فیلتر پکیج

فیلتر پکیج | تعویض فیلتر پکیج | نحوه نصب صافی برگشت پکیج | طریقه نصب سختی گیر پکیج

فهرست مطالب

در این مقاله آموزشی طریقه نصب فیلتر پکیج و تعویض فیلتر پکیج را به صورت تخصصی به شما توضیح می دهیم، ضمنا شما اگر قصد خرید انواع فیلتر های پکیج و یا مشاوره تخصصی در مورد نحوه تعویض کردن فیلتر های پکیج را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت و یا با شماره های 09129529351 – 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

کار فیلتر پکیج چیست
کار فیلتر پکیج چیست

کار فیلتر پکیج چیست

فیلتر آب پکیج در داخل مبدل پکیج دیواری نصب می شود و وظیفه اصلی آن جلوگیری از چسبیدن سختی آب یا رسوب می باشد.

این وظیفه سخت گیر پکیج می‌ باشد و برخلاف تصور بیشتر مردم سخت گیر پکیج هرگز جلوی رسوبهایی مانند شن و ماسه را نمی‌ گیرد، اما وجود آن نیز برای جلوگیری از رسوب بی تاثیر نیست.

استفاده از سختی گیر پلی فسفات در پکیج بسیار ضروری است و اگر در پکیج های تک مبدل کار اسید شویی انجام شود حتما توصیه می شود که سختی گیر نصب شود.

البته باید این نکته را نیز متذکر شویم که در پکیج های دو مبدل نیز استفاده از سختی گیر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

برای نصب فیلتر رسوب گیر آبگرمکن دیواری باید در نظر داشته باشید که در برخی از مناطق آب سختی زیادی دارد و در برخی نقاط دیگر با بارش باران سختی آب کمتر می شود.

هرچه میزان سختی آب بیشتر باشد رسوب بیشتری در پکیج می شود و حرکت آب در لوله ها کندتر می گردد به همین استفاده از فیلتر پکیج برای جلوگیری از رسوب و مسدود شدن لوله ها بسیار ضروری است.

وقتی رسوب داخل لوله ها جمع می شود آب گرم در لوله ها کاهش دما پیدا می کند و دستگاه برای گرم کردن آب مصرفی باید انرژی بیشتری را صرف کنند به همین دلیل این امر می‌تواند باعث سوختن و حتی از کار افتادن منبع شود.

توجه داشته باشید که برای از بین بردن رسوبات هرگز از مواد شیمیایی قوی استفاده نکنید زیرا می تواند به لوله ها آسیب جدی وارد کند، پس بهتر است حتما از فیلتر پکیج برای رفع رسوبات لوله ها استفاده کنید تا از هرگونه آسیب به لوله ها پیشگیری کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید افراد حرفه‌ای این کار را برای شما انجام دهند میتوانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا خدمات هواگیری پکیج و سایر خدمات سرویس پکیج شما را با ارزان ترین قیمت و در سریعترین زمان انجام دهند.

انواع فیلتر پکیج
انواع فیلتر پکیج

انواع فیلتر پکیج

برای آنکه بتوانید بهترین فیلتر پکیج را خریداری کنید باید اطلاعات مفیدی درباره انواع فیلتر پکیج داشته باشید تا بتوانید متناسب با کاربرد خود و بودجه ای که قصد دارید برای آن در نظر بگیرید بهترین فیلتر پکیج را انتخاب کنید. در قسمت زیر انواع فیلتر پکیج را برای شما توضیح می دهیم.

فیلتر مغناطیسی پکیج

فیلتر مغناطیسی پکیج عملکرد مغناطیسی خود باعث جذب یون های فلزی درون آب می شود و آنها را از رسوبات موجود در آب جدا می کند و از ورود رسوبات به داخل پکیج جلوگیری می کند.

معمولا فیلتر بسیاری از پکیج ها مانند فیلتر پکیج ایران رادیاتور از نوع فیلتر مغناطیسی می باشد، استفاده از فیلتر مغناطیسی پکیج باعث از بین رفتن رسوبات قوی در لوله کشی پکیج می‌شود و می‌تواند فواید زیادی برای عملکرد بهتر پکیج داشته باشد.

طریقه نصب سختی گیر مغناطیسی پکیج مانند نصب فیلتر های دیگر می باشد و شما می توانید از همان مراحل برای نصب سختی گیر مغناطیسی پکیج کمک بگیرید. محل نصب فیلتر مغناطیسی پکیج باید به این صورت باشد که خروجی سختیگیر به سمت پکیج باشد.

فیلتر رسوب گیر پکیج

فیلتر رسوب گیر در پکیج ها، یک عنصر کنترلی و تصفیه کننده است که وظیفه جلوگیری از ورود ذرات و رسوبات به سیستم پکیج را برعهده دارد. این فیلتر به منظور بهبود کیفیت و عملکرد سیستم، کاهش خرابی‌ها و تامین بهره‌وری بهتر از منابع انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وظیفه اصلی فیلتر رسوب گیر پکیج، جذب و نگهداری ذرات گرد و غبار و رسوبات موجود در آب است. با جلوگیری از ورود این ذرات به سیستم، می توان از انسداد لوله ها، خرابی قطعات و کاهش کارایی سیستم جلوگیری کرد.

در کل وظیفه فیلتر رسوب گیر در پکیج، تصفیه و تمیز کردن ماده حامل حرارت از ذرات معلق و رسوبات به منظور حفظ کارایی و ایمنی سیستم پکیج است. فیلتر رسوب گیر پکیج ایران رادیاتور بیشترین تقاضا را در میان مشتریان دارد زیرا این فیلتر کارایی خوبی داشته و میتواند به عملکرد بهتر پکیج کمک کند.

فیلتر پلی فسفات پکیج

استفاده از فیلتر پلی فسفات به عنوان مدل پیشرفته‌تر فیلترهای پکیج شناخته شده در بسیاری از پکیج های مدرن و جدید محبوبیت خاصی پیدا کرده است. طرز کار فیلتر پلی فسفات پکیج به این صورت می باشد که فسفات موجود در آب را جذب کند و با حل کردن کلسیم و منیزیم در آب پکیج وجود دارد از ایجاد هرگونه روسوب در دستگاه جلوگیری می کند.

زمان تعویض فیلتر پلی فسفات پکیج

بهترین زمان تعویض فیلتر پلی فسفات پکیج برای آن که پکیج بتواند کارایی خوبی داشته باشد و آلودگی های موجود در پکیج سبب اختلال در کارایی آن نشود هر 6 ماه یکبار میباشد.

البته ممکن است گاهی این زمان بسته به میزان استفاده شما از پکیج تغییراتی داشته باشد مثلا اگر برای مدتی از پکیج استفاده نکرده باشید باتوجه به آن که آلودگی جذب فیلتر نشده می توانید دیرتر از زمان تعویض فیلتر پلی فسفات پکیج اقدام به تعویض کنید، ضمنا برای تعویض انواع فیلتر های پکیج اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید از همکاران ما در مرکز تعمیر پکیج شبانه روزی مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نحوه تعویض فیلتر پکیج
نحوه تعویض فیلتر پکیج

تعویض فیلتر پکیج

بیشتر مشتریان ما از مشکل تعویض فیلتر پکیج خود گله می کنند و چون این کار را به افراد نابلد سپرده بودند بعدها پکیج آنها دچار مشکل و آسیب های جدی شده بود و نیاز به تعمیر اساسی پیدا کرده بود.به همین دلیل توصیه ما به شما به تمامی مشتریان ما این است که برای تعویض فیلتر پکیج حتماً کار را به افراد حرفه‌ای و متخصص بسپارید تا در آینده مجبور شوید هزینه های هنگفتی را برای تعمیر پکیج خود پرداخت کنید. شما باید هر ۶ ماه یک بار نسبت به تعویض فیلتر پکیج اقدام کنید.

نحوه تعویض فیلتر پکیج به این گونه می باشد که شما باید ابتدا آب داخل لوله های پکیج را ببندید و سپس یکی از شیرهای آب گرم را باز کرده و اجازه دهید که آب تخلیه شود.

در این مرحله شما مشاهده می کنید که فشار پکیج به عدد صفر نزدیک می شود.

برای تعویض فیلتر پکیج شما باید قاب پکیج را باز کرده و تمام سنسورهایی را که در قسمت مبدل اولیه و ثانویه وجود دارد از پکیج جدا کنید.

در این مرحله تعمیرکار پکیج دارای دستگاهی به نام دستگاه پاورفلو میباشد که از آن برای شستشوی مبدل های حرارتی پکیج استفاده می کند.

برای تعویض فیلتر پکیج مو باید فیلتر مغناطیسی خود را بعد از شیر آب سرد ورودی نصب کنید. زمانی که پکیج شما نیاز به تعویض فیلتر داشته باشد باید مخزن مربوط به فیلتر را باز کرد و نمک هایی را که در این قسمت وجود دارد خارج کنید.

حتما دقت داشته باشید که نصب فیلتر پلی فسفات یا رزینی سخت تر از نصب فیلتر مغناطیسی است. به همین دلیل بهتر است برای نصب فیلتر پکیج حتماً از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.

نحوه تعویض فیلتر پکیج بوتان
نحوه تعویض فیلتر پکیج بوتان

نحوه تعویض فیلتر پکیج بوتان

قبل از هر کاری باید بدانید که تعویض فیلتر پکیج بوتان برای رسوب گیری پکیج بسیار تخصصی و ماهرانه است و باید توسط افراد با تجربه انجام شود.دکتری که باید برای این کار در نظر داشته باشید این است که انجام مکرر رسوب زدایی در پکیج بدون اطلاع کامل از نحوه نصب صافی برگشت پکیج و چگونگی تعویض فیلتر پکیج می تواند آسیب جدی به لوله‌های وارد کند. در این قسمت قصد داریم نحوه تعویض فیلتر پکیج بوتان را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

برای تعویض فیلتر پکیج بوتان شما ابتدا باید قاب پکیج را باز کنید.

در مرحله بعد باید تمام سنسورهای را که در قسمت مبدل اولیه و ثانویه وجود دارد از پکیج جدا کنید و مبدلها را نیز از پکیج خارج کنید.

دقت داشته باشید که مبدل های حرارتی را از پکیج بیرون بیاورید تا هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند.

برای رسوب زدایی شما باید از دستگاه پاورفلو استفاده کنید. این دستگاه کم خطر ترین و راحت ترین دستگاه برای فرآیند رسوب زدایی پکیج میباشد که می تواند انواع مبدل آبگرمکن و پکیج دیواری را شستشو دهد.حمل دستگاه پاورفلو بسیار راحت بوده و این دستگاه مجهز به موتور پمپ القایی می باشد و همچنین دارای فیلتر می‌باشد که گازهای اسیدی را تصفیه می کند.

در نظر داشته باشید که هرگز برای رسوب زدایی هرگز از جوهر نمک و یا اسید های قوی استفاده نکنید زیرا این کار باعث خراب شدن مبدل مسی پکیج دیواری بوتان شما می شود.

برای آنکه فیلتر پکیج تعویض کنید کافیست شلنگ ورودی دستگاه را باز کرده و فیلتر واشر مناسب را بگذارید. شما باید فیلتر پکیج را در نزدیکترین محل به ورودی پکیج نصب کنید.

همانطور که گفتیم تعویض‌فیلتر پکیج کار تخصصی می باشد و اگر شما نتوانستید با استفاده از مراحلی که ما برای شما توضیح دادیم این کار را به درستی انجام دهید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس گرفته تا در سریع ترین زمان برای تعویض فیلتر پک و کلیه خدمات تعمیر پکیج بوتان شما اعزام شوند و با کمترین هزینه کار تعویض فیلتر پکیج شما را انجام دهند.

محل فیلتر آبگرمکن دیواری بوتان نزدیکترین محل به ورودی پکیج می باشد. شما باید فیلتر آبگرمکن دیواری بوتان را با توجه به مدل آن تعویض کنید.معمولا محل فیلتر آبگرمکن دیواری بوتان در مسیر ورودی آب می باشداگر مسیر ورودی آن را بررسی کنید می توانید محل فیلتر آبگرمکن دیواری را به راحتی پیدا کنید و آن را تعویض نمایید.

فیلتر پکیج بوتان

همانطور که می دانید آب دارای املاح و رسوبات زیادی می باشد و استفاده از فیلتر باعث می شود که جلوی این رسوبات را گرفته و اجازه ندهد که این رسوبات وارد دستگاه شوند.استفاده از فیلتر پکیج بوتان می‌تواند عمر دستگاه شما را زیادتر کند.همانطور که می دانید پکیج‌بوتان در مدل‌های مختلفی تولید می شود و بهتر است که از فیلتر پکیج بوتان برای جلوگیری از مسدود شدن حرکت آب در لوله ها استفاده کنید.برای آنکه پکیج‌بوتان شما کارایی لازم را داشته باشد باید برای تعویض فیلتر پکیج بوتان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و هر ۶ ماه یکبار جهت تعویض فیلتر پکیج اقدام کنید.همان طور که گفتیم زمان تعویض فیلتر پکیج بسیار به سختی آب منطقه را بستگی دارد به همین دلیل بهتر است هر ۶ ماه یکبار فیلتر پکیج بوتان خود را بررسی کرده و در صورتی که نیاز به تعویض دارد جهت تعویض فیلتر پکیج اقدام کنید.

فیلتر پکیج بوتان کجاست

یکی از سوالاتی که توسط کابران مطرح میشود این است که فیلتر پکیج بوتان کجاست و چطور باید فیلتر را پیدا کرد. در در پاسخ به سوال صافی آبگرمکن دیواری بوتان کجاست میتوان گفت این فیلتر اغلب در مسیر ورودی آب قرار میگیرد که آلودگی ها را از آن بزداید. شما با بررسی محل ورود آب میتوانید به راحتی محل قرار گیری فیلتر پکیج بوتان را پیدا کنید.

صافی پکیج چیست

یکی از سوالاتی که برای تصفیه آب در پکیج مطرح میشود این است که صافی پکیج چیست و چه کاربردی دارد. صافی پکیج‌ یک وسیله تصفیه کننده است که وظیفه جدا کردن ذرات معلق و رسوبات از آب را برعهده دارد. این قطعه به عنوان یک عنصر حفاظتی و اصلاحی در سیستم گرمایش یا سرمایش استفاده می‌شود. اگر میخواهید با سایر قطعات استفاده شده در پکیج ها آشنا شوید میتوانید مقاله قطعات پکیج را مطالعه کنید.

وظیفه اصلی صافی در پکیج، جدا کردن ذرات جامد معلق در آب است. این ذرات معمولاً شامل گرد و غبار، رسوبات و ذرات کوچکی هستند که ممکن است در ماده حامل حرارت وجود داشته باشند. با جدا کردن این ذرات، میتوان از انسداد لوله ها، خرابی قطعات و کاهش کارایی سیستم جلوگیری کرد.

صافی ها معمولاً در مسیر جریان ماده حامل حرارت در پکیج نصب میشوند و میتوانند جلوی ورود مواد خارجی به داخل آب در جریان پکیج را بگیرند.

نحوه نصب صافی برگشت پکیج
نحوه نصب صافی برگشت پکیج

نحوه نصب صافی برگشت پکیج

صافی برگشت پکیج در مسیر برگشت رادیاتور و در قسمت پایین پکیج قرار می گیرد که آب قبل از ورود به رادیاتور پکیج صافی برگشت پکیج عبور می کند. کار اصلی صافی برگشت پکیج جلوگیری از ورود رسوبات به داخل دستگاه می باشد که معمولاً جنس آن از جنس برنج است. استفاده از صافی برگشت پکیج باعث پیشگیری از تولید سر و صدا در پکیج می شود می‌تواند عملکرد صحیح پکیج را تنظیم کند. در صورتی که با مشکل صدا کردن پکیج مواجه هستید می توانید مقاله ما را در این باره مطالعه کنید تا به سرعت مشکل پکیج خود را حل کنید. همچنین در صورتی که نتوانستید مشکل صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن را برطرف کنید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا به سرعت برای حل این مشکل اقدام کنند.

نحوه نصب صافی برگشت پکیج در برندهای مختلف مانند پکیج بوتان، پکیج ایران رادیاتور و پکیج ایساتیس به این صورت می باشد که ابتدا شما باید صافی برگشت پکیج را خارج کنید و سپس صافی برگشت جدیدی را که برای پکیج خود خریداری کرده‌اید را در قسمت مناسب نصب کنید. توصیه ما به شما در نحوه نصب صافی برگشت پکیج این است که صافی برگشت پکیج خود را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید تا هر بار با مشکل خرابی صافی برگشت پکیج مواجه نشوید و هزینه زیادی را برای تعمیر و تعویض صافی برگشت پرداخت نکنید.

شرکت تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان و تعمیر پکیج ایساتیس در تهران به صورت شبانه روزی آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر پکیج و نصب صافی برگشت پکیج برای شما عزیزان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و مشکل پکیج شما را برطرف نمایند.

فیلتر پکیج ایران رادیاتور

فیلتر پکیج ایران رادیاتور معمولا از نوع فیلتر مغناطیسی می باشد.طریقه کار فیلتر مغناطیسی پکیج به این صورت می باشد که با ایجاد یک میدان مغناطیسی و با جذب یون های فلزی داخل آب از ورود هرگونه رسوب به داخل آب پکیج جلوگیری می‌کند.استفاده از فیلتر مغناطیسی در پکیج ایران رادیاتور بسیار مورد استقبال قرار گرفته زیرا توانسته وظیفه خود را که جلوگیری از رسوبات به داخل آب است به درستی انجام دهد و عمر مفید پکیج ایران رادیاتور را طولانی تر کند.

در صورتی که نتوانستید تعویض فیلتر پکیج ایران رادیاتور را خودتان انجام دهید و با ارور های پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید میتوانید برای رفع خطای پکیج ایران رادیاتور مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

نحوه تعویض فیلتر پکیج ایران رادیاتور

نحوه تعویض فیلتر پکیج ایران رادیاتور باید با رعایت کلیه نکات ایمنی انجام شود تا آسیبی به شما و پکیج تان وارد نشود.

نحوه تعویض فیلتر پکیج ایران رادیاتور به صورت زیر است:

  1. تهیه فیلتر جدید: در ابتدا باید یک فیلتر جدید و مناسب برای پکیج ایران رادیاتور تهیه نمایید. اطمینان حاصل کنید که فیلتر جدید با مشخصات و ابعاد مشابه فیلتر قبلی استفاده شده در پکیج تان مطابقت دارد.
  2. خاموش کردن پکیج: قبل از شروع به تعویض فیلتر پکیج ایران رادیاتور، پکیج را خاموش کنید تا از احتمال برخورد هر گونه ماده گرم و داغ به دستها و انگشتانتان جلوگیری کنید.
  3. تخلیه فشار: اگر پکیج دارای سیستم فشاری باشد، فشار آب درون سیستم را تخلیه کنید. این کار معمولاً با باز کردن شیر تخلیه میتوان انجام داد.
  4. باز کردن قاب پکیج: برای درآوردن فیلتر پکیج قبلی باید قاب پکیج را باز کنید. دقت داشته باشید که قبل از انجام این کار آب پکیج را ببندید و سنسور های پکیج را جدا کنید.
  5. خارج کردن فیلتر قدیمی: فیلتر قدیمی را با دقت از محوطه داخل پکیج خارج کنید. از دستگاه ها یا ابزارهای مناسب برای کمک به جدا کردن فیلتر از محوطه استفاده کنید.
  6. نظافت داخل پکیج: پیش از نصب فیلتر جدید، محوطه یا فضای اطرافی که فیلتر در آن قرار میگیرد را با دقت تمیز کنید تا هیچ آلودگی درون سیستم نفوذ نکند.
  7. نصب فیلتر رسوب گیر آبگرمکن دیواری جدید: فیلتر جدید را با دقت و به درستی در داخل محل قرار گیری فیلتر قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که فیلتر به درستی قرار گرفته و به محوطه محکم متصل شده باشد.
  8. بستن قاب پکیج: پس از نصب فیلتر میتوانید قاب پکیج را مجدد ببندید.
  9. روشن کردن پکیج: پس از اطمینان از نصب صحیح و ایمنی فیلتر جدید، پکیج را روشن کنید و به صورت معمول عملکرد آن را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که مراحل تعویض فیلتر ممکن است بسته به مدل و نوع پکیج ایران رادیاتور متفاوت باشد. بهتر است قبل از انجام هر گونه عملیات، دستورالعمل تعویض فیلتر موجود در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور را به دقت مطالعه کنید، هر کجا هم که نیاز به سوال و یا راهنمایی بیشتر داشتید به صفحه تعمیر پکیج ایران رادیاتور مراجعه نمایید و در این صفحه با کارشناسان نمایندگی پکیج ایران رادیاتور ارتباط برقرار نمایید.

قیمت فیلتر پکیج ایران رادیاتور بسته به مدل انتخاب شده میتواند متغیر باشد اما به طور کلی قیمت فیلتر پکیج ایران رادیاتور از 140 هزار تومان به بالا میباشد. فیلتر پکیج قیمت های متنوعی دارد و شما میتوانید برای استعلام قیمت رسوب گیر پکیج ایران رادیاتور به سایت هایی که فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور را به عهده دارند مراجعه کنید.

صافی پکیج ایران رادیاتور کجاست

در پاسخ به سوال صافی پکیج ایران رادیاتور کجاست میتوان گفت این فیلتر در بخش پایین پکیج قرار دارد و در مسیری است که آب وارد پکیج میشود. صافی برگشت پکیج ایران رادیاتور در بخش پایین پکیج میباشد که از ورود آب به پکیج جلوگیری میکند. این صافی مانع ورود آب به پکیج می شود.

طریقه نصب سختی گیر پکیج

طریقه نصب فیلتر سختی گیر پکیج

فیلتر سختی گیر پکیج انواع مختلفی دارد که وظیفه اصلی آن جلوگیری از ورود سختی به داخل سیستم گرمایشی پکیج می باشد و باعث طول عمر پکیج میشود. معمولاً فیلتر سختی گیر پکیج در نوع مغناطیسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرز کار آن به این صورت است که با ایجاد یک میدان مغناطیسی در مسیر آب باعث جلوگیری از رسوب گرفتن بدنه اتصالات می شود. طریقه نصب سختی گیر پکیج به این صورت است که شما باید سختی گیر پکیج را در مسیر آب سرد ورودی پکیج نصب کنید اما چگونه؟

اگر با مشکل نشتی آب از پکیج ایران رادیاتور مواجه هستید می‌توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و یا برای حل این مشکل با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید.

در قسمت ورودی آب سرد پکیج ماه تعبیه مغذی و چپقی و به صورت مجدد از یک مغزی دیگر به والو استفاده کردیم. در قسمت اتصال شیلنگ حصیری سختی گیر مغناطیسی را نصب می کنیم. سختی گیر پکیج از یک طرف در قسمت رویی پیش و از طرف دیگر در داخل پیچ قرار دارد.

در نحوه نصب فیلتر سختی گیر پکیج دقت داشته باشید که با یک پیکان و یا فلش مسیر خروجی مشخص شده که باید قسمت خروجی سختی گیر به سمت پکیج باشد و شیلنگ در داخل آن بسته شود.

در نظر داشته باشید که برای نصب سختی گیر پکیج حتما در قسمت رزوه های شیلنگ نوار تفلون قرار دهید تا به درستی آب بندی شود.

علت آب دادن فیلتر پکیج

گاهی ممکن است فیلتر پکیج دچار نشتی آب شود. در این بخش مقاله میخواهیم علت آب دادن فیلتر پکیج را بررسی کنیم. مهمترین علت آب دادن فیلتر پکیج سوارخ شدن مبدل میباشد. دیگر مواردی که میتوان برای علت آب دادن فیلتر پکیج بررسی کرد خراب شدن شیر اطمینان، عدم آب بندی درست پکیج، خراب شدن پمپ پکیج و پاره شدن لوله یا اتصالات درون پکیج میباشد. در این زمان شما میتوانید با همکاران ما در تهران سرویسکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنید.

صافی پکیج بوتان

اهمیت استفاده از صافی پکیج بوتان زمانی مشخص می‌شود که شما برای تعویض آن اقدام کنید.در زمان تعویض صافی پکیج شما متوجه می‌شوید که چقدر آب مصرفی شما دارای رسوب و سختی است. همانطور که میدانید آب های شهری سفره های زیرزمینی تامین می‌شود و دارای رسوبات و مواد معدنی زیادی می‌باشد و همین دلیل استفاده از صافی پکیج بوتان بسیار توصیه می‌شود تا جلوی هرگونه روسوب و آلودگی را بگیرد. وجود رسوب در پکیج بوتان باعث کاهش عمر مفید آن می شود و باعث می‌شود که پکیج کارایی اولیه را نداشته باشد و به خوبی آب را گرم نکند.

نحوه نصب فیلتر پکیج

نحوه نصب فیلتر پکیج به این گونه است که شما ابتدا باید چهار شیلنگ برای این کار تهیه کنید.

قبل از انجام نصب فیلتر پکیج باید برای مسیر ورود و خروج آب در هر شیلنگ یک والو نصب کنید.

در نظر داشته باشید که فیلتر باید قبل از اتصال شیلنگ به بالا و در مسیر آب سرد نصب شود.

نحوه نصب فیلتر پکیج

بر روی فیلتر پکیج قسمت خروجی مشخص شده که باید آن به سمت پکیج قرار بگیرد و شیلنگ مخصوص نیز روی همین قسمت نصب شود. در واقع یک فیلتر پکیج باید بر روی والو نصب شود.

در نظر داشته باشید که اگر شیلنگ شما کوتاه باشد به ناتوانی سخت‌گیری روی آن نصب کنید می توانید فیلتر را قبل از شیلنگ ورودی مربوط به آب سرد نصب کنید.

نحوه نصب فیلتر پکیج چندان دشواری نیست اما باید توسط افراد متخصص انجام شود زیرا می تواند آسیب جدی به پکیج شما وارد کند. شما میتوانید از همکاران ما برای نصب فیلتر پکیج کمک بگیرید.

نحوه نصب رسوب گیر پکیج

نحوه نصب رسوب گیر پکیج نیز مانند نصب فیلتر میباشد و شما می توانید با استفاده از مراحلی که در قسمت بالا اشاره شد رسوب گیر پکیج را نصب کنید.

در نظر داشته باشید که برای نصب رسوب گیر پکیج حتما از افراد حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید زیرا این کار بسیار حساس و تخصصی است و هرگونه اشتباه در نحوه نصب رسوب گیر پکیج می تواند آسیب های جدی به پکیج شما وارد کند.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج