تعمیر کولر گازی فریجیدر

تعمیر کولر گازی فریجیدر

فهرست مطالب

نمایندگی کولر گازی فریجیدر در تهران و کرج تعمیرات تخصصی کولر گازی فریجیدر را با گارانتی معتبر و به صورت شبانه روزی انجام می دهد، این نمایندگی معتبر علاوه بر تعمیر کولر گازی فریجیدر، خدمات دیگری نظیر سرویس کامل، شارژ گاز و نصب کولر گازی فریجیدر را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد، جهت برقراری ارتباط با نمایندگی معتبر کولر گازی فریجیدر نیز می توانید با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات کولر گازی فریجیدر
تعمیرات کولر گازی فریجیدر

تعمیرات کولر گازی فریجیدر

اگر در یک ظهر تابستان که هوا بسیار گرم است ناگهان کولرگازی فریجیدر شما به درستی کار نکرد در آن زمان شما نیاز به کمک یک نعمیرکار حرفه ای داشته باشید، در این لحظه شما باید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی فریجیدر تماس برقرار نمایید تا با تکنسین های متخصص و ماهر کولرگازی فریجیدر کار تعمیرات را به صورت تخصصی و در کوتاه ترین زمان برای شما انجام دهند.

حتما این موضوع را خودتان بهتر می دانید که اگر کار تعمیرات و سرویس کولرگازی فریجیدر خود را به دست افراد نابلد بسپارید، چون تخصص کافی در تعمیرات کولر گازی فریجیدر را ندارند ممکن است به کولر گازی شما آسیب وارد کرده و هزینه ای را که شما باید برای تعمیر کردن کولر گازی فریجیدر پرداخت کنید را چند برابر کنند، پس برای جلوگیری از بروز این مشکلات می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر کولر گازی به صورت آنلاین با کارشناسان نمایندگی معتبر کولرگازی فریجیدر ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی کولرگازی فریجیدر

شما می توانید با برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات و سرویس کولرگازی فریجیدر که نمایندگی رسمی این برند در تهران و کرج است، می توانید از افراد خبره و حرفه ای برای تعمیرات کولرگازی فریجیدر خود استفاده کنید.

این متخصصان ابتدا دلیل خراب شدن کولرگازی فریجیدر شما را پیدا کرده و با توجه به آشنایی با متد روز دنیا برای تعمیرات کولرگازی فریجیدر تمام اطلاعاتی را که شما باید درباره تعمیر و سرویس کولر گازی فریزر خود داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهند و همچنین هزینه این تعمیر را پیش از انجام کار خود به شما اعلام می کنند.

هزینه تعمیر کولر گازی فریجیدر

هزینه تعمیرات کولر گازی فریجیدر در فصول گرم دغدغه ای بزرگ برای مردم است، زیرا کسانی که در نمایندگی تعمیرات کولر گازی فریجیدر کار نمی کنند و تخصص کافی را برای این کار ندارند.

معمولا هزینه های دور از ذهنی را برای تعمیرات کولر گازی فریجیدر پیشنهاد می‌کنند، توصیه ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی فریجیدر در تهران است تا بتوانید از قطعات اصل و اورجینال با قیمت مناسب و مصوب در کوتاه ترین زمان بهره ببرید.

در قسمت زیر می توانید تعدادی از هزینه و قیمت تعمیر کولر گازی فریجیدر و همچنین سرویس کولرگازی فریجیدر را مشاهده کنید:

  • هزینه تعویض کنداکتور کولرگازی فریجیدر: 140000 هزار تومان
  • هزینه تعویض لوله مویی کولرگازی فریجیدر: 130 هزار تومان
  • هزینه تعویض شیر رفت یا برگشت کولرگازی فریجیدر: 110 هزار تومان
  • هزینه شارژ روغن کمپرسور : 150 هزار تومان
  • هزینه تعویض مهره لوله رفت و برگشت : 90 هزار تومان
  • هزینه تعویض کامل روغن کمپرسور : 120 هزار تومان
  • هزینه اجرت لوله کشی مسی هر متر : 40 هزار تومان

سرویس و نصب کولر گازی فریجیدر

کولر گازی فریجیدر علاوه بر تعمیرات تخصصی قطعات مختلف مانند کندانسور، پمپ، موتور و غیره، هم به سرویس سالیانه منظم نیاز دارد و هم در زمان خرید کولر گازی فریجیدر نصب و راه اندازی آن حتما باید توسط نمایندگی اصلی کولر گازی فریجیدر انجام شود، که اگر احیانا در زمان روشن کردن کولر مشکلاتی بوجود آمد، نمایندگی معتبر کولر گازی فریجیدر به صورت رایگان تعمیرات قطعات مختلف کولر را برای شما انجام دهد.

برای اطلاع از هزینه نصب و راه اندازی کولر گازی و همچنین برقراری ارتباط با نصب سیار کولر گازی فریجیدر می توانید به صفحه نصب کولر گازی مراجعه نمایید.

مشکلات رایج کولر گازی فریجیدر

یکسری مشکلات رایج کولر گازی فریجیدر وجود دارد که که شما می توانید با دانستن این مشکلات برای حل این ایراد ها تا حدودی از نیاز تعمیرکار کولر گازی فریجیدر بی‌نیاز شوید.

البته این نکته را باید بدانید که خیلی از مشکلات موجود در کولرگازی فریجیدر نیاز به تعمیر کار متخصص دارد اما تنها تعدادی از مشکلات رایج کولر گازی فریجیدر را برای شما بازگو می کنیم:

  • کولرگازی فریجیدر شما اصلا کار نمی کند: اگر کولر گازی فریجیدر شما اصلا کار نمی کند شما می توانید باتری ترموستات را چک کنید و در صورتی که باتری ها در وضعیت مناسبی هستند باید قسمت قطع کننده مدار را نیز مورد بررسی قرار دهید، اگر قسمت قطع کننده مدار هم درست کار می کرد باید مطمئن شوید که کولرگازی فریجیدر شما روی حالت cool تنظیم شده باشد.
  • ممکن است کولرگازی فریجیدر شما دچار نشتی آب شده باشد: در صورتی که فیلتر کولر گازی فرسوده شده باشد و همچنین اگر عایق بندی کولر گازی خراب شده باشد، معمولا این مشکل به وجود می‌آید که شما تنها با بررسی ظاهری می‌توانید این مشکل را متوجه شوید.
  • کولرگازی فریجیدر به خوبی فضا را خنک نمی‌کند: اگر کولرگازی فریجیدر شما محیط مورد نظر شما را به خوبی خنک نمی کند باید این موضوع را بررسی کنید که آیا فیلتر هوای کولر گازی فیلتر خود را تعویض کرده‌ اید یا خیر، همچنین ممکن است مشکل از ترموستات باشد که شما باید قسمت بیرونی کولر گازی پیچیده را بررسی کنید و ببینید که آیا دستگاه تهویه به درستی کار می کند یا دچار نشتی است.
  • یخ زدگی کویل کولرگازی فریجیدر: این یخ زدگی که معمولا در اثر محدود بودن جریان یافتن هوا رخ می دهد.
  • وجود صدای ناهنجار در کولر گازی: اگر کولرگازی فریجیدر شما صدای ناهنجار داشت و این صدا شما را اذیت می کرد می توانید تنظیمات فن را بر روی قسمت کم بگذارید و در صورتی که صدا کم نشد و همچنان شما را آزار می‌داد می‌توانید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی فریجیدر تماس بگیرید.
  • لرزش پنجره کولرگازی فریجیدر: علت اصلی لرزش پنجره کولر گازی فریده نصب غیر اصولی آن است و اگر کولر گازی شما توسط افراد با مهارت نصب نشده باشد ممکن است این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد.

خدمات پس از فروش کولرگازی فریجیدر

خدمات پس از فروش کولرگازی فریجیدر در تهران امتیازی است که می توان به این برند از کولرگازی اختصاص داد زیرا می تواند با مشتریان خود تعامل داشته و رضایت آنها را با انجام خدمات با کیفیت با قیمت مناسب جلب کند تعدادی از این خدمات پس از فروش کولرگازی فریجیدر در تهران عبارتند از:

  • ارائه آموزش ها و راهنمایی ها برای طرز استفاده از کولر گازی فریجیدر
  • تعمیرات و سرویس کولر گازی فریجیدر
  • پشتیبانی و پاسخگویی آنلاین
  • نصب کولرگازی فریجیدر و آموزش راه اندازی آن
  • گارانتی و تضمین کیفیت
  • تعمیرات کولر گازی و ارائه سرویس با گارانتی و تضمین

نمایندگی تعمیر کولر گازی فریجیدر به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان محترم می باشد و مردم می توانند برای پاسخ گویی به هر سوال خود درباره کولرگازی فریجیدر با قسمت پشتیبانی این برند تماس گرفته و از خدمات پس از فروش و مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا تعمیر و سرویس کولرگازی فریجیدر استفاده کنند.

دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات کولرگازی فریجیدر

دلایل مختلفی برای انتخاب نمایندگی تعمیرات کولرگازی فریجیدر وجود دارد تا شما بتوانید با خیالی آسوده به تیم پشتیبانی و تعمیرکولرگازی فریجیدر اعتماد کنید و و با خیالی راحت کار تعمیر خود را به این تکنسینها بسپارید:

مهمترین دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات کولرگازی فریجیدر آن است که از قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌کند.

دلیل دیگر استفاده از خدمات پس از فروش و پشتیبانی نمایندگی تعمیر کولر گازی فریجیدر است که شما حتی می توانید به صورت رایگان از طریق تماس تلفنی مشاوره ای لازم را دریافت کنید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی فریجیدر بعد از انجام تعمیرات گارانتی قطعات را به شما ارائه می دهند.

انجام تعمیرات تعمیر کولر گازی فریجیدر تعاون در منزل شما و محل سکونت شما با قطعات اورجینال و تجهیزات حرفه ای انجام شده و شما نیاز به حمل و نقل جابجایی ندهید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی