نمایندگی معتبر تعمیر ماشین لباسشویی آبسال | ۱سال گارانتی تعمیرات لباسشویی آبسال

نمایندگی معتبر تعمیر ماشین لباسشویی آبسال | 1سال گارانتی تعمیرات لباسشویی آبسال | عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

فهرست مطالب

ماشین لباسشویی جزو لوازمی از خانه محسوب می‌شود که اکثر افراد موقع خرید آن روی استفاده بسیار طولانی مدت حساب باز کرده اند و از آن انتظار عمر بسیار درازی دارند که اگر ماشین لباسشویی شما از برند آبسال است خوب است بدانید که این انتظار برآورده خواهد شد.

اما همان طور که می‌دانید، در لوازمی مانند ماشین لباسشویی که سالیان دراز  مورد استفاده قرار می‌گیرند، امر تعمیرات اهمیت بسیار زیادی دارد. اما پیش از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بهتر است ابتدا یاد بگیریم که چگونه ایرادات به وجود آمده روی یخچال را عیب یابی کنیم.

[wporg title=”تعمیر ماشین لباسشویی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/”]برای تعمیر ماشین لباسشویی خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

نمایندگی معتبر تعمیر ماشین لباسشویی آبسالعیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

هر ایرادی که در ماشین لباسشویی آبسال به وجود بیاید، پیامدهای متفاوتی خواهد داشت که علامت و راهنمایی برای عیب یابی توسط شما خواهد بود.

ایرادات کوچکی وجود دارد که ممکن است برای این ماشین لباسشویی پیش بیاید و به سادگی توسط خود شخص مصرف کننده قابل تشخیص و بعضا قابل تعمیر باشد.

اما ایرادات بزرگ تری نیز هست که تشخیص و تعمیر آن ها فقط باید توسط یک متخصص انجام گیرد که می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال از این افراد کمک بگیرید.

اگر ساکن پایتخت هستید، می‌توانید از سیستم ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال تهران سرویس کار در تمام مناطق تهران بهره مند شوید.

در ادامه این مقاله به بررسی برخی از نشانه های وجود ایراد در ماشین لباسشویی آبسال و عیب یابی آن ها پرداخته ایم.

[wporg title=”عیب یابی ماشین لباسشویی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B9%DB%8C%D8%A8-%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/”]برای آگاهی از سایر عیب یابی های ماشین لباسشویی وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی آبسال

احتمالا دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی آبسال، خرابی پمپ تخلیه آب و یا قطعات مربوط به آن است.

ممکن است لوله های تخلیه آب دچار مشکل شده باشند یا اینکه شیء خارجی در آن گیر کرده باشد که مانع تخلیه صحیح آب می‌شود.

در صورتی که ایراد در اثر گیر کردن یک شیء خارجی در لوله ها و یا کثیف شدن آن ها باشد می‌توانید به سادگی این ایراد را رفع نمایید.

اما در صورتی که لوله ها آسیب دیده باشند شاید بهتر باشد آن ها را به طور کلی تعویض نمایید.

وجود لکه روی لباس پس از شستشو

اگر دنبال دلیل درست شسته نشدن لباس های خود هستید بهتر است ابتدا نگاهی به محفظه پودر ماشین لباسشویی بیاندازید.

در صورتی که این محفظه تمیز و بدون رسوب باشد، ممکن است دلیل این اتفاق مرغوب نبودن پودر مصرفی شما باشد.

همچنین تعداد زیاد لباس و تناسب نداشتن آن با مقدار پودر استفاده شده می‌تواند یکی از دلایل خوب شسته نشدن لباس در ماشین لباسشویی آبسال باشد.

در صورتی که لکه های موجود روی لباس به خاطر پودر باشد بهتر است ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

[wporg title=”خطای لباسشویی اسنوا” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AE%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%88%D8%A7/”]برای آگاهی از خطای لباسشویی اسنوا وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

باقی ماندن پودر روی لباس

باقی ماندن پودر روی ماشین لباسشویی بعد از شستشو احتمالا به معنی وجود ایراد در ماشین لباسشویی نیست.

بلکه دلیل آن این است که از مقدار زیادی پودر ماشین لباسشویی برای شست و شو استفاده کرده اید.

اما در صورتی که نسبت به حجم پودری که به کار می‌برید اطمینان دارید ممکن است مشکل از حجم کم آب ماشین لباسشویی نیز باشد که به معنی خراب شدن پمپ تخلیه آب است.

در صورتی که پمپ تخلیه آب ایرادی پیدا کرده باشد بهتر است به صورت شخصی اقدام نکرده و از یک نیروی متخصص برای رفع ایراد آن کمک بگیرید.

در صورتی که در اطراف شهر تهران سکونت دارید، می‌توانید برای عیب یابی به نمایندگی لباسشویی آبسال در اسلامشهر و یا نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در کرج مراجعه نمایید تا سرویس ماشین لباسشویی آبسال شما به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

روشن نشدن لباسشویی

اولین مسئله ای که در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی آبسال باید آن را چک کنید اتصال صحیح ماشین لباسشویی به برق است.

گاه همین مسئله ساده می‌تواند علت روشن نشدن ماشین لباسشویی باشد و شما فکر کنید ایرادی اساسی در آن ایجاد شده است.

مشکل سیم برق و یا پریز و یا ایراد دو شاخه نیز می‌تواند مسئله ای باشد که مانع روشن شدن ماشین لباسشویی آبسال می‌شود.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی آبسال

لرزش داشتن ماشین لباسشویی می‌تواند به علت تراز نشدن پایه های ماشین لباسشویی باشد.

همچنین خراب شدن و ایجاد اشکال در کمک های لباسشویی نیز می‌تواند در لرزیدن ماشین لباسشویی تاثیر بگذارد.

اگر مفولی ماشین لباسشویی دچار کمتری آثاری از ترک باشد، هنگام سرعت گرفتن سبد ماشین لباسشویی، همراه با لرزیدن بسیار زیاد صدا نیز تولید خواهد کرد.

[wporg title=”تعویض پمپ تخلیه لباسشسویی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AA%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/”]برای تعمیر و تعویض پمپ تخلیه لباسشسویی قیمت استثنایی وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

نچرخیدن لگن ماشین لباسشویی آبسال

پیش از آن که دنبال ایراد در عملکرد ماشین لباسشویی بگردید ابتدا درست بسته شدن درب را چک کنید.

در صورتی که ماشین لباسشویی روشن می‌شود اما شروع به چرخش و کار نمی‌کند به احتمال قوی ایراد وارده به خاطر درست بسته نشدن درب است.

که می‌تواند به علت اشتباه شخص و درست نبستن آن باشد و یا اینکه تسمه و لاستیک دور درب دچار مشکل شده باشد.

البته احتمال خطرناک تری نیز برای توجیه نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آبسال وجود دارد و آن بروز اشکال در قسمت موتور است.

پیشنهاد می‌کنیم تشخیص و تعمیر این قصعه را به یک فرد متخصص واگذار کنید چرا که در صورت دخالت فرد ناشی ممکن است تعمیر آن مشکل تر گردد.

[wporg title=”نچرخیدن دیگ لباسسشویی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D9%86%DA%86%D8%B1%D8%AE%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D9%84%DA%AF%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/”]برای رفع مشکل نچرخیدن دیگ لباسسشویی وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

نشتی آب ماشین لباسشویی آبسال

دلایل متعددی می‌تواند باعث بروز نشتی آب ماشین لباسشویی آبسال شوند ولی محتمل ترین حالت این است که لاستیک دور درب ماشین لباسشویی شل شده یا صدمه دیده باشد.

این لاستیکه در حالت عادی از نشت آب به بیرون ماشین لباسشویی جلوگیری می‌کند و در صورت بروز اشکال در این قسمت ممکن است ماشین لباسشویی دچار نشتی شود.

از دیگر احتمالات، می‌توان به ایراد در شلنگ ورودی اشاره داشت که یا پاره شده و یا سوراخ شده و نشتی دارد که در هر صورت بهتر است آن را تعویض نمایید.

برای تعویض لوله های ورودی یا تخلیه بهتر است به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال مراجعه نمایید تا علاوه بر تعویض لوله ها و شلنگ ورودی و تخلیه در صورتی که نیاز به سرویس ماشین لباسشویی آبسال به طور کامل نیاز داشتید این امر، انجام گیرد.

[wporg title=”کار نکردن خشک کن لباسشویی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%DA%A9%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/”]برای رفع مشکل کار نکردن خشک کن لباسشویی وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

چه زمانی برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال اقدام کنیم؟

در صورتی که با وجود راهنمایی های بالا قادر به عیب یابی و رفع ایراد ماشین لباسشویی خود نبودید و یا متوجه ایرادی در ماشین لباسشویی خود شدید که در قسمت های بالای مقاله به آن اشاره نشده بود بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال اقدام نمایید.

خبر خوب این که تهران سرویس کار به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی نامساعد تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر لوازم خانگی خود را با ۱۰% تخفیف ارائه میدهد.

مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

در صورتی که ماشین لباسشویی آبسال شما دچار هر گونه ایراد و مشکلی شود بهترین مکان برای مراجعه و گرفتن مشورت و کمک برای رفع ایراد وارده، مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال می‌باشد.

چرا که در این مرکز علاوه بر قیمت مناسب تعمیرات شما می‌توانید از گارانتی محصولات نیز استفاده نمایید.

ما در مجموعه تهران سرویس کار تمامی تعمیر کاران خود را برای تعمیرات انواع ماشین لباسشویی آبسال آموزش داده ایم و از جدیدترین روش های روز دنیا برای تعمیر لباسشویی استفاده میکنیم.

کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات بی نظیر تعمیر لوازم خانگی بهره مند شوید.

[wporg title=”معنی کلمات روی لباسشویی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/”]برای فهمیدن معنی کلمات روی لباسشویی وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در تهرانهزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با توجه به ایراد وارده می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال هزینه تعمیرات شلنگ از هزینه تعمیرات موتور ماشین لباسشویی کمتر خواهد بود.

همچنین قیمت برند قطعات کمکی که برای تعمیر ماشین لباسشویی به کار می‌روند یا قیمت قطعاتی که در ماشین لباسشویی نیاز به تعویض دارند نیز در تعیین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال تاثیر خواهند گذاشت.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر نسبت به قیمت ها و نحوه انجام خدمات بهتر است با تهران سرویس کار که مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران است تماس حاصل نمایید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی