از روی پوشش خارجی پنل پاک می شود.
  • موتور و سیم‌ کشی با یک ورق پلاستیکی پوشانده می شود.
  • پره‌ها ،کویل ها و داخل دستگاه شسته می شود.
  • بعد از قرار دادن پوشش خارجی پنل سر جای خود، کولرگازی روشن می شود تا از کارکرد کولر اطمینان حاصل شود.
  • فیلترهای کولرگازی که معمولاً نزدیک مجرای هوای بازگشتی قرار  دارند نیز باید هرچند ماه یک‌بار تعویض شود.

مرحله دوم سرویس کولرگازی، بررسی عملکرد کولرگازی

  • در این مرحله، کار از پنل کنترل یا ترموستات شروع می شود. دستگاه را روشن کرده و اطمینان حاصل می شود که دستگاه به درستی کار می‌ کند. در غیر این صورت، دستگاه باید برای تعمیر قطعه معیوب، تست و عیب یابی شود.
  • بعد از روشن کردن دستگاه، با دقت به صداهای عجیب و غریب احتمالی دقت می شود. در صورت شنیدن صداهایی شبیه به ضربه زدن به موتور و غیره، ممکن است دستگاه نیاز به تعویض یا روغن‌کاری داشته باشد.
  • دمای هریک از اتاق‌های خانه توسط یک گرماسنج دستی اندازه‌گیری می شود. دماسنج را به مدت چند دقیقه در اتاق کار گذاشته و پس از سپری شدن زمان مناسب، اطمینان حاصل می شود که تمام اتاق‌ها در دمای برابر هستند.
  • تطابق دمای اتاق با دمای ترموستات کولرگازی اندازه گیری می شود. در غیر این صورت، یک تعمیرکار کولرگازی می‌تواند به شما در تشخیص و اصلاح مشکل کمک کند.
  • به دنبال چکه یا ریزش آب از طریق هوای برگشتی یا پنل خارجی کولرگازی باشید.

مرحله سوم  سرویس کولرگازی، رفع مشکلات مربوط به آب

  • هرگونه نشتی را در لوله‌ها بررسی کنید. در صورت وجود ترک، سوراخ و نشتی ، لوله باید تعویض شود.
  • لوله درین (آب کش)، جایی که آب حاصل از تصعید باید از آنجا تخلیه شود پیدا می شود. در هر کولرگازی باید یک محفظه زه کشی برای خروج آب حاصل از تصعید وجود داشته باشد.
  • پنل زه کشی با پاشیدن آب از بالا تمییز می شود.
  • داخل مخزن، زهکش تصعید ریخته و برای شروع کار، پمپ تصعید دائما چک می شود. پمپ باید فعال بوده و آب را به خارج از لوله زهکشی پمپاژ کرده و تخلیه کند. اگر پمپ، آب را تخلیه نمی‌کند، احتمالاً تانک تخلیه بیش از حد پر شده و نیاز به تعویض پمپ توسط سرویسکار کولرگازی می باشد.

برای سرویس کولر گازی راحت ترین و مطمئن ترین کار تماس با یک سرویسکار کولرگازی است. ما بهترین سرویس کار کولرگازی در تهران را به شما معرفی می کنیم. گروه سرویس و تعمیر کولر گازی تهران سرویس کار با تیمی متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات نصب کولرگاز، شارژ گاز کولر گازی و تعمیر و سرویس کولرگازی در تمام نقاط تهران است.

مدت زمان انجام سرویس کولر گازی

همانطور که در قسمت های بالای این مقاله گفته شد بهترین زمان سرویس کولر گازی باید هر ۶ ماه یکبار انجام شود کولر گازی شما در آینده نیاز به تعمیر و تعویض قطعه نداشته باشد. این مدت زمان سرویس کولر گازی برای همه برندهای کولر گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچ گونه تغییری ندارد پس باید همه برندهای کولر گازی هر ۶ ماه یکبار سرویس شوند.مدت زمانی که طول می‌کشد تا سرویس کولر گازی شما تمام شود معمولا به متخصصی دارد که این سرویس را انجام می دهد اما به طور میانگین حدود ۳۰ الی ۵۰ دقیقه این زمان طول میکشد.توصیه میشود که یک دوره یک ساله سرویس کولر گازی را برای سرویس کولر خود در نظر بگیرید.

فیلم سرویس کردن کولر گازی

در این فیلم مراحل سرویس کولر گازی توسط افراد متخصص را به صورت کامل برای شما نشان داده ایم، فیلم سرویس کامل و تخصصی کولرگازی که توسط تکنسین های حرفه ای تهران سرویسکارضبط شده است، بزودی در این بخش درج خواهد شد.

آیا کولر گازی نیاز به سرویس دارد

برای مشاهده اینکه آیا زمان مناسب سرویس کولر گازی فرا رسیده است یا خیر باید بدانید که معیار های مختلفی برای در نظر گرفتن این کار وجود دارد. عواملی هچون مدت زمان استفاده از سرویس کولر گازی، نوع شارژ گاز کولر گازی وبرند آن نیز در این موضوع حائز اهمیت هستند. اما به طور کلی درصورتی ه آب و هوای منطقه شما گرم و خشک می باشد و باد خنک کولر گازی کم شده است تقریبا بهترین زمان سرویس کولر گازی فرا رسیده است.

معمولا کولر گازی هایی که در مناطق گرم و خشک کار می کنند سالانه نیاز به سرویس پیدا می کنند. علاوه بر آن آلودگی هوا نیز تاثیر زیادی در سرویس سالانه کولر گازی دارد.

راهکار کاهش هزینه سرویس کامل کولر گازی

بهترین راه کم کردن هزینه سرویس کولر گازی این است که شما برای بهترین زمان سرویس کولر گازی خود یک برنامه منظم داشته باشید تا بتوانید در فاصله منظم در طول سال سرویس کولر گازی و خودتان را انجام دهید.

بهترین زمان سرویس کولر گازی قبل از این است که یکی از قطعات کولر گازی شما خراب شود از کار بیفتد و یا بسوزد پس بهتر است آن را به صورت منظم توسط افراد متخصص سرویس کنید.

توصیه می شود که هر ۶ ماه یکبار کولر گازی شما چک شود و خودتان نیز می توانید کولر گازی منزل خود را سرویس و چک کنیدو برای سرویس کولر گازی خود یک دوره یک ساله سرویس کولر گازی در برنامه هایتان قرار دهید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی